YENİ ARKADAŞLIKLAR

Sabah erkenden düdüğün sesiyle uyandık ve iki grup birleşerek kahvaltı masalarına oturduk. Masalar 6 kişilikti bu yüzden de masamıza iki kişinin daha gelmesi gerekiyordu. İki genç yaklaştı ve içlerinden biri;
- Selam millet ben Deniz bu da arkadaşım Can. Biz diğer gruptanız, mümkünse masanıza oturmaya geldik :D

- Merhaba Deniz ve Can tabi oturabilirsiniz :)
Dedim ve kahvaltıya 6 kişi başladık. Deniz kumral, renkli gözlü güzel bir kız; Can da kumral ve yakışıklı bir genç...

Kahvaltımızı yaparken aynı zamanda da muhabbet ettik ve şuan ki konuşmalarımızdan ikisinin de iyi biri olduğuna en azından kendi çapımda karar verdim.

Deniz, daha önceki senelerde bu kampa gelmiş olduğunu ve çoğu yeri bildiğini söyleyince biz de hazır şuan serbest saat olduğuna göre biraz gezinti yapmaya ve keşfe çıkmaya karar verdik. Üstelik Deniz de bizim gibi " 5 SECOND OF SUMMER" hayranıymış. Bu gidişle çok iyi anlaşıcaz...

*******
Deniz bizi bir dere kenarına getirdi. Açıkçası görülmeye değer bir yerdi. Can bu suyun faydalı olduğunu duyduğunu söyleyince öncelikli olarak biz kızlar bu sudan içtik ve ardından diğerleri de içti. Biraz dinlenip yolumuza devam ettik. Heryer yemyeşil.... Birbirinden farklı, rengarenk , misler gibi kokan çiçeklerle dolu...

******
İlerlerken bir inleme duydum diğerlerine dönüp sorduğumda onların da aynı sesi duyduğunu öğrendim. Biraz daha sese doğru gittiğimizde yerde yaralı yatan sevimli mi sevimli pofuduk bir köpek bulduk. Çok tatlıydı ama o gözlerindeki acı dolu bakışlar insanın yüreğini sızlatıyordu. Daha önce evinde çok hayvan beslemiş olan Can, önce köpeği kucağına aldı, kafasını okşadı ve daha sonra yarasını inceledi.

- Tespitlerime göre galiba başka bir hayvan tarafından, büyük olasılıkla bir köpek tarafından ısırılmış ama kaçmayı başarmış.
Dedi.
Hepimiz üzülmüştük bu duruma ama aramızda şöyle bir karar aldık. Yanımıza alıp kampta onu iyileştirmeye çalışacağız...

Adını "Oscar" koymaya karar verdik ve saatimizin yavaş yavaş dolmasıyla kamp alanına geri dönmek için yola koyulduk. Yarın ne de olsa tekrar bu gezintiye çıkacaktık.
Kampa geldiğimizde Tom amcaya
( Yakışıklı Tom) Oscar'ı gösterdik. O da bu tür yaralı hayvanlardan iyi anladığını ve pansuman fln için gerekli malzemelerin olduğunu söyleyince hepimizin içi rahatladı. Tom amca Oscar'la ilgilenirken bizde 6 kişilik yeni grubumuzdaki üyelerimizle sohbete devam ettik. Can kampta bu köpeğin ihtiyaçlarını karşılaşacağını ve kamp bitiminde eve götürüp beslemeyi planladığını söyledi. Bizde onun adına ve en çok da "Oscar" adına sevindik.

********
Akşam yemekten sonra tekrar bir araya geldik. Sonu bulunmayan bir muhabbete daldık. Yatma vakti geldiğinde bugünün çok güzel geçtiğini, gün geçtikçe kampın arkadaşlarla daha zevk alınabilir hâle geldiğini ve bu 6 lı grubun birbiriyle çok iyi anlaştığını farketmiş olduk.
Çadırlarımıza dağıldık.

Yarın Tom amcaya Rüya ile ikna çabalarımızla, Deniz'in de bizim gruba dahil olmasını sağlamaya çalışacağız...