פרק 1 אלנה

281 25 10
                                    


"אלנה מתוקה שלי. את מוכנה?" אמא שאלה אותי ונכנסה לחדרי.

"עוד רגע אמא." אמרתי וניסיתי לענוד את שרשרת הירח שאמא הביאה לי ביום ההולדת השמונה עשרה שלי.

"תני לי לעזור לך נסיכה שלי." אמא אמרה וענדה לי את השרשרת.

"אלנה מתוקה שלי. את יודעת שאנחנו לא יכולות לדבר בעברית בנשף." אני ואמא שלי יהודיות. שאנחנו לבד אנחנו מדברות בעברית. אבל בחוץ אני צריכה להיות הנסיכה אלנה. ואמא צריכה להיות המלכה של ספרד.

"כן אני יודעת שצריך לדבר בספרדית." אמרתי והסתכלתי על אמא.
"למה בכלל יש את הנשף הזה?"
"הנשף הזה הוא בשביל אבא שלך. אני לא שאלתי למה הוא עושה אותו. אבל את צריכה להכיר משהו."
"מי?"

"הוד מעלתה," אחד מחיילי הממלכה עמד מחוץ לחדרי קד וקרא לאמא. "כן?" "המלך קורא לך ולנסיכה." "אנחנו כבר באות." הוא קד עוד הפעם והלך.

"בואי אנחנו צריכות ללכת." אני מהנהנת ואמא מסתובבת אליי. "תרימי את ראשך." אמא הניחה את ידה על פני והרימה את ראשי.

אני מחייכת אליה ומרימה את השמלה הארוכה שלי בשביל ללכת.

יש לי כמה שמלות אבל כולם אותו הדבר. שמלות כחולות עם כוכבים בצבע זהב וגם כסף. בנוסף לשרשרת הירח שלי יש לי גם את כתר הזהב שלי עם כוכבים מלמלה. כולם קוראים לי 'נסיכת הכוכבים'

אבל אין לי בעיה עם זה. אני אוהבת את הירח ואני אוהבת את הכוכבים.

אני ואמא יורדות במדרגות. ישר שרואים אותנו כולם נועצים בנו מבטים. המבטים של הגברים נועצים בי ובאמא מבטים שלא מצאו חן בעיני. לחלק מהבנות יש מבטים קצת מקנאים.

אבא מגיע אלינו בחייך. מחבק את אמא ונושק לראשה. הוא עושה את אותו הדבר גם לי. מחבק אותי ונושק לראשי.

"אתן יפיפיות. אלנה בואי איתי בבקשה."

אני מתקדמת עם אבא נותנת לו להוביל אותנו לבחוץ. "אבא? מה אנחנו עושים כאן?"
"את יודעת שאני מסובך עם יותר מידי אנשים מסוכנים. חלק מהם מאיימים עליי שהם יפגעו בך או באמא שלך."

"אבל לא הבנתי מה אנחנו עושים כאן."
"אלנה, תכירי את שומר הראש החדש שלך." אבא אומר ואני שומעת מישהו מאחוריי. אני מסתובבת ורואה את הגבר הכי חתיך שראיתי בחיים שלי.

יש לו חום. הוא לבוש כולו בשחור. ויש לו את העיניים הכי יפות שראיתי. עיניים ירוקות לא כל-כך בהירות, יותר ירוק עמוק.

לא. לא. לא. לא. לא. רק שהוא לא השומר ראש החדש שלי. בבקשה לא. אסור לי להימשך אליו. אבל הוא חתיך מידי.

יש לו יופי מסוכן. יופי מאיים. גופו הגדול מפחיד אותי.

"אלנה, אני יודע שאת מפחדת ממנו אבל הוא הגיע לפה בשביל לשמור עלייך."
"אבא אתה אמיתי איתי? מה זה? הוא דומה לגורילה עם הגודל הזה! אני בכלל לא רוצה שומר ראש. אני גם יכולה להסתדר לבד בעצמי."
לא אכפת לי שהגורילה שומע אותי.

אסור להתאהב Where stories live. Discover now