Amikor először megláttalak..

14 0 0
                                    

És eljött eljött az első találkozásunk napja.Reggel jöttél elém,még én kapkodtam össze a cuccaimat te vártál lent.Amikor mentem le a lépcsőn az izgatottság és a vélelem váltakozott bennem,remegtem nem kaptam levegőt azt hittem pánikrohamot kapok ott helybe.De amikor leértem az agyam leállt egy csodálatos embert véltem magam előtt felfedezni,azt hittem helyben elájulok.Hirtelen azt sem tudtam mit csináljak ezért csak mosolyogtam és integetem ami vissza gondolva elég szar ötlet volt.Te öleléssel köszöntöttél ami számomra elég furcsa volt mert sosem voltam az az ölelkezős típus.De tőled jól esett.Azzal kezdtem a beszélgetést hogy cukkoljam hogy tényleg törepe.Amikor sétáltunk te mondtad hogy milyen rosszul nézel ki de számomra tökéletes voltál.Bárcsak úgy láttad volna magad mint én téged.Majd bementünk egy boltba ahol vettél nekem energia italt tagadtam és nem akartam elfogadni a pénzed de legbelül mégis jól esett.Leültünk a padra majd beszélgetünk bevallom ilyen jól suli előtt nem éreztem még magam.Elszórakoztunk egy cigi társaságában.Még a cigaretta égett te olyan hangulatot varázsoltál körém mint még senki melletted annyi idő után igazi volt a mosolyom.Nem gondoltam semmi másra csak rád.Majd sajnos indulni kellet az egészet élveztem veled.A suliba csak is rólad álmodoztam.Bazd meg sikerült belemásznod a szívembe.Itt realizáltam hogy akármit mentenék azért hogy a férjem legyél.Tudom ez gyors és furcsa de nem szerettem volna csak egy napot veled veled szerettem volna leélni az életem.

Szerelem mely tönkretesz..Where stories live. Discover now