3.Bölüm :Koruyamamak

8 3 1
                                    

telefon kapandıktan sonra üzerimi giymek için üstümü çıkardım canım acısada çıkarmayı başarmıştım aynada gördüğüm manzara canımı biraz daha acıtmıştı kolum boylu boyunca kandı kurşun sıyırmıştı ben dirseğimin hemen üstü diye düşünürken omzuma daha yakın bir yeri sıyırmıştı.

Üstüme sıfır kollu tişört giydim altıma da eşofman giydim ardından saçlarimin bayaği dağildiğini fark ettim saçlarımı da taradım ki tararken bile canım acımıştiı .

Belli bir süre sonra kapı çaldı üstüme ceket giyip odadan çiktim ve kapiya doğru ilerledim kapıyı açınca sıraç ï ve kameri gördüm . Kamer masum masum bakıyordu kızamıyordum böyle bakınca.

Ardından sıraç konuşmaya başladi " dışarda mı bakacak yarana " ona neydi pardon aaaa zaten onu çağıran da yoktu. Gıcık adam.

" buyrun geçin " dedim kibarca içimdeki düşünceleri yansıtmamaya çalışıyordum ama zordu .

Onlar salona doğru yürürken" siz geçin ben ilk yardım çantasını alıp geliyim " dedim Kamer anında itiraz etti " yok yok ben getiririm sen geç otur " dediğinde mecburen bende salona geçtim şimdi hiç kavga edicek havamda değildim.

Salona geçtiğimizde Sıraç sağ taraftaki koltuğa oturdu bense sol taraftaki koltuğa oturdum karşılıklı oturuyorduk

" Ne oldu " diyerek söze başlayan o oldu .

" Ne " dedim anlamamış bir sesle çünkü başka şeyler düşünüyordum .

" Nasıl vuruldun "

"Bu seni niye ilgilendiriyor"

"Alev bak benimle bu şekilde konuşma niye ilgilendirdiğini sende biliyorsun ben olmadan biryere gidemezsin bundan sonra sen nereye ben oraya"

Bana Alev demişti ama şuan bunu umursayamazdım çünkü ilk defa bu kadar sert konuşmuştu.

"Hani sen hiçbirseyden korkmazdın ölmekten mı korkuyorsun yoksa .merak etme ben ölsem bile kimse seni öldürmez "

"Korktuğumu kim söyledi "

" Bu davranışlarının başka bir açıklaması varsa dinliyorum "

" Korumaya çalışıyorum işimi zorlaştırma Alev "

" Benim senin korumana ihtiyacım yok sadece birini seçmeliydim ve senin kalmanı uygun gördüm"

Biz tartışırken Kamer geldi elinde ilk yardım çantası ile "Geldimmm aç bakalım yaranı" dedi ceketimi çıkardığım an ağzı açık kaldı kolumu yıkamıştım ama tekar kanamıştı kolum yine kan olmuştu ceketimin içi önceden beyazdı ama artık kırmızıydı
" dikiş atmam lazım "
" At ozaman"
" Mazemelerim yok"
" Çantayı aç bak vardır orda"
"Ama uyuşturmazsam canın yanar gel hastaneye gidelim hadi Alev nolur "
"Hastaneye gitcek olsam seni buraya çağirirmiydim sence işim var Kamer dikmiceksen bırak böyle de sorun yok benim için"

vardı aslında acıyordu ama artık uyuşmaya başlamıştı .

" Tamam gel buraya ama acırsa söyle tamam mı" tamam anlamında başimi salladım önce kolumu sildi Ben o sırada tam karşima sıraç a bakıyordum o da bana bakıyordu

" anlatmıcaksın dimi " dedi Sıraç sessizliği bozarak

"ne anlatmamı istiyorsun Sıraç sor " dedim bıkkın bir şekilde .

" Kim yaptı "

"Bilmem Kasır olabilir belki canım nişanlım bana hediye vermek istemiştir" dediğim sırada Kamer göz devirdi o da nefret ediyordu Kasırdan .

İntikam Yolunda Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin