Μια εβδομάδα αργότερα..
<< αν το σβήναμε αυτό...>> πήρα την γόμα από δίπλα μου και άρχισα να σβήσω. << και το αφήναμε όπως είναι, θα σας άρεσε; >> τους άφησα να δουν το σχέδιο μετά την παρέμβαση μου για να μου πουν την γνώμη τους. << δεν ξέρω, ότι θέλετε. >> δεν ήθελα να κάνω κάτι που δεν θα ήταν όλοι σύμφωνοι.
<< ναι, γιατί όχι. >> συμφώνησαν όσο το έβλεπαν πιο καλά. << καλύτερα έτσι. >>
Μερικά άτομα είπαν και κάποιες επιπλέον σκέψεις για τα χρώματα και τα υφάσματα που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε. << νομίζω πως ναι. >> κούνησα θετικά το κεφάλι μου .<< θα του ταίριαζε ένα ύφασμα χρωματιστό , όχι μαύρο ή άσπρο. >>
<< κόκκινο; >> πέταξε η Εβελίνα από δίπλα μου την δική της ιδέα . << νομίζω το κόκκινο θα ήταν ότι πρέπει. >>
Το σκέφτηκα για λίγο, δεν ήταν άσχημη σκέψη. <<αμέ. >> της χαμογέλασα, δείχνοντας πλην σαφώς πως κάθε ιδέα ήταν δεκτή.
Όσο κουβεντιάζαμε, είχα ζητήσει από την Εβελίνα να κρατήσει και ορισμένες σημειώσεις. Θα τις χρειαζόμουν.
Ύστερα από αρκετή συζήτηση σχετικά με την νέα καλοκαιρινή σειρά ρούχων που ετοιμάζαμε, βγήκαμε από την αίθουσα συσκέψεων και ο καθένας επέστρεψε στο πόστο του.
Έτσι και εγώ, δεν είχα προλάβει να μπω καλά καλά μέσα στο γραφείο, όταν άκουσα το κινητό μου να χτυπά.Όπως το είχα μέσα στο χέρι μου, έριξα τα μάτια μου χαμηλά για να δω και το σήκωσα. << ναι. >> η Αλεξάνδρα ήταν, η γυναίκα του ξαδέλφου του Σταύρου.
Μπορεί να μην είχε έρθει εκείνη την ημέρα μαζί με τον Δημήτρη στο σπίτι, αλλά μας δόθηκε η ευκαιρία να γνωριστούμε μια από τις επόμενες μέρες. Ήταν πολύ ευχάριστη παρέα.
<< η Αλεξάνδρα είμαι, τι κάνεις; >> όσο μιλούσαμε, τράβηξα την καρέκλα μου για να καθίσω.
<< καλά είμαι. >> σίγουρα θα ήμουν και καλύτερα αν δεν είχα αυτές τις ζαλάδες και τις ναυτίες να επιμένουν. << στην δουλειά με πετυχαίνεις, εσύ; >> ακούμπησα τον βαρύ φάκελο που κρατούσα ακόμη πάνω στο γραφείο και άφησα μια ανάσα.
<< εγώ στο σπίτι είμαι, ο Δημήτρης είναι στην δουλειά και δεν έχω τι να κάνω. Εσύ τι ώρα τελειώνεις από εκεί να πάμε καμία βόλτα; >>
KAMU SEDANG MEMBACA
Συμβόλαιο Αγάπης
RomansaΠοτε δεν μπορούσε να φανταστεί κανένας από τους δυο, ούτε η Όλγα αλλά ούτε καν και ο Σταύρος, πως μια παρορμητική θα ήταν ικανή για να τους αλλάξει την ζωή μια για πάντα!