לפני הסיפור

104 4 5
                                    

לפני הסיפור

ניקו חירש. הוא משתמש בשפת הסימנים, ולבסוף הוא צבר מספיק כסף כדי ללכת לקולג'.

לצערי המכללה הזו לא הכי טובה. יש את אוקטביאן והחבורה שלו מלכתחילה.

בהתחלה ניקו היה חבר של אוקטביאן. ניקו בטח בו. הוא יצא לאוקטביאן על המיניות שלו, ופתאום אוקטביאן הוא האויב שלו. אוקטביאן אסף כנופיה של הומופובים ועכשיו מייסר את ניקו כשהוא לא מצפה לזה.

יש כמות מוזרה של אנשים במכללה, אז לניקו אין שותף לדירה. מעולם לא היה אכפת לו, כי השותף לדירה בוודאי ישנא אותו אחרי שהוא שומע שהוא חירש והומו, נכון?

נכון.

וויל רק החליף בית ספר. הוא תמיד היה אחד הילדים הפופולריים, אבל הוא ידע שהכובע ישתנה אם יכירו את המיניות שלו.

הוא עבר לחלק מאיטליה. הוא תרגל איטלקית, אבל עדיין לא שלט בזה. הוא מקווה להשתלט על זה בקרוב.

לוויל יש אחות צעירה שהיא חירשת. זה אומר שהוא יודע את שפת החטא בצורה שוטפת מאוד. הוא הביא אותה איתו לאיטליה, ואוהב אותה עד מוות.

הערת הכותב/ת:
בסדר עכשיו בואו נתחיל את הפאנפיק הזה!

הערה: אין לי דמויות כלשהם. ריק ריורדן כן. (הוא נהדר)

אוקיי, דבר אחרון (אני יודע/ת, ואני אתחיל לכתוב בקרוב), יש הומוסקסואלים בפאנפיק הזה, ואם אתה לא אוהב את זה תסתלק מכאן ולעולם אל תיתן לי לראות את הפנים שלך.

שוב!!!!!!!!

תודה, מלאכי השמש הקטנים שלי!

ביי!

הערת המתרגמת:
שום דבר מהספר לא שלי והספר מתורגם באישור הסופר/ת!!!

שקט יפה (מתורגם לעברית) Where stories live. Discover now