𝐈𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐜̧𝐨̃𝐞𝐬

39 9 4
                                    


•ᴇssᴀ ᴇ́ ᴍɪɴʜᴀ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴀ ғɪᴄ, ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴀᴄᴇɪᴛᴏ ᴅɪᴄᴀs ᴄᴏɴsᴛʀᴜᴛɪᴠᴀs. ᴇ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴇsᴘᴇʀᴏ ᴅᴇ ᴄᴏʀᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴅᴇ̂ᴍ ᴜᴍᴀ ᴄʜᴀɴᴄᴇ ᴘʀᴀ ᴇssᴀ ᴀᴜᴛᴏʀᴀ ɪɴɪᴄɪᴀɴᴛᴇ ᴀǫᴜɪ.

•ᴇssᴀ ғɪᴄ ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇʀᴀ́ ʜᴏᴛ, ᴘᴏɪs ɴᴀ̃ᴏ ғᴀᴄ̧ᴏ ɴᴇᴍ ɪᴅᴇɪᴀ ᴅᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴇsᴄʀᴇᴠᴇʀ ɪssᴏ ᴀᴍɪɢᴏs.
ᴍᴀɪs ᴄᴀʟᴍᴀ ᴘʀᴏᴍᴇᴛᴏ ʀᴇᴄᴏᴍᴘᴇɴsᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴏᴜᴛʀᴀs ᴄᴏɪsᴀs, ᴀғɪɴᴀʟ ᴜᴍ ᴄᴀsᴀʟ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ ɴᴀ̃ᴏ sᴇ ʀᴇsᴜᴍᴇ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴇᴍ ʜᴏᴛ ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴍᴇsᴍᴏ?

•ᴅᴇsᴅᴇ ᴊᴀ́ ᴘᴇssᴏ ᴘᴇʀᴅᴀ̃ᴏ ᴘᴇʟᴏs ᴇʀʀᴏs ᴅᴇ ᴇsᴄʀɪᴛᴀ.

•ᴄᴏᴍᴏ ᴊᴀ́ ᴅᴇᴠᴇᴍ sᴀʙᴇʀ ᴀ ғɪᴄ sᴇʀᴀ́ ɪɴsᴘɪʀᴀᴅᴀ ᴇᴍ ᴛᴡᴅ, ᴍᴀs ᴀ ғɪᴄ ɴᴀ̃ᴏ sᴇʀᴀ́ ᴛᴀ̃ᴏ ғɪᴇʟ ᴀ sᴇ́ʀɪᴇ.

𝘼𝙂𝙍𝘼𝘿𝙀𝘾𝙄𝙈𝙀𝙉𝙏𝙊𝙎

•ɢᴏsᴛᴀʀɪᴀ ᴅᴇ ᴀɢʀᴀᴅᴇᴄᴇʀ ᴇᴍ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴏ ʟᴜɢᴀʀ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴀᴍɪɢᴀ sᴀʀᴀ, ǫᴜᴇ ᴀʟᴇ́ᴍ ᴅᴇ ᴇᴍᴘʀᴇsᴛᴀʀ ᴏ sᴇᴜ ᴍᴀʀᴀᴠɪʟʜᴏsᴏ ɴᴏᴍᴇ ᴘᴀʀᴀ ɴᴏssᴀ ǫᴜᴇʀɪᴅᴀ ᴘʀɪɴᴄɪᴘᴀʟ, ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴍᴇ ɪɴᴄᴇɴᴛɪᴠᴏᴜ ᴀ ᴇsᴄʀᴇᴠᴇʀ ᴇsᴛᴀ ғɪᴄ, ᴄᴇʀᴛᴇᴢᴀ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ᴇ́ ᴍɪɴʜᴀ ғᴀ̃ ɴᴜ́ᴍᴇʀᴏ ᴜᴍ.

•ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴀɢʀᴀᴅᴇᴄ̧ᴏ ᴀ ɴᴏssᴀ ǫᴜᴇʀɪᴅᴀ LurielDixon  ǫᴜᴇ ғᴇᴢ ᴇssᴀ ᴍᴀʀᴀᴠɪʟʜᴏsᴀ ᴇ ʟɪɴᴅᴀ ᴄᴀᴘᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇsᴛᴀ ғɪᴄ ,sᴏᴜ ᴍᴜɪᴛᴏ ɢʀᴀᴛᴀ ᴀ ᴇʟᴀ. ɴᴇᴍ ᴛᴏᴅᴏs ᴏs ᴀɢʀᴀᴅᴇᴄɪᴍᴇɴᴛᴏs ᴅᴏ ᴍᴜɴᴅᴏ sᴇʀɪᴀᴍ sᴜғɪᴄɪᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇᴍᴏɴsᴛʀᴀʀ ᴏ ǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴇsᴛᴏᴜ ɢʀᴀᴛᴀ ᴘᴏʀ ᴇʟᴇ ᴛᴇʀ ᴍᴇ ᴀᴊᴜᴅᴀᴅᴏ ᴄᴏᴍ ɪssᴏ. ᴇ ᴇʟᴀ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴍᴇ ғᴇᴢ ᴜᴍ ᴅᴏs ʙᴀɴɴᴇʀs ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʀᴀ ᴘʀᴇsᴇɴᴛᴇ ɴᴀ ʜɪsᴛᴏ́ʀɪᴀ, ᴇ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴇsᴛᴀ ғᴏᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴏᴜ ᴜsᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴘᴇʀғɪʟ.sᴇʀɪᴏ ᴀᴍᴏ ᴇʟᴀ.

•ᴇ ᴅᴇsᴅᴇ ᴊᴀ́ ǫᴜᴇʀᴏ ᴀɢʀᴀᴅᴇᴄᴇʀ ᴀ ᴠᴏᴄᴇ̂s ʟᴇɪᴛᴏʀᴇs ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴍᴇ ᴅᴀɴᴅᴏ ᴜᴍᴀ ᴄʜᴀɴᴄᴇ.
ᴀᴍᴏ ᴄᴀᴅᴀ ᴜᴍ ᴅᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂s!

•ᴄᴏʀᴀᴄ̧ᴏᴇs ᴅᴇ ɢᴇʟᴏ ʟᴀɴᴄ̧ᴀʀᴀ́ ᴅɪᴀ 28/07.

𝘿𝙚𝙞𝙭𝙖𝙧𝙚𝙞 𝙤 𝙥𝙧𝙤́𝙡𝙤𝙜𝙤 𝙙𝙚 𝙥𝙧𝙚𝙨𝙚𝙣𝙩𝙚 𝙥𝙧𝙖 𝙫𝙤𝙘𝙚̂𝙨 𝙖𝙩𝙚́ 𝙡𝙖́. 🤎

ᴄᴏʀᴀᴄ̧ᴏ̃ᴇs ᴅᴇ ɢᴇʟᴏ - 𝐃𝐚𝐫𝐲𝐥 𝐃𝐢𝐱𝐨𝐧Onde histórias criam vida. Descubra agora