18

27 2 0
                                    

Apám egyik ellensége ült a kocsiban, azt hiszem Kai a neve, de nem vagyok benne biztos. Lassan ki szállt a kocsiból és rám nézett.

-Szedd a lábad!-fogalmam sincs miért, de oda mentem és ő államhoz nyomta fegyverét.-Ha egy hangot is meg hallok megkínozlak és lassan öllek meg. Világos voltam?-mondta mély hangján és bólogatni kezdtem.-Jó fiú, most pedig be a kocsiba.-ki nyitotta a hátsó ajtót és be lökött rajta, majd megkötözte végtagjaim, számba pedig valami rongyot tömött be.
Be zárta a kocsi ajtaját és előre ült, a hátsó ajtókat le zárta, majd el is indult a kocsi.
Hogy lehettem ennyire hülye, hogy oda mentem, Bami sem segített..bár ahogy emlékszem nem is láttam őt miután ki nyílt a bejárati ajtó.

Már órák óta mentünk és már eléggé fájt a csuklóm, a torkom is kiszáradt, mert nyelni egyáltalán nem tudtam. Ijedtségem miatt még sírni sem tudtam.
Még fél óra utazás után oda értünk egy elhagyatott épülethez és Kai ki nyitotta az ajtót, majd ki húzott a kocsiból.

-Alig várom, hogy meghalj te dög.-ebben a pillanatban szemeim meg telltek könnyekkel és csak néztem őt.-Ne nézz te buzi.-húzva maga után már amennyire tudtam a megkötözött lábaim miatt igyekeztem menni. Egy szobába vitt ahol egy fogorvosi székhez hasonló székbe lökött ahová kezeim és lábaim a székhez kötözte, számból pedig ki vette végre azt a rongyot, mire szinte kapkodni kezdtem a levegőt.-Élvezd ki, mert mindjárt beléd szorul az a pici levegő is kicsi Jimin.-elő vett egy kést és végig húzta azt combomon. Fájdalmasan ordítottam fel és össze szorítottam szemeim.-Mindjárt jövök, addig élvezd az itt töltött időt.

Ki ment és be zárta maga után az ajtót, nem tudtam másra gondolni csak a fájdalomra..nagyon fáj.

Kis idő múlva egy férfi lépett be az ajtón és elém elém ült.
-Szervusz Jimin. Örülök, hogy látlak.
-K-ki maga?
-Majd megtudod nemsokára, addigis el szórakozunk ketten, ugye?
-Nem akarok magával szórakozni..kérem engedjen el..
-Az bizony nem jó ötlet. Mennél a rendőrségre, elvégre Kai-t ismered, vagy tévedek?
-N-nem szólok semmit..ígérem. Kérem..engedjen el..
-Rendben mostmár fogd be a szád.
-Könyörgöm..-és újabb vágást kaptam, de most az alkaromon húzta végig az éles tárgyat.

Nyílt az ajtó és egy újabb személyt hoztak be, de őt már tolták egy székben..J-jungkook..Mellém tolták őt és felé néztem.

-Jungkook..
-Nem lesz baj Jimin..
-Hát persze, hogy nem lesz baj. Miért lenne baj? Szépen meghaltok, vagyis Jimin az biztosan meg hal, te fiam még kérdéses vagy.
-Fiam?
-Istenem, de feledékeny vagyok. Szervusz Jimin, a nevem Jeon Jonghyun. Jungkook édesapja.
-Nekem te nem vagy senkim!
-Fogd be a pofádat te neveletlen buzi!-be húzott egyet Jungkook-nak akinek ajka egyből vérezni kezdett az erős ütés miatt.
Értetlenül néztem a férfira s erőt véve magamon megszólaltam, amennyire a fájdalom engedte.
-Miért teszi ezt a fiával?
-Hogy miért? Miattad Jimin, minden miattad van és az ő idétlen szerelme miatt.
Miattad nem lép a nyomdokaimba, mert szerelmes. Ugye milyen hülyeség?
-Nem miatta nem akartam ezt! Nem akarok embereket ölni a semmiért.
-Istenem már megint ez a süket duma, fogd be a szád, mert meghal!-nyakamhoz szorította a kést.
-Vedd onnan a kést! Be fogtam a szám.
-Okos. Nos Jimin, tudod én egy maffia vezér vagyok, viszont lassan vissza vonulok és ideje lenne Jungkook-nak lépnie, viszont nem lép miattad, ezért örülnék, ha ki lépnél az életéből örökre, bár tudom, hogy úgysem fogsz, mert hülye vagy, ezért sajnos vagy nem sajnos megkell, hogy ölljelek.
Tudom, hogy még mindig az jár a fejedben, hogy hogyan halt meg az anyád. Ha szeretnéd tudni ki anyád gyilkosa, akkor szerintem nem kell újból bemutatkoznom.-mosolyodott el ördögien, mire ökölbe szorítva kezem folytottam el magamban a fájdalmat.-Ugyan úgy fogsz meghalni, ahogy ő. Lassan, de erősen húzom végig a késem a kezeiden, lábaidon és kecses kis arcodon.
-Miért ölted meg őt?
-Mert azt a faszkalap apádat választotta helyettem Jimin! Jungkook és Yeona csak, azért lettek, mert én hülye azt hittem, hogy a nyomdokaimba lépnek, bár Yeona még lehet. Már hamarabb meg tudtalak volna ölni, például a temetésen, Bami által, az iskolában..nos szinte bármikor, de nem hagyhattam ki ezt a csodálatos pillanatot amikor a szerelmes pár itt van és sírnak egymás halála miatt, oh bocsánat rosszul fogalmaztam, Jungkook sír a halálod miatt, feltéve, ha tényleg szeret.-Kai a szobába lépett.
-Gond van..itt a Black Angels.
-Hát ez szuper, intézzétek el őket. Addig én végzek ezzel.-ezzel újabb sebet okozott az éles tárggyal, de most mélyebbre szúrta, amit már nem bírtam hang nélkül tűrni.-Borzasztó látvány igaz Jungkook?

Nem bírtam, fájt mindenem, szédültem, látásom egyre jobban tompult, egyszer csak nyílt az ajtó és lövéseket hallottam, majd elsötétült minden..

Visszakaphatlak? |Jikook FF.Where stories live. Discover now