11

38 4 0
                                    

Hetek óta nem hallottunk Jungkookról, de Taehyungról sem. Hívtam őket de nem válaszoltak. De tegnap délután felhívott Jungkook azzal hogy Yeona holnap ballag és menjünk el a ballagására. Éppen a ballagásra tartunk, az ajándékot és a csokrot már megvettük útközben.

-Jimiin-szaladt oda a kislány fehér ruhájában
-Szia szépségem-vettem ölembe
-Hiányoztatok
-Ti is nekünk kicsim-ölelem magamhoz
-Gyere Yeona-szólt az óvónő én pedig le tettem és azonnal szaladt az óvónőhöz
-Gyertek üljünk le-szólt Taehyung mire le ültünk az első sorba, Jungkook mellém ült és el kezdődött a műsor. Gyönyörűen táncoltak, és szép volt maga színpad is.

***
H

aza mentünk a műsor után, és ünnepeltünk, vettünk felnőtt és gyerek pezsgőt is Yeonának. Yeonát fel vittem le fürdettem és rá adtam a cicás pizsamáját mert álmos volt így gondoltam le fektette aludni, természetesen előtte adtam neki enni. Le fektettem, be takartam és megpusziltam a fejét.

-Jó éjszakát
-Jó éjt Chim hyung-mondta majd el is aludt

Le mentem és le ültem Yoongi mellé.

-Hogy vagy Yoongi?-szólalt meg Jungkook miután le ült mellém
-Jól, köszi
-Tényleg? Úgy tudom tönkre ment a karriered, elég kár, pedig jó dalokat írtál.
-Nem ment tönkre, csak ki léptem.
-Akkor tönkre ment, szegény Yoongi nem tudja valóra váltani az álmait.
-Jungkook!-szóltam rá
-Mi van Jimin? Nem tudod mennyire fontos neki az álma? Tudod, Yoongi bárkit ott hagy az álmai miatt, ugye Yoongi?
-Miről beszélsz Kook?-néztem rá
-Annyira fontosak az álmai hogy otthagy embereket amikor a legnagyobb szükség van rá.
-Jungkook fejezd be!
-Miért Yoongi? Huh?
-Mert nincs igazad!
-Szerintem meg kurvára igazam van! Tudod, az hogy össze jöttél Jiminnel csak a legrosszabb dolog ami történt.
-M..
-Mert úgy ott fog hagyni mint engem!
-Hogy érted ezt?
-Tudod, együtt voltam vele, aztán csak meglátott téged és el is dobott engem.-Yoongira néztem
-Jimin..
-Ez komoly?
-Nem! Veled nem tenném!
-Akkora hülye vagyok-ki mentem és csak el mentem valahová

Órák óta mászkálok a városba, most jelenleg az egyik vasútnál vagyok, fázom mert el eredt a hó..mondjuk közeledik a tél, de fura hogy máris ilyen hideg van éjszaka.

Visszakaphatlak? |Jikook FF.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin