Neden Ve Sonuç

70 5 2
                                    

Ev sessizdi. Arda'nın arkasından yürüyordum. İçerden bir ses geldi.

K: arda sen misin kardeşim

Arda dönüp bana baktı

A: benim

Sesini duyunca kalbim tüm şiddetiyle çarpmaya başladı, zar zor nefes alıyordum, ellerim terledi. Artık konuşmak istediğimden emin değildim.

Salon kapısından döndük, arda koltuklara doğru yöneldi, bende peşinden zoraki adımlarla gidiyordum. Koltukta oturan kenanı gördüm, yavaşça ayaklandı. Sadece ayaklarına bakıyordum ama o eminim ki bana bakıyordu. Tüm duygularımı sakin tutmaya çalışıyordum.

Yavaşça yüzüne doğru baktım. Bakmamla sendelemem bir oldu. Çantam elimden kayıp düştü. Yüzünde yaralar vardı. Tek eli sargılıydı. Ve oldukça solgundu. Normalde olsa koşarak sarılıp ağlardım. Hafif titremeye başladım. Kenan hafifçe tebessüm etti. Yaralı olmasa küfür edebilirdim.

K: hoşgeldiniz, ismin..

A: ben içerdeyim

Gitme der gibi baktım ama gitti. Sessizlik oldu. Kenan bir iki adım attı bana doğru. Sonra birkaç tane daha, elimle durmasını işaret ettim. Sonra elime baktım titrediğini gördüm ve hemen sakladım.

K: nasılsın?

K: çok merak ettim ismin

K: sende etmişsindir

K: böyle olduğu için özür dilerim

K: konuşmayacak mısın? Sadece ben mi konuşayım?

K: sen özlemedin mi be-

S: ne diyorsun sen ya? Ne diyorsun Kenan? Nasıl olduğumu cidden soruyor musun? Özlemiş miyim, merak etmiş miyim , sen benim hayatımın içine sıçtın iki günde , ben düşünemez oldum senin bana sorduğun sorulara bak! ( sesim git gide yükseliyordu)

K: konuşmaya çalışıyorum sa-

S: konuşma nolur konuşma, korkuyorum artık ya, neyin içindeyim bilmiyorum, sen ne istersen onu konuşuyorsun, istersen çekip gidiyorsun, istersen yazmıyorsun, istersen zorla ayağına getiriyorsun. Ben ne yaşadım senin haberin var mı? ( ağlamaya başladım)

S: ben dün stadyuma gidince nasıl bir tokat yedim, neler düşündüm haberin var mı? Eve nasıl girdim, ağlamaktan nasıl hastanelik oldum? Senin hakkında ne senaryolar kurdum? Belki dedim geri döndü, sıkıldı benden ya da dedim başka bir kızlaydı önceki gün, beni uyutuyor ya da -

K: ne başka kızı ne gitmesi ismin saçmalama ben seni sevdiğimden beri başka bir kıza bakmadım bile, sen bana ümit vermezken bile bir umut ilerde tamam dersin diye aklımın ucundan geçirmedim. Nolur her şeyi de ama aldattın deme bana

S: kenan bana yalan söyledin sen. Gece çekip gittin. Ben ne yaptım diye düşünürken yine de özür dilerim diye peşinden gelirken,sen beni bir boşlukta tek bıraktın. Tüm gün yazmadın bile. Öğrenirim diye korkmadın bile kenan.

K: yazamazdım ismin-

S: istesen yazardın kenan

Bu sefer sinirlendi

K: yazamazdım kızım anlasana, sorsana niye sormuyorsun korkuyorsun demi, ne oldu niye bu haldesin diye sorsana, şerefsiz hakettiğini yaşamış mı diyorsun, ne diyorsun? Yazamadım çünkü görmek isterdin konuşmak isterdin bu halde görmeni istemedim. Yalan söyledim çünkü anlamanı istemedim.

K: görürsen sorardın önceki akşam öfkeyle çıktım, kıskançlığımdan öldüm, geberdim, ben burdan gidince, uzun süre görüşmeyince benden vazgeçersin diye korktuğumdan, gitmeden çevrendeki herkesi senden uzaklaştırmaya çalıştığımı anlardın, seni kaybetmekten korktuğumu ama söyleyemediğimi, evden çıkınca kendime sinirimden kaza yaptığımı anlardın, kolum incindiği için takımdan çıkarılma ihtimalim var duyma istedim tamam mı?

 Kenan YILDIZ (yn) / Yıldızlar Bana Senden Bahsetse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin