Bölüm 8 : Mesaj

5 3 0
                                    

Alev Demirhan

Sabah uyandığımda gayet mutluydum taki telefonumdaki mesajı görene kadar "Babanın katilini bulmak istiyorsan bu numarayı ara " yazıyordu mesajda .

Neydi bu şimdi bir yandan merak ediyordum diğer yandan ise korkuyordum sevdiğim birinin yaptırmasından korkuyordum . Ama merakım daha baskın geldi ve numarayı aradım. Telefon çaldığı gibi açıldı .

"Alo " dedim hemen . "Bu kadar çabuk açmanı beklemiyordum" dedi robot gibi bir ses.

"Kim?" diye sordum çünkü bunu öğrenmek istiyordum uzatmasına gerek yoktu .

"Sana bunu bu kadar çabuk söyleyeceğimi mi düşündün " dedi alayla ne diye mesaj atıyordu o zaman

"ne istiyorsun " diye sordum istediği herşeyi yapardım . İntikam için herşeyi yapardım

"Masadan çekileceksin" dediğinde şok oldum çünkü babamın vasiyeti intikamdan daha ağırı bu yüzden bende

"Asla" dedim kararlılıkla.

"Sen bilirsin ara bul ozaman" dedi ve telefon kapandı . Birisi bunu biliyordu ama bana söylemiyordu aklıma Sıraç ı aramak geldi . Ona haber versem belki bulurdu 'ya oysa katil ve sana başka birini söylerse' diyordu içimdeki sesler bu yüzden vazgeçip telefonu yatağıma attım ve duşa girmek için banyoya ilerledim kafamı toplamam lazımdı.

Burhan Özkaya

Karşısında duran Kuzey e bakıyor ve güvenip güvenemiyeceğini ölçüyordu Burhan. Kendinden emin olduktan sonra söze başladı

"bir nişan hazırlığındaymışsınız galiba öyle duydum tebrik ederim öncelikle."

"Teşekkür ederim Burhan bey beni neden çağırdınız acaba"

"Sana bir teklifim var Kuzey ama bundan abimin dahi haberi olmamalı" dediğinde tamam anlamında kafa salladı Kuzey .

"Öncelikle Asele çok yakınlaşmanı istiyorum ardından onu öldüreceksin hem sen masa yüzünden öldürülen babanın intikamını alacaksın hemde aşık olmadiğin biriyle yaşamak zorunda kalmayacaksın " dediğinde bu plan Kuzey in aklına yatmıştı . Zaten ortaklık için evleniyordu .

Devam etti Burhan "şimdi gidip ikna et kızı güzellikle aşık olsun sana zaten yakışıklı adamsın zor olmaz senin için"

Gerçekten de yakışıklı bir erkekti Kuzey. Kahverengi gözleri kahverengi saçlarıyla uyumluydu . Uzun kirpikleri ise ayrı bir güzel duruyordu. Bir bakanın tekrar dönüp bakacağı cinsten bir erkekti.

Bu zamana kadar çok sevgilisi olmuştu ama hiçbirine aşık olmamıştı . Aşk nedir onu bile bilmiyordu.

Miray da çok güzel bir kızdı aynı annesine benziyordu . Sarı dalgalı saçları , abisi gibi mavi gözleri ve dolgun dudakları ile oyuncak bebekleri andırıyordu.

Anladım anlamında kafasını salladı Kuzey ve odadan çıktı. Burhan ise o kadar rahattı ki insanlara acı çektirmek çok hoşuna gidiyordu ve şimdi sıra Sıraç taydı.

Sıraç Korkmaz

Sıraç sabah kalktığında evdeki hekesin kapısı kapaliydi. İlk  önce Cankutay ın odasına gitti kapıyı çalmak için yaklaştığında telefonla konuşan Cankutay ın sesini duydu bu yüzden kapıyı çalmaktan vaz geçti .

Miray ın odasına ilerledi kapıyı çaldı ancak ses gelmedi. Tekrar çaldı "girebilir miyim abicim " dedi ama hâlâ ses yoktu . Kapıyı açmayı denedi kapı kilitliydi kapıya daha sert vurdu ama ses yoktu tedirgin olmaya başlamıştı . Tam o anda Cankutay odasından çıktı .

İntikam Yolunda Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin