Gece

87 3 0
                                    

(+18 içerir)

Kenan şaşırmış olmalıydı omzumdaki elleriyle birden sarıldı. Arkamda komodin vardı. Geri geri gitmeye başladım. Kenan iki eliyle komodine yaslandı ben arada kalmıştım. Bir anda koridordan takımdakilerin sesi gelince çekildim. Yüzüme bakıyordu. Gülüp  konuşmalarını dinledik. Gittiklerini dinlemeye çalışırken Kenan kolyemi tuttu.

Bu sefer öpen oydu. Boynuna tutundum ve birden kucağına aldı. Yatağa yürüdüğünü fark ettiğimde nefes alışımı düzenleyemedim. Beni yatağa bıraktı, ellerim beline gitti ve t-shirtini yukarı çekmeye çalıştım. Zorlandığımı anlayınca öperken sırıttı. Ayrılıp üstündekini çıkardı. Şimdi o üzerimdekini eliyle tutuyordu.

K: emin misin?

Kafamı salladım. Üzerimdekini çıkarınca yüzüm kıpkırmızı oldu. Sonunda tekrar öptü ve pantolonumu çıkarmaya çalıştı. Utançtan ölebilirdim. Ellerim sırtındaydı hızlı nefes aldığını hissediyordum. Ellerini karnımda gezdirdi. Ayrılıp boynumu öpmeye başladı.

Eli karnımdan sırtıma geçti ve kopçayı açmaya çalıştı. Hiç başarılı olmadı o yüzden biraz güldüm. Sonunda başardığında yüzüme bakarak çıkardı.

Kapı bir anda tekmelenircesine vuruldu. Ne yapacağımı şaşırıp üzerimi tuttum. Kenan hızla kalkıp altını giyindi. Benim kıyafetlerimi yerden alıp sırtımdan tuttu ve banyoya koştum. Kapıyı kilitleyip içeri geçtim. Ne yaşandığının şokuyla soluk soluğa duvara yaslandım ve üzerimi giyindim. Kenan kapıyı açmıştı.

K: ne var ya o nasıl çalmak!?

Kapıda barış, semih ve  hakan vardı.

B: olum çaldık duymadın ki

S: hani tek misin?

K: tekim niye

B: isminlesindir dedik

K: öyle dediyseniz niye geldiniz abi?

H: git üstünü giy de takılalım ya

K: olmaz şimdi

B: aahaaa tek değil dedim, bastık mı kardeşim kusura bakma

S: böldük biz

K: yok ondan değil tekim de, a-aşağıda bekliyo o

B: kızı niye tek bıraktın?

K: işte üzerimi değişmeye geldim çıkıcaz da

H: haaa tamam sonra görüşürüz o zaman iyi eğlenceler size

S: hadi görüşürüz

K: görüşürüz

Kapıyı çarptı, banyodan çıkarsam utancımdan ölürdüm. İçerden Kenan'ın oflama sesleri geldi.

K: aşkım çıkabilirsin

S: sen çık ben arkadan çıkıcam

K: nereye çıkayım? Odadan mı?

S: hıhı

K: nasıl!?  Gelsene işte

S: olmaz garip oldu böyle

K: böyle mi kalıcaz?

Kapıyı açtım.

K: üzerini mi giydin!

S: hıhı.. Ya utandım işte

K: ben bunların ağzına sıçayım ya, yaptıkları işe bak

S: sen?

K: geç uyuyalım

S: gidiyim ben

K: aşkım

S: tamam tamam

 Kenan YILDIZ (yn) / Yıldızlar Bana Senden Bahsetse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin