HAKAN:
Kızıma bunu kim söylemiş olabilir ki? Nerden, nasıl öğrenmiş?
"Kızım " "Sadece cevap ver cevap !!!" "Cevap mı istiyorsun peki. Evet hala mafyayım. Ama bunu söylemedim . Çünkü üzülmeni istemedim . Anneni bu yüzden kaybettik , evet ama sana zarar veremiyceklerini bildiğim için mafyalığı bırakmadım." "Peki baba . Merak Etme en fazla ayda bir kere ziyarete gelirim. Düğün davetiyesi de gönderirim . Ha bu arada madem bugün itiraf günü BENDE MAFYAYIM BABACIM! !!!!ESİLA:
Gözümdeki yaşlara aldırmadan kapıyı çarpıp çıktım . Şirketin kapısına geldiğimde göz yaşlarıma sahip olamadım. Yere oturup hüngür hüngür ağlamaya başladım. Ben ki annemin öldüğünü öğrendiğim den beri hiç ağlamamış şimdi hüngür hüngür ağlıyor.
5 dakika kadar sonra Atakan yanıma geldi. "Ne oldu? Neden ağlıyorsun Esila?" "Babam yüzünden boşver önemli değil. Ne konuştuğunuzu anlatmak ister misin? " "Tamam ama bir an an önce gidelim şuradan." "Tamam. Bin hadi arabaya." Peki."
Arabaya binip bi kafeye gittik. Olanları bir bir anlattım:
+Ne oldu anlat hadi Esila .
- İtiraf etti. Bende mafya olduğumu söyledim.
+Ne yani babama nişanlı olmadığımızı söyliycek misin?
- Hayır. Hatta ayda en fazla bir kere ziyarete gelirim, merak etme düğün davetyemi yollarım dedim.
Ve bu konuşmadan sonra yani son cümlemden sonra yine ağlamaya başladım . Atakan yanıma yanaşıp bana sarıldı. Bende ilk başta biraz kasıldıktan sonra çünkü babam haricinde kimseye sarılmadım. Tabi sarılma sayılarım bir elin parmağını geçmez . Normalde arkadaşlarım bana sarıldığında bağırır çağırırdim . Ama Atakan ın bana sarılması bana iyi hissettirmişti. Bu yüzden benden beklenmeyen bir hareketle bende kollarımı onun boynuna doladım. Kokusu çok muhteşemdi ama Atahanın odasında ki böğürtlen kokusu gibi değildi. Size kokusunu nasıl tarif etcem ben şimdi. Zaten kendine özgü bir koku değil . Sanırım şu bir araba parasında olan parfümlerden birini kullanıyordu. Atahan dan ne kadar haz etmesemde odasında ki böğürtlen kokusu süperdi. Ya neyse Atakan" a sarılmışken bu Atahan yani bay yürüyen ego nerden geldi yaaaa aklıma . Ben düşüncelerden kafamı kaldırdığımda hala Atakan' a sarılı
Olduğumu fark ettim . Yaklaşık 5 dakikadır birbirimize sarılıyoruz ben ağlıyorum o da beni izliyo. Ben nihayet sakinleştiğimde Atakan kafama küçük bir öpücük kondurdu ve beni sıcacık kollarından bıraktı. O beni bırakınca bir an boşlukta gibi hissettim. Ben hiç kimseye bundan önce böyle duygularla yaklaşmamıştım. Böyle duygularla diyorum çünkü bu duyguları bırakın bilmeyi ismini bile bilmezken böyle hissetmem çok tuhaf değil mi .
Ben bunları düşünürken garson gelip siparişlerimizi aldı .
Atakan sanki bana birşey demek istiyor ama diyemiyor gibi gözüküyor. Ben bunun bana böyle bakmasından işgillendim ve sordum " Atakan sen bana bişey mi diyceksin? "
" Evet ama nasıl diyeceğimi bilmiyorum ama sanırım sormaktan değil alcağım cevaptan korkuyorum ama korkunun elele faydası yok zaten Atakan Kurtoğlu hiçbir şeyden Korkmaz egom bu kadar yükselmişken sorumu sorayım . Babana mafya olduğunu söylediğine göre benim Nişanlım olduğunu söylemene gerek yok Kısacası artık bizle durmayada bilirsin "Bu soruyu duymamla beynimden vurulmuşa döndüm.
Bu soruyu duymayı hiç beklemiyordum. Tabiki de bu oyuna bir son verecektik ama çok erken olmadımı bu son sanki başlamadan bitti . Bide işin kötüsü babama da rest çektim eve geri de dönemem. Ama ben Esila Yeşim im babasının izinden giden kendi ayakları üzerinde durabilen bir mafyayım bu işin üstesinden de gelirim ben kendime verdiğim bu gazla tamam bencede bu iş daha başlamadan bitmeliydi bana verdiğin destek için teşekkür ederim. Tabiki de beni kaçırman hariç. Ben kendim giderim sende artık eve git bay yürüyen ego seni merak etmiştir. "Pardon da bay yürüyen ego kim oluyo?" Tabiki De Atahan ona da teşekkür ettiğimi söyle . İkinizlede tanıştığıma memnun oldum . Bu zamana kadar etrafımda babamdan başka kimse yoktu. Siz benim ilk ve tek Arkadaşlarım oldunuz . Ha bu arada caddeme işin düşerse sana hep kapım açık bi daha görüşürmüyüz bilmem ama hoşçakal dedim ve Atakana sarıldım. Artık onu bırakmalıyım içimden bırakmak gelmesede kollarımı boynundan çektim. Arkamı dönüp kafeden çıktım ve yürümeye başladım. Allah'ım ben bu gece nerde kalcaktım.ATAKAN :
Esilanın teklifimi kabul etmeyeceğini ve bizle kalacağını düşünmüştüm. Herkesin beni ve kardeşi mi terk ettiği oda terk etti. Babam küçüklüğümden beri beni ve Atahanı canı birşeylere sıkıldığında döverdi. Zaman geçtikçe annemi de dövmeye başlamıştı. İki yıl önce de annem öldü . Hayatta sevdiğim iki kişiden biriydi annem ölünce babam bize kredi kartlarını verdi . Hala onun parasını çatır çutur yiyoruz . Bize para konusu dışında bundan sonra babalık yapamayacağını söyledi. Bizi ayda bir ziyaret etmeye gelir . Faturaları alıp gider. Bizde o gün bu gündür kardeşimle bir holding sahibiyiz. Babamın holdingini iş bakımında geçtik Atahan şirketin evrak işleriyle ilgilenen toplantıya giden patronudur. Bende şirketi yasal olmayan yollardan büyüten patronumdur. Esilayı sırf babası bize ihaleyi vermedi diye kaçırdım . O gün de babamın geleceği tuttu . Atahan da Atakanın nişanlısı dedi. İşte o gündür Esila acaba gerçek Nişanlım olsa nasıl olurdu diye düşünüyorum. Ben ilk kez ikizim ve annem haricinde birine değer vermeye başlamıştım. Ama o da bugün beni terk etti . Anlıyorum ki beni tek terk etmiycek kişi ikizim şimdi de eve onun yanına gideyim ancak o beni neşelendirebilir. Şebeğin taaa kendisidir de .Eve gittiğimde Atahan salonda oturmuş Beşiktaş maçı izliyordu. İkimizde koyu Beşiktaşlı olduğumuz dan bende hemen yanına gidip maçı izleyim dedim. Atahanın yanına gidip kafasına şaka amaçlı bir tane patlattım. O da elinde ki yastığı kafama fırlattı ve her zaman ki gibi doksandan vurdu . " Ne vuruyon be eve gelir gelmez sataşmayı başaran ilk ikiz oldun Atakan Tebrikler aaaa Esila nerde kızın kafasına meteor falan mı düştü kurt adamlar mı kaçırdı ya ne oldu nerde söylesene? " İlk önce bir sakin ol ikizim bu dediklerin hiçbiri olmadı tabiki de babası mafya olduğunu öğrendi bende öğrendiğine göre isterse gidebileceğini söyledim oda evine gitti herhalde ooo olamaz babasına rest çekti eve de gidemez ben bunu hiç düşünmemiştim kim bilir nerde acaba keşke göndermeseydim gecenin bi vakti nerde kalır acaba . " Ya tamam abartma Atakan hem kız mafya başının çaresine bakar bakıyorumda sen ne zamandır kaçırdığın kişiler için endişelenir oldun. Oooo acaba bunun altında bir şey mi var oooooooooooo " Atahan yine cıvıttın be oğlum kız sonuçta sokakta bir başına falan ama sende haklısın sonuçta mafya başına bir şey gelmez doğru. Hadi biz maçı izlemeye devam edelim . Oğlum maç izliyon ama mısır falan patlatmıyosun. " Ya sen nasıl saçma bir insan oldun maç izlerken cips yenir mısır mı yenir. " Ya oğlum mantıklı olacağın yerde cıvıtırsın cıvıtacağın yerdede mantıklı olur sun ya nasıl bir ikizsin ya ben böyle söylenirken kapı çaldı. Atahan kalkıp kapıyı açtı ve bana bir hışımla dönüp baktı. Allah Allah kimdi ki gelen ben böyle merakla Atahana bakarken kapı aralandı ve Esila içeri girdi...