3. Kapitola

22 5 3
                                    

Svetlá sa zamerali na moderátora. Hodvábne čierne vlasy mu padali do čela. Napravil si šedú košeľu, pohodlne sa oprel vo svojom kresle a na tvári sa mu zjavil nacvičený úsmev. Režisér a zároveň hlavný producent šou kráčal poza kamery a komunikoval s celým štábom. Pousmial sa nad moderátorom a pridržal si pri uchu slúchadlo, cez ktoré so všetkými komunikoval. 

,,Kamery, zamerajte sa na Hoseoka. Akcia!"

Kameramani splnili jeho pokyn. Publikum, ktoré doteraz tlieskalo, utíchlo a viselo na každom slove, ktoré padlo z Hoseokových pier. Mal talent využívať slová vo svoj prospech, v čom mu rozhodne dopomohla aj pekná tvárička. A Taehyung si bol istý, že muž ako Jung Hoseok si je dobre vedomý svojich darov.

,,A teraz sa k nám pripoja naši prví hostia, ktorí tvoria pár. Podnikateľ a riaditeľ Jeon Incorporated, Jeon Jungkook a jeho snúbenec, model Kim Taehyung, ktorého poznáte pod jeho pseudonymom V."

Zaznel búrlivý potlesk a Jaerin jemne postrčila Taeho a Jungkooka dopredu. Chytili sa pevne za ruky, aby jeden druhému dodali odvahu a zároveň, aby pôsobili ako šťastný pár a kráčali k Hoseokovi. Za stáleho potlesku si rýchlo podali ruky a Hoseok im naznačil, aby sa posadili do kožených kresiel. Z malého stolíka si vzal papiere a prekrížil si nohy.

,,Sme radi, že ste prijali naše pozvanie."

,,My ďakujeme, že ste nás pozvali," usmial sa Jungkook a mierne sa uklonil. Taehyung v duchu počítal do desať, aby sa upokojil a snažil sa udržiavať si na tvári prívetivý úsmev. Niečo mu však hovorilo, že jeho úsmev vyzerá ako vydesený výraz postavy v horore. Modlil sa, aby to bol len jeho blbý pocit.

,,Dúfam, že vám nebude prekážať, ak prejdeme priamo k veci. Koluje mnoho klebiet o tom, že vzťahy v smotánke našej krajiny sú vopred dohodnuté rodinami, aby sa zvýšil spoločný majetok a sláva. Povedzte nám, čo si o tom myslíte?"

Tae si vydýchol, keď sa slova ujal Jungkook. ,,Myslím si, že sú to len hlúpe klebety. Je tak, Taehyung?"

Taemu sa zasekol dych v hrudi. Samozrejme, že vedel, že bude musieť rozprávať aj on a vedel, že bude musieť s Jungkookom otvorene komunikovať. Napriek tomu to nečakal. ,,Oh... Stopercentne. Sú to len klebety," prikývol rýchlo a objal Jungkookovi ruku, aby vyzeral vierohodne. Nebol si svojím výkonom istý, keď sa pozrel na tvár moderátora.

,,Tak nám teda povedzte o vašom vzťahu. Ako sa dvaja neznámi ľudia stali za dva mesiace zasnúbenými hrdličkami?" spýtal sa Hoseok a päsťou si podoprel bradu. 

,,Uznávam, náš vzťah sa vyvinul priam rapídne," prikývol Jungkook a začal rozprávať vopred nacvičený príbeh. ,,Stretli sme sa na premiére filmu, kde vystupoval Taeho brat Seokjin, Láska na prvý náraz. Odmalička sú mojou tajnou záľubou romantické komédie, preto som nevynechal ani túto a som za to nesmierne rád. Kým som hľadal svoje sedadlo, nechtiac som narazil do Taeho a tak sme sa prvýkrát stretli tvárou v tvár."

Tae sa počas rozprávania hlavou oprel o Jungkookovo rameno a predstavoval tento scenár tak, ako to robil už miliónkrát od jeho vytvorenia. Na perách sa mu roztiahol úprimný úsmev a vyzeral ako naozaj zamilovaný chlapec. Čo by dal za to, aby ich stretnutie prebehlo práve takto! Namiesto toho sa stretli v sídle rodiny Jeon, kde ich pozval Jungkookov starý otec. Jungkook a jeho rodičia boli rovnako zmätení ako Tae, keď bez okolkov oznámil, že chlapci sa vezmú. Zavrel oči, aby tú nepríjemnú spomienku zamkol do tmavej komôrky k ostatným. Presne podľa nácviku prebral slovo.

,,Začal sa mi zbesilo ospravedlňovať, pretože mi pri tom stúpil na topánku a sľuboval, že mi vynahradí všetky škody. Nesmierne ma to rozosmialo. Ako sa ukázalo, mali sme sedadlá vedľa seba. Film sme teda pozerali spoločne a cítili sme sa v prítomnosti toho druhého veľmi dobre. Neskôr sme sa rozprávali na oslave a zistili sme, že máme spoločné záujmy. Priznám sa, že už vtedy som cítil, že ma k Jungkookovi niečo ťahá. Čím častejšie sme sa stretávali, tým väčšia chémia medzi nami bola a nedalo sa s tým bojovať."

Tajný život celebrítWhere stories live. Discover now