Al Gel De Buralar Bayram Olsun

55 3 0
                                    

Birkaç gün geçmişti. Milli takımı uğurlayacağımız gün gelmişti. Hem inanılmaz heyecanlı hemde her an ağlayacak gibiydim. Bu kısa sürede çok alışmıştım. Duruyla buluşup toplanma alanına gitme planı yapmıştık. Sabah erkenden uyandım. Duş alıp üzerimi giyindim. Bir de Kenan' a bir hediye aldım. O bana kolye almıştı bende ona bir bileklik aldım. Siyah beyaz taşlardan oluşan bir bileklik.

Gecenin karanlığı ve gündüzün aydınlığı için iki bileklik. Hazırlanıp evden çıktım.

 Hazırlanıp evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(kombin)

Babam beni bırakacaktı, Duru'yu alıp yola çıktık. Arabada bir sessizlik vardı. Babam bizi neşelendirmek için bir şeyler söyleyip durdu. Otobüsün kalkacağı alana geldik. Stadyumun kapısı tıklım tıklımdı. Başka kapı var mı bilmiyorduk. Babam bizi orda indirdi. Kalabalığın içinden kapıya doğru yürüdük.

Bizi görüp seslenen ve yaklaşan insanların arasından güvenliğe vardık. İçeri girdik. Yine oldukça kalabalık ve coşkuluydu. Kendimi toparlayıp neşeyi bozmamaya çalıştım. Gördüğüm herkese iyi dileklerde bulundum. Kenan'ı ve Arda'yı bir türlü bulamadık. Daha sonra bir video için saha da olduklarını öğrenip çıktık. Koşarak yanlarına gittik. Video bitmiş kontrol yapılıyordu.

Kenan' a sıkıca sarıldım. Havaya kaldırıp bir tur döndürdü beni. Oyuncuların hepsi aynı giyinmişti. Çok yakışıklı görünüyordu. Yanında sohbetlerini dinledim. Peşinde dolanıp duruyordum. O sırada kameramanlardan biri bana seslendi, ikimizin fotoğrafını çekmek istediğini söyledi. Kenan' a söyledim. Bir yere geçip poz verdik. Bize ulaştıracaklarını söylediler.

K: aşkım sürprizimi gördün mü?

S: ne sürprizi?

K: ha annenle konuşmadın mı?

S: aceleyle çıktım fırsatım olmadı kii

K: tamam gidince sorarsın o zaman

S: dur iyi hatırlattın

Bilekliği çıkardım.

S: bu senin için

K: güzelim bu ne.. ( kağıdı okudu) hiç çıkarmıycam tüm maçlarda benimle olacak. Çok teşekkür ederim  bebeğim benim.

S: bak benimkinnneee

K: çift bileklileeriii

S: eveet kolye gibi

K: seni öperdim de şimdi!

S: ahahahha

K: vize işlemlerin tamam mı?

S: henüz değil haftaya

K:o zaman ilk maça gelemezsiniz..

S: olsun zaten daha finale kadar ordayız!!

K: ordayız oradayız! Herkes çok heyecanlı

S: hemde nasıl valla uluycam birazdan

K: manyaksın

 Kenan YILDIZ (yn) / Yıldızlar Bana Senden Bahsetse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin