Taehyung si silno zahryzol do pery. V publiku sa šíril vzrušený šum. Ako hlúpo sa nazdával, že v živom vysielaní by si nedovolili vytiahnuť túto otázku! Slová Kim Hwan, obvinenie a daňový podvod boli slová, ktoré v rôznych kombináciách slúžili ako tituly najčítanejších článkov. Tae si pozorne čítal každý jeden, snažil sa v nich nájsť medzery alebo veci, ktoré nedávali zmysel. Bol si istý, že novinárom niečo uniklo, mali nesprávne informácie, alebo sa proste len snažili zarobiť na hoaxe. Lenže čím viac sa snažil vidieť otcovu nevinu, tým viac o nej začínal pochybovať.
Otec mal vo zvyku čítať noviny počas raňajok a nahlas sa rozčuľoval nad tým, čo o ňom novinári popísali. Nehorázne bolo jediné slušné slovo, ktoré z jeho úst vyšlo počas kritiky novín. Taehyung prikyvoval a súhlasil s otcom. Kim Hwan bol predsa poctivý podnikateľ, ktorý sa sám presadil na trhu svojou pracovitosťou. Taehyung neraz prejavil otcovi podporu aj slovne, no zakaždým to oľutoval. Z dôvodu, ktorý vtedy Tae nepoznal, to Hwana rozčúlilo ešte viac a svoj hnev obrátil na syna. ,,Hlúpy chlapec! Nepleť sa do vecí, do ktorých ťa nič! Tá tvoja blbá gebuľa tomu aj tak nerozumie!" kričal a Tae sa neraz bál, že začne hádzať riady zo stola. Vtedy musela zakročiť Taeho matka Yerin. Keby s nimi stále býval Jin, bezpochyby by sa otcovi postavil.
Potom sa články zmenili. Podrobne opisovali, ako Hwan údajne uplácal ostatných podnikateľov a za drobné služby pomáhali skrývať dôkazy o daňových únikoch a zmiznutých peniazoch. Tae tomu nechcel veriť, hoci Jin to vyťahoval pri každom telefonáte či návšteve. Otcovou vinou si bol istý. Taeho však presvedčili až náhle návštevy rodiny Jeon. Jungkookov starý otec a Hwan pochádzali z rovnakej brandže, ale Taehyung nikdy nevidel, že by sa tí dvaja stretávali, ani nikdy nepočul otca spomínať staršieho muža.
,,Taehyung, vezmeš si Jeon Jungkooka," oznámil mu v jeden večer otec pri večeri, akoby o nič nešlo. Matka zrejme o ničom nevedela, bola rovnako prekvapená ako Taehyung.
,,Čože?" dostal zo seba mladík a zmätene pozeral na otca. Jeho výraz naznačoval, že neprijíma žiadne námietky. Ten istý výraz mal v deň, keď oznámil Jinovo zasnúbenie.
,,Počul si ma. Shin spracuje svojho vnuka a vy dvaja sa vezmete. Radím ti, aby si spolupracoval, ak nechceš dopadnúť ako tvoj brat. Aj tak nemáš na výber."
,,A-ale..." Hwan sa zamračil a udrel päsťou po stole, čím syna efektívne umlčal.
,,Žiadne ale! Nenechám sa zruinovať pre jedného rozmaznaného fagana!" Všetky slzy a prosby boli márne. Ako Hwan povedal, tak sa aj stalo. Spojili sa dva cudzie životy, aby rodina Jeon zakryla všetky dôkazy o Hwanových zločinoch. Tae premýšľal prečo s tým vôbec súhlasili, ale čím dlhšie nad tým premýšľal, tým horšie sa cítil a tak sa rozhodol neriešiť to. A teraz sedel pred stovkami ľudí a kamerami, do tváre mu svietilo nepríjemné svetlo a každý čakal na pikantné klebety. Títo ľudia si boli s Hwanom podobní, chceli druhých trhať na kusy.
,,Neverím ani jednému z tých článkov. Môj otec je čestný muž," odpovedal Tae na otázku a v ústach pocítil kyslosť. Bola to asi najväčšia lož, akú kedy povedal. Snažil sa sústrediť na Hoseokovo čelo, nie na jeho nedôverčivý pohľad. Moderátor sa obrátil k divákom a postavil sa.
,,To boli otázky, ktoré si naše štúdio pripravilo pre tento pár. Na rade sú otázky, ktoré ste štúdiu poslali. Niektorí z vás sú aj tu s nami." Zalistoval v papieroch a podišiel k prvému radu. Položil ruku na rameno staršej dáme.
,,Pani Sung, nech sa páči. Položte našim hosťom svoju otázku," vyzval pani, ktorá sa nadšene postavila. Ktosi zo zákulisia jej priniesol mikrofón, aby ju všetci dobre počuli.
,,Mám otázku na pána Taehyunga. Budete mať na sebe v svadobný deň šaty alebo oblek?" spýtala sa pani a s nedočkavým úsmevom skákala pohľadom z jedného zmäteného mladíka na druhého.
Svadba bola naplánovaná o tri mesiace. Nad týmto sa Tae doteraz ani raz nezamyslel. Párkrát na sebe šaty už mal počas módnej prehliadky, ale tá otázka mu znela nesmierne absurdne. Pozrel na Jungkooka, ktorý tiež očakával odpoveď.
,,Nuž, asi oblek. Cítim sa v nich pohodlnejšie," odpovedal Tae nervózne.
,,Ach, ale v šatách by ste bol tiež fešák," zamrmlala pani Song sklamane a opäť sa posadila.
,,Má pravdu," ozval sa šepot blízko Taeho ucha. Šokovane vyvalil oči. Uvedomoval si Jungkook, že sú pred zrakmi verejnosti? Tae sa snažil zo všetkých síl nedávať svoje reakcie najavo, ale jeho partner mu to sťažoval. Najprv pusa, teraz táto poznámka. Snažil sa ho schválne zhodiť pred ľuďmi, aby vyzeral lepšie, alebo to bolo všetko z jeho strany úprimné?
Donedávna si boli cudzí, no počas prípravy na dnešok mal náhľad do osobnosti pravého Jungkooka. Rád sa smial, často bol až príliš úprimný a potom ľutoval, že povedal prvé, čo mu napadlo. Líšil sa od Jungkooka, ktorý mal premyslený každý krok a každé slovo, tohto Jungkooka poznala verejnosť. Tae bol rád, že nasledujúce otázky smerovali na Jungkooka, pretože by nedokázal odpovedať. Našťastie otázky neboli príliš osobné. Divákov zaujímali skôr ich kariéry ako vzťah.
,,A teraz posledná otázka, ktorú napísal divák, ktorý nie je v publiku." Hoseok ostal pri divákoch a nahlas čítal z papiera. ,,Aký je Jungkook v posteli?"
Publikum začalo burácať a kričať nadšením i zhrozením. Tae sa červenal ako ešte nikdy. Tak obscénnu otázku si musel nechávať na záver úmyselne! Ani jeden z chlapcov nedokázal skryť svoj šok. Jungkook doširoka otvoril ústa a neveriacky sa díval na moderátora. Tae si zakryl rukami tvár, aby nemusel čeliť rozvášnenému publiku.
,,To je osobné!" zakričal Jungkook rozzúrene.
,,Mrzí ma to, ale otázka je otázka. Takže aký ste v posteli?" odvetil Hoseok drzo, na tvári sa mu usadil pobavený úškrn.
,,Lenže aj otázky majú svoje hranice. Riešite snáď vy s celou krajinou svoj osobný život?" kričal Jungkook a frustrovane si prehrabol vlasy. Hoseok len pokrčil plecami.
,,Ak vás to poteší, po vašej odpovedi sa s publikom podelím o svojich schopnostiach."
Mal ten chlap vôbec štipku cudnosti? Pod tým slušným úsmevom, s ktorým ich privítal, toho musel skrývať dosť veľa. Tae sa pozrel na Jungkooka pomedzi prsty. Hoci spolu nič nemali, neznamená to predsa, že Jungkook je rovnako neskúsený ako on. Kto vie koľko mal partnerov a ako často s nimi bol intímne. Tae bol panic, ale nebol frigidný. Mal svoje potreby, počas ktorých si raz či dvakrát predstavoval svojho snúbenca. Roztúženie dozvedieť sa odpoveď na otázku príliš zvedavého diváka v ňom vzbudzovala hanbu i zvedavosť. Bože, nie je o nič lepší ako tí úchyláci, ktorých otázok sa ešte nedávno bál.
,,Fajn, v posteli som dobrý. Stačí?" zasyčal Jungkook, nad čím diváci výskali ešte hlasnejšie. Tae si zahryzol do pery až pocítil chuť vlastnej krvi. Preklínal Jungkooka za reakcie, ktoré podnietil. Hoseok vyzeral nadmieru spokojný.
,,Áno, to hádam postačí ako odpoveď. Ak mám citovať môjho partnera, v posteli som Boh." Hoseok zvýšil hlas, aby prekričal dav, ktorý po jeho slovách výskali ešte hlasnejšie. ,,Dámy a páni, po prestávke budeme vypočúvať ďalší pár. Sledujte nás aj naďalej."
Tak, snáď sa mi vydarila aj táto časť. Kto sa teší na Jina a Namjoona v ďalšej časti?
VOUS LISEZ
Tajný život celebrít
FanfictionPovráva sa, že všetky celebrity a významné osobnosti Južnej Kórey majú vopred dohodnuté manželstvá, ktoré ich menu zaistia nárast slávy a bohatstva. Charitatívne akcie, večierky a vystúpenia na verejnosti sa konajú preto, aby zakryli škandály. Preto...