Taehyung znechutene odhodil kus papiera na stolík pred sebou. S povzdychom sklonil hlavu a jemne sa potiahol za vlasy. Stále dúfal, že prežíva nočnú moru a čoskoro ho čaká prebudenie. Čím ďalej však zízal na pohodený list, tým viac si uvedomoval, že čelí nepeknej realite a ako vždy, netuší, čo má robiť. Vždy robil to, čo mu kázali rodičia. Vo výnimočných situáciách poslúchol staršieho brata a začínal si zvykať na to, že sa nechá viesť Jungkookom. Kto z nich mu poradí čo má urobiť v tejto situácii?
Potajomky dúfal, že to bude Jungkook. Na žiadosť, alebo skôr príkaz svojho otca sa Taehyung pred dvomi mesiacmi presťahoval do strešného bytu, ktorý patril Jungkookovi, aby si na seba zvykli. Napriek spoločnému bývaniu ho takmer nepoznal. Jungkook vstával skoro a domov sa vracal neskoro. Prehodili medzi sebou pár slov, viac nič. Aj tak by však Taehyung uvítal mladíkov názor na vec. Bol si istý, že Jungkook by na rozdiel od jeho otca nekričal a nerobil by scénu. Z premýšľania ho vyrušilo zvonenie telefónu. Rýchlo ho vzal do rúk a trochu sa mu uľavilo, keď zbadal číslo volajúceho.
,,Ahoj, Jin," pozdravil brata po prijatí telefonátu.
,,Okamžite si zapni štvrtý kanál!" kričal Seokjin namiesto pozdravu. Taehyung pretočil očami. Jeho brat bol takmer stále nevrlý, nespokojný a tvrdohlavý. Zapol teda televíziu a prepol na príslušný kanál. Po chvíli si uvedomil, že sa pozerá na reklamu blížiacej sa reality šou. Srdce mu vynechalo pár úderov, keď zbadal vysmiatu tvár moderátora.
,,Okolo našej smotánky kolujú rôzne klebety. Vydávajú sa len zo zištných dôvodov, svojimi okázalými oslavami zakrývajú svoje škandály a skrývajú temné tajomstvá. Čoskoro sa však všetky ich tajomstvá odhalíme. Do našej novej relácie sme pozvali niekoľko najznámejších celebrít a ak príjmu naše pozvanie, nahliadneme do ich súkromia. Najskôr im položíme otázky na telo, s ktorými môžete pomôcť, drahí diváci. Posielajte ich na emailovú adresu nášho štúdia."
Moderátor ukázal na adresu, ktorá sa objavila vedľa jeho hlavy. Taehyungovi sa zatočila hlava. Mohol len hádať aké osobné, ba dokonca nechutné otázky by v takejto šou dostal. Seokjin, ktorý bol stále na druhej strane linky, začal na moderátora sypať samé štipľavé nadávky. Moderátor však pokračoval.
,,Neskôr máme v pláne posvietiť si na ich škandály a tajomstvá. Navštívime ich domovy, v ktorých budeme určitý čas natáčať a neskôr pozveme našich hostí do súkromného rezortu, aby sme videli ako sa budú správať mimo domova. Prvý diel našej šou vysielame už tento piatok o tretej popoludní. Nezabudnite si pozrieť Tajný život celebrít."
Taehyung sa nedokázal dlhšie pozerať a vypol televízor. Produkcia s ničím nečakala a verejnou reklamou viac zatlačila na pozvaných účastníkov. Nemohli sa rozhodnúť pre nejakú inú šou? Mohli vysielať súťaž krásy psov alebo vymyslieť program o varení, ale nie. Museli zaťať do živého, aby získali čo najvyššiu sledovanosť.
,,Toto je katastrofa. Otca z toho porazí a my budeme v prdeli," nadával Jin aj naďalej.
,,A ak tam nepôjdeme?" navrhol Taehyung opatrne, ale brat ho vysmial.
,,Nebuď smiešny. Na svoj Instagram už dali zoznam ľudí, ktorých pozvali. Ak tam nebudeme, verejnosť bude vedieť, že sme odmietli a potom si budú domýšľať prečo asi. Nedali nám vôbec na výber."
,,Vieš, že začínaš znieť ako otec?" zvýšil Taehyung hlas. Nastalo ticho a Taehyung svoje slová vzápätí oľutoval. ,,Jinnie, prepáč. Nechcel som..."
Seokjin bez slova zložil. Super, ešte sa mu podarilo aj pohnevať si staršieho brata. Preklínal sa za svoje slová. Prečo to povedal? Dobre predsa vedel, že Jin neznášal akúkoľvek podobnosť s ich otcom a Taehyung tomu rozumel. Keby to šlo, tiež by sa nechválil tým, že je jeho syn. Bohužiaľ, ako členovia smotánky nedokázali zakryť svoj pôvod a tváriť sa, že nie sú príbuzní. Viac sa oprel o pohodlný biely gauč a zavrel oči. Nič to, Jin sa o deň-dva upokojí a bude sa tváriť, že sa vlastne nič nestalo.
Náhle sa otvorili dvere bytu. Taehyung vyskočil na nohy a bežal do chodby, kde vyzúval jeho snúbenec. Jungkook sa väčšinou vracal až okolo deviatej večer. Jeho skorý príchod teda neveštil nič dobré. Zrejme už vedel o novej reality šou, ktorá by mohla kdekomu zničiť povesť.
,,Predpokladám, že ti prišla pozvánka," povedal Jungkook a pozrel na Taehyunga.
Mladík odolal pokušeniu pretočiť očami. Ak mali ľudia v jeho okolí niečo spoločné, bola to skutočnosť, že sa nezdravili a prešli priamo k veci. Nesmierne mu to vadilo, pretože to len prehlbovalo priepasť, ktorá bránila vo vytváraní pravých vzťahov. Vedel však, že s Jungkookom to medzi nimi nikdy nebude pravá láska. Odvážil sa však dúfať, že jedného dňa budú aspoň priateľmi.
,,Áno. Chcel som ti zavolať. Neviem, čo robiť," priznal a nervózne si hrýzol spodnú peru. Bol to detský zlozvyk, ku ktorému sa vrátil odkedy sa sem presťahoval a jeho maskérka ho už tisíckrát žiadala, aby prestal.
Jungkook prikývol, že rozumie a vyzliekol si sako. Rukou mu naznačil, aby ho nasledoval do obývačky. Obaja si sadli a Jungkook vzal list pohodený na stole. Až teraz si Taehyung uvedomil, že Jungkook držal v ruke presne taký istý. Takže pozvánku dostal aj on. Chcú nás tam spolu ako pár, domyslel si Taehyung.
,,Budeme to musieť prijať," povzdychol si Jungkook. ,,Rozumieš prečo?"
,,V stávke je naša reputácia," zamrmlal Taehyung a stiahol si nohy k hrudníku. Jungkook nebol zlý, ale často sa s ním rozprával ako s dieťaťom. Vždy, keď vykonával rozhodnutie týkajúce sa ich dvoch, pýtal sa Taehyunga, či chápe prečo to musí byť tak a tak. Bol už dospelý, isteže chápal. Prečo ale Jungkook nechápal, že Taehyung nie je dieťa a neznáša, keď sa s ním tak baví? Na chvíľu mu napadlo, že napíše na emailovú adresu štúdia a navrhne im túto otázku pre Jungkooka.
,,Dobre. Netuším, aké otázky nám dajú, ale mali by sme sa nejak pripraviť," pokračoval Jungkook kým si uvoľňoval kravatu okolo krku.
,,Pripraviť?" zopakoval Taehyung zmätene a zamračil sa. Jungkook prikývol.
,,Mali by sme si preveriť, či o sebe vieme osobné veci a musíme zmeniť jednu zásadnú vec. Musíš sa presťahovať zo svojej izby."
Taehyung sa postavil na nohy, ruky zovreté v päste. O čo mu šlo? Oči sa mu zúžili na štrbiny. ,,Chceš ma snáď vysťahovať?"
Jungkook sa tiež postavil na nohy so šokovaným výrazom. Taehyunga nikdy nevidel nahnevaného. Zdvihol ruky v obrannom geste a Taehyung na jeho tvári prvýkrát videl nejaké emócie. Dokonca sa mu zdalo, že Jungkook sa červená. ,,To vôbec nie. Tá šou má potom natáčať aj u nás doma. Ako by to vyzeralo, keby odhalili, že snúbenci spia v oddelených izbách?"
Teraz sa začervenal Taehyung. Nevedel, koľko skúseností má Jungkook, ale on ich mal nulové. V živote sa s nikým ani len nedržal za ruky a zrazu sa má s niekým deliť o izbu aj posteľ? V zuboch opäť zvieral spodnú peru. ,,To nemôžu, je to zásah do súkromia."
Jungkook vyzeral rovnako nešťastne ako on. ,,Obávam sa, že môžu. Ja viem, že to na začiatku môže byť nepríjemné, ale mali by sme si na to postupne zvyknúť. Ubezpečujem ťa, že ťa nebudem do ničoho nútiť a ostanem výhradne na svojej strane."
Taehyungovi bolo do smiechu. Jungkookov hlas síce znel sebavedomo, ale tváril sa ako nervózny školák pri podávaní valentínky. Jeho líca boli červené a neustále si neprával hodinky na pravej ruke, aby zakryl trasúce sa ruky. Bože, cítil sa rovnako ako Taehyung.
,,Máš pravdu. Snáď tú šou nejak prežijeme," prikývol Taehyung a párkrát sa zhlboka nadýchol, aby sa upokojil. V hlave rátal do desať a v kútiku duše sa modlil, aby to šlo bez akýchkoľvek škandálov.
Cover som napokon nejak zbúchala sama cez Canvas. Snáď sa vám bude tneto príbeh páčiť, šalátiky.
YOU ARE READING
Tajný život celebrít
FanfictionPovráva sa, že všetky celebrity a významné osobnosti Južnej Kórey majú vopred dohodnuté manželstvá, ktoré ich menu zaistia nárast slávy a bohatstva. Charitatívne akcie, večierky a vystúpenia na verejnosti sa konajú preto, aby zakryli škandály. Preto...