benim fic tutmuyor moraller 0
nys 1 ay falan oldu galiba yb yazcam
iyi okumalar helele🥳🥳Kapını açtığım gibi geri kapattım. Sinirlerim bozulmuştu, kafam zonkluyordu. Bir yandan annem, bir yandan sinir bozucu diğer kişiler. Arkadaşlarım dışında hiç kimse o kıza zarar vermediğimi düşünmüyordu. Böyle bir şeyi ne diye yapayım? Deli miyim ben amına koyayım.
Sinirimi ne geçirir diye düşünürken aklıma kardeşim geldi. Üst katta olan Ella'nın yanına gittim, kapısı yine kapalıydı. Bir iki kere öksürüp sesimi düzelttim. Elim tam kapıyı çalmaya gidiyordu ki, buna hiç gerek kalmadan kapı kendisi açıldı.
Yine karşımda, gözlerinde eski hisleri, eski parıltıyı taşımayan bir kız belirdi. Gözlerine bakmanın verdiği o yoğun hissi anca yaşasanız anlardınız. Yaşı benden küçüktü ama onun yaşadıklarının hiçbirini yaşamadım. O günden beri ne bizle, ne arkadaşlarıyla konuşmuyordu. İçine kapanmıştı resmen. Alışık olmadığım bir durumdu, çünkü onu hep neşeli, hiperaktif bir kız olarak tanımıştım hep.
Kardeşimin intikamını almak istemiştim. Hem de bedeli ne olursa olsun, ama hiç kimseye zarar vermezdim. Sadece kardeşimi böyle görmek canımı yakıyordu. Annemin haberi bile yoktu olup bitenlerden. Olsa da bir şey yapmazdı zaten, "susun birileri duymasın, itibarımız zarar görmesin" derdi.
"Ne var abla?" dikkatim Ella'nın üzerine kaymıştı. Şık kıyafetler giymişti bugün. Merakıma yenik düşüp sormuştum bende
"Bu kıyafetler ne Ella? Nereye gidiyorsun?" ama bu onu daha da sinirlendirmişti.
"Sana ne? Merak etme yine aynı şey yaşanmaz. Başını derde sokmam yani" hay ağzına sıçayım Jennie
"Yok ben o yüzden demedim saçmalama da merak ettim sadece. Ne zamandır dışarı çıkmıyorsun."
"Merak falan etme beni artık. Bebek değilim ben"
"Başına bir zarar gelmesin istiyorum Ella. Ne bu tavırlar?"
"Benim başıma değil de, kendi başına dert açılmasın istiyorsun. Son olayları duymadığımı mı sandın? Ama yok bizim Jennie süper kahraman değil mi, herkesi kurtarmalı."
"Ne saçmalıyorsun Ella bencillik yapıyorsun şu an."
"Neyse Jennie seninle uğraşmayacağım. Ben evin yanındaki şu kafeye ineceğim. Biraz hava almam lazım. Ölmem yani merak etme."
"Bir şey olursa ara o zaman beni" göz devirmesinin ardından, kafasını salladı. Sen nasıl ablasın, o olaydam sonra kardeşini dışarı mı bırakacaksın dediğinizi duyar gibiyim, ama kardeşimi zorlarsam işler daha da kötüleşir. Bu sefer kendini daha da eve kapatır. Herşeyden uzaklaşır.
Kafenin çalışanı yakınım olduğu için ona güveniyordum zaten. Evde tek kalmıştım, annem yine geç gelecekti ama bunu sorun etmiyordum kafam rahatlardı en azından.
Kendi odama ilerledim. Kapını açtığımda yatağımı görmenin verdiği sevinçle atladım yatağıma. Çok yorulmuştum bugün, sonra aklıma geldi. Diğerleriyle konuşmamıştım okuldan çekip gittikten sonra.
Elime telefonu alıp, whatsapp'a girdim. Başa sabitlediğim gruba baktığımda bin tane mesaj geldiğini gördüm, ama ciddiydim.
"gossip girl💥🧘🏻♀️🎀"
irene:
jennie
nerdesin salakryujin:
lan ben kiza uzuldum
sonda dedigi agirdi
yani tamam rosé de haksizdi
ama bu kadar agir kelimeler
kullanmasina gerek yoktu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blonde girl | chaennie
Diversosjennie hiç düşünmediği birine aşık olursa ne mi olur?