Amikor először írtál nem hittem volna hogy érzelmeket fogsz kiváltani belőlem.Egy este amikor már teljesen kimerültem rám írtál.Gondoltam te is csak egy kisfiú vagy aki csak játszik az érzésekkel.Hallottam rólad sok rosszat de ezek ellenére vissza írtam nem törődve a következményekkel.Rájöttem hogy elég sok közös van bennünk.De nem győztél meg nem hagyhattam hogy elcsábíts.Megkérdezted hány éves vagyok,tudtam hogy túl idős vagy ezért hazudtam a koromról azt hittem hogy igy is csak pár napig beszélünk.Miért ne hazudhatnék?Legbelül éreztem hogy azonnal beléd szeretem de az egóm nem hagyta hogy megint csalódjak.Ezért inkább nem törődtem az érzéseimmel melyek éppen kiszabadultak.Megvolt az összhang nem hazudok.Másnap reggel ugyan úgy beszéltünk.Azon viccelődtünk hogy én vagyok a te lány hasonmásod.Akaratom ellenére mosolyogtam ilyen vicces emberrel még nem találkoztam.Sajnos azon a héten nem tudtunk találkozni.De megígérte hogy következő héten suli után össze futhatunk.Aminek megmondom az őszintét kurvára örültem.Furcsa volt nem volt bennem az a furcsa nyomasztó érzés hogy egy férfival találkozom.Bár kicsit aggasztott az a tény hogy ha továbbra is ilyen jól megy minden nem hazudhatok a koromról.De úgy voltam vele ha szeret elengedi.Találtam egy kisebb elhagyatott helyet amit megbeszéltünk hogy együtt bejárunk,tudtam hogy imádja az ilyen helyeket ami ugyan így rám is igaz.Már nagyon vártam a hétfőt.Már nagyon látni akartalak élőbe,kiváncsi voltam rád.Te voltál az az ember aki eddigi életemben először érdekelt igazán.Azzal hogy beszéltünk több sebet gyógyítottál be mint gondolnád.