אני מתעוררת ב-7:00 בבוקר, קמה למקלחת קצת מושכת את הזמן ויוצאת.אני צריכה ללכת לארוחת בוקר, אבא... איך אני יכולה להסתכל עליו אחרי מה שהוא עשה?
ואלכס... הוא היה שם.
אני פותחת את הדלת בידיים רועדות ויוצאת לארוחת בוקר.
אני מתיישבת, אחרי נכנס אבא. המקום של אמא... אני לא יכולה לדעת מה איתה. למה היא עזבה והשאירה אותי פה?
"בוקר טוב." אבא אומר בקול חזק ואני מרימה את ראשי מהצלחת.
"תקרא לאלכס." אבא אומר לאלסיו אבל ממשיך להסתכל עליי.
ואז הוא נכנס, אני מרגישה שאני עומדת להתעלף, אני בטוחה שכולם שומעים את הנשמות מהירות שלי.
אני מסתכלת עליו וזה עוד פעם קורה לי.
פלשבק
אלכס נכנס לחדר עם כוס תה ומביא לי אותה.
"תודה." אני אומרת בקול חלש.
"אוי את ממש חולה." כן אני לא יודעת מאיפה זה בא פתאום. אני שותה את התה ומניחה על השידה.אני מרגישה כאבי ראש כל חמש דקות, וגם כאבי בטן.
יש לי סחרחורת. אני נשכבת על המיטה ועוצמת את עיניי.
אני עומדת להתעלף.
"אלנה, יש לי בעיה, ורק את יכולה לפתור אותה." אלכס אומר, אני פוקחת את עיניי ואומרת.
"אז אני יעשה הכול כדי לעזור לך." אלכס מטפל בי שאני חולה, אז למה שאני לא יעזור לו."אז את רק צריכה להיות בשקט."
"מה למה?"
"כי עומד לי הזין."
"מה? אלכס מה אתה עושה?" אלכס מוריד לי את מכנס הפיג'מה הקצר שלי. "אלכס?" יש לי סחרחורת. "מה שמת לי בתה?" הוא מסתכל עליי ומחייך.
"סם אונס."סוף פלשבק
"אלנה, את בסדר?" דין בא אליי ואני מהנהנת בראשי. הוא הולך ועומד ליד ואלסיו, נראה שהוא אומר לו משהו.
"שלום אלנה, הרבה זמן לא ראיתי אותך." הקול שלו עושה לי צמרמורת.
הוא מתישב לידי ומתחיל לדבר. "אני רוצה שאחרי מסיבת האירוסין אלנה תעבור לביתי." בטח בשביל שתוכל לעשות בי מה שאתה רוצה.
אבא מסתכל עליו ואלכס מוציא מכיסו כמה שטרות ומביא לאבא.
בשביל זה אתה מוכר אותי? בשביל כסף אתה מוכר את הבת היחידה שלך?
"חסר פה עוד." אבא אומר.
"אחרי מסיבת האירוסין אתה תקבל עוד, אבל עם אלנה תתנהג לא יפה, אני מוריד 1,000 אז כדאי שתתחיל לחנך אותה בדרך הקשה.""אף אחד לא יגע בה." דין אומר ומתקדם לשולחן.
"דין, אתה כבר לא שומר הראש של אלנה."
"אני התחייבתי לשנה שלמה."
"אני אתן לך את כל הכסף כאילו עבדת שנה."
"אני לא מאמין בכסף קל." אבל דין בעצמו אמר לי שהוא מת לא להיות שומר הראש שלי.