16

44 4 0
                                    

Tae elment dolgozni, Yeot pedig oviba vittük.

-Chim. Neked mi a szakmád?
-Óvóbácsi. Neked?
-Még tanulok de remélem egyetemista tanár-mosolyodott el
-Milyen szakon?
-Tesi és Biosz
-Sok sikert-elmotyogtam egy "köszönöm"-öt és kezére simítottam-Hm?
-Csinálhatnánk valamit-oldalára simítva ölembe ültettem
-Jungkook
-Igen?
-A-amikor együtt vittük Yeot oviba..mit akartál mondani a kocsiba?-sóhajtottam egyet
-Csak annyit hogy szeretlek. Teljes szívemből szeretlek Jimin.
-Mióta?
-Már általános óta Chim..
-De akkor miért nem mondtad el?
-Féltem hogy te nem érzel úgy, aztán mikor el akartam mondani te Busanba költöztél
-Jaj Kook..
-Tudom hogy még szereted Yoongit, nem is értem miért nyomulok-lassan le ültettem a kanapéra
-De én nem..
-Tudom Jimin, hagyok időt-megsimogattam a térdét
-Meghallgatnál?
-Nem kell magyaráz..-kis kezei közé vette arcom és hosszú csókba hívott amit azonnal viszonoztam.
-Téged szeretlek-suttogta ajkaimra mire testemet átjárta a jóleső borzongás

Egyből felkaptam és szobába vettem az irányt. Le vette pólómat és láttam hogy azonnal pír szökött arcára amin elmosolyodtam.

-Tetszik?
-M-mikor gyúrtad ki magad ennyire?
-A srácokkal szoktunk menni gyúrni ha Yeo oviba van
-De Yeo már le ballagott nem?
-Nyári ovi, Tae dolgozik én pedig a vizsgára készülök
-Ohh értem

Lassan le vettem róla pólóját és nyelnem kellett egyet a látványra, kidolgozott test tetoválás..egyszerűen megbabonáz ez a fiú. Egyből ajkaira hajoltam amit természetesen viszonzott is. Megharaptam ajkát amitől el nyitotta ajkait így nyelvét táncba hívtam. Hatalmasat sóhajtottunk a csókba ezzel ingerelve egymást és a köztünk lévő forró levegőt. Nyakát kezdtem kényeztetni ami füleim szerint tetszett neki a halk sóhajai miatt ezért ajkaim közé vettem porcelán bőrét és szívni kezdtem amit halk nyögéssel díjazott. Hagytam még pár foltot nyakán és kulcscsontján is. Mellkasát kezdtem csókolni néhol foltot hagyva, alhasához érve ott is foltokat hagytam amiket már egyre hangosabb és több nyögéssel hallatott ami zene volt füleimnek.
Le került rólunk minden és Jimin ajkai közé dugtam ujjaim amit készségesen nyálazni kezdett. Mikor elég nyálasnak éreztem ki húztam szájából ujjaim és egyet bejáratához illesztettem.
Rá néztem, de csak bólintott. Vettem a célzást és fel helyeztem egyik ujjam. Arca egyből át váltott ezért nyakát kezdtem csókolni figyelemelterelés gyanánt, ami ahogy láttam be vált mert mikor mozgatni kezdtem ujjam nyögdécselt néha.
Mikor fel helyeztem másodikat az is feszített neki, ezért ajkait vettem célba. Mikor megszokta a harmadik ujjamat is feltoltam amit egy fájdalmas nyögéssel hallatott.

-Mindjárt elmúlik szerelmem-suttogtam fülébe megnyugtatás képp-Minden rendben?
-Igenh..m-mozgathatodh-bólintottam egy aprót és mozgatni kezdtem. Egyre többet hallottam gyönyörű nyögéseit ki húztam ujjaim és bejáratához illesztettem tagomat.
-Mehet?-halványan elmosolyodott és bólintott egyet mire lassan megcsókoltam.

Lassan hatoltam be amitől Jimin a csókba nyögött. Vissza fogtam magam hiszen Jiminnek így is fáj. Fel löke csípőjét jelezve hogy mozoghatok és lassan mozogni kezdtem. Fokozatosan gyorsítottam emiatt Jimin nyögéseit egyre többet hallhattam amit imádtam, néha rövid csókot hintettem ajkaira mígnem Jimin kezdte ellentétes irányba mozgatta csípőjét kicsalva belőlem egy férfias nyögést. Egyre gyorsabban mozogtam és ő is mozgatta csípőjét mikor Jimin egy hatalmasat sikított.

-Otth..Ahhh Kookh-vettem a célzást és próbáltam az a pontot eltalálni ami úgy látszik sikerült mert pár perc múlva egy hangos nyögés kíséretével közénk élvezett én pedig pár lökés után belé engedtem forró nedvem
-Szeretlekh Jiminh
-Énh is tégedh Jungkookh-ki húzódtam belőle és mellé feküdtem

Le töröltem Jimin hasát és azonnal hozzám bújt.

-Chim, fürdenünk kéne
-Csak még egy picit had maradjak
-Rendben-mosolyodtam el viszont pár perc múlva egyenletes szuszogását hallottam meg nem akartam de muszáj felkeltenem-Jimin, kicsim kelj fel
-Fent vagyok
-Gyere gyorsan le fürdünk és aludhatsz
-Mm..oké, vigyél be-kuncogtam picit és kezembe véve be vittem a fürdőbe

Fürdés után fel vettem egy melegítőt, Jiminre pedig rá adtam az egyik hosszú pólóm.

-Álmos vagyok
-Gyere aludni-megpusziltam fejét és ágyba feküdtünk. Jimin egyből hozzám bújt én pedig be takartam magunkat.
-Szeretlek
-Én is téged-pár perc múlva el nyomott minket az álom. El sem hiszem hogy végre itt van mellettem és magam mellett tudhatom, én lettem a világ legboldogabb embere.

_____________________________________

Életem első 18+ része..szóval bocs ha hibáztam😅❤️

Visszakaphatlak? |Jikook FF.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang