yeni bolumle yine buradayim🙆🏻♀️🙆🏻♀️
bolumleri uzun yazmak istiyorum artik ama duz yazida berbatim😞ama siz takilmayin tamam mii
hadi iyi okumalarr oy vermeyi unutmayin yine 200 yorum siniri koydumJennie
Saatin kaç olduğunu bilmiyorum ama yeni kalkmıştım ya da kalkamamıştım sanırım. Gözlerimi açmakta oldukça zorluk çekiyor, yerimden kalkmak istemiyordum. Resmen yatak beni kendine kilitlemişti ve bırakmıyordu. Ama hakkını yemeyeceğim, ben de yatağımı bırakmak istemiyordum. Uyumak bu hayatta bana en iyi gelen şeylerden bir tanesi. Maalesef ki, günlerden salı ve ayrıca okul günüm olduğunu hatırlayarak yatağım ile vedalaşmak zorunda kaldım.
Yatağımdan ne kadar istemesem de kalktım ve saate baktım. Daha okula iki saat vardı. Bunu görünce rahatlamış ve kendimi kasmamaya başlamıştım. Bugün nedense değişik geliyordu bana. Ev de çok sessizdi. Acaba annem öğrendi mi diye düşünürken boş boş düşünmektense annemi yoklamamın daha doğru olduğunu varsaydım.
Üçkatlı evimizin en alt katına, oturma odasına doğru çevirdim adımlarımı. Annem çoğu zaman bu saatlerde yanına bilgisayar ve şarap ile dolu bardağını alıp işle ilgili sorunları çözerdi. Bu sefer de orada olacağını düşündüm, ama hiç kimse yoktu ortada. İçimden allah allah diye geçirirken merdivenlerden sesler geldiğini duydum. İlk hırsız sandığım için kendimi güvenceye almak adıyla elimi annemin ailesinden yadigar kalan kılıca götürdüm dikkatlice. Ne kadar böyle eşyaları siklemesem de annem başımın etini yerdi sabah sabah.
Adımların daha da yaklaştığını hissediyordum. Daha da yaklaşıyordu.. Daha da.. Artık tam önümde durduğunu anladığımda kılıncı daha sert tutmuş ve önüne atılmıştım. Karşımda ki kişi bağırırken göz devirmem de bir olmuştu. Hemen kılıcı yerine bırakıp yanına gittim.
"Tanrım, Taehyung ne sikim yapıyorsun burada? Ödüm koptu orospu çocuğu"
"Hemen de sinirleniyorsun. İnsan bir nasılsın arkadaşım, korktun mu özür dilerim falan der kızım odun musun sen"
"Boşu kes Taehyung ne işin var burada onu söyle sen"
Göz devirmiş ve sözüne devam etmişti.
"Annen çağırdı"
"Annem mi? Neden çağırdı? Nasıl çağırdı? Anlatsana Taehyung"
"Ya işte dünkü olayla alakalı anneni çağırmış müdür. Senin de gitmen lazım. Git hemen uyandır Jennie'yi dedi."
"Kendisi niye uyandırmamış"
"Ne bileyim Jennie. Neyse hadi hazırlan bari kızmasınlar"
"İyi bekle geliyorum"
Taehyung'u arkamda bıraktıktan sonra odama doğru çıkmıştım. Daha okula iki saat vardı ve şimdiden annemi çağırmıştılar. Sanırım olay baya ciddiye binmişti. Annemin beni uyandırmayıp Taehyung'u yollaması daha da garibime gitmişti. Normalde erkenden uyandırır, okula gitmeden önce ve hatta arabada bile azarlardı beni, buna adım kadar eminim.
Kurcalamaya pek vaktim yoktu ama sanırım. Olabildiğince en hızlı adımlarımla odama çıkmış, çıkarken de neden odamın en üst katta olduğuna küfürler yağdırıyordum.
Sonunda odama gelebilmiştim. Yan tarafımda duran beyaz gardırobumu gördüğümde yine yavaşlamadan, hızlı adımlarla yanına gittim. Anlaşklan düşünmeye pek vaktim yoktu, zaten okula gidiyordum bu yüzden süslenmeye de ihtiyaç duymadım. En basitinden beyaz gömlek ve altıma da yakışacağını düşündüğüm siyah keten bir pantolon aldım.