𝙶𝚛𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝙲𝚞𝚛𝚒𝚘𝚜𝚒𝚝𝚢 ♡'・ᴗ・'♡

2 0 0
                                    


Noor aur Ali ke beech dosti badhne lagi thi, magar abhi bhi dono ke dil mein kuch sawaal the. Noor apni Ammi ke saath kitchen mein thi jab usne apni Ammi se kaha, "Ammi, Ali bhaiya kitne ache hain na?"

Salma khala ne muskurate hue kaha, "Haan beta, wo bohot ache ladke hain. Tumhe pasand hain kya?"

Noor ne sharmaate hue jawab diya, "Ammi, aisa kuch nahi hai."

Salma khala ne apni beti ko samjhate hue kaha, "Beta, agar tumhare dil mein kuch hai toh batana zaroori hai. Hum tumhare khushi mein hi khush hain."

Noor ne sir jhuka kar kaha, "Ji Ammi, main samajh gayi."

Dussri taraf, Ali bhi apne walid ke saath baith kar apne dil ki baat kar raha tha. Junaid sahab ne kaha, "Beta, tumhare chehre par ajeeb si chamak hai aajkal. Kya baat hai?"

Ali ne sharmaate hue jawab diya, "Abbu, wo Noor bohot achi lagti hai mujhe."

Junaid sahab ne apne bete ko tasalli dete hue kaha, "Beta, agar tumhe lagta hai ke Noor tumhare liye sahi hai toh tumhe usse baat karni chahiye."

Ali ne sir hilate hue kaha, "Ji Abbu, main jaldi hi usse baat karunga."

Noor aur Ali ke dilon mein ek doosre ke liye jazbaat aur bhi gehre hote ja rahe the. Ek din, Noor apne college ke library mein thi jab uski nazar ek kitaab par padi jisme bohot si shayriyan thi. Usne ek shayri padhi aur socha ke Ali ko ye shayri bohot pasand aayegi.

Noor ne apni diary mein likha:

"Jab bhi milta hai tu, dil ko sukoon milta hai,
Tere saath har pal, ek naye sapne jaisa lagta hai."

Noor ne socha ke ye shayri Ali ko sunayegi. Dussri taraf, Ali bhi apni diary mein kuch likh raha tha. Usne likha:

"Tere bina zindagi adhoori si lagti hai,
Jese bin phoolon ke ek chaman viran si lagti hai."

Ali aur Noor dono hi ek doosre ke liye apne jazbaat ko samajhne lage the. Magar dono ke dilon mein abhi bhi kuch sawal the. Kya unka ye pyaar apne manzil tak pahunch payega? Kya dono ke parivaar unki is dosti ko pyaar mein badalte dekh kar khush honge? Ye sab sawal unke dilon mein ghoom rahe the.

Noor aur Ali ke dil ek doosre ke liye dhadakne lage the, magar abhi bhi kuch baatein baki thi jo unhe aage badhne se rok rahi thi. Ek din, Noor aur Ali phir se bazaar mein mile. Ali ne kaha, "Noor, tumhe ek shayri sunani hai."

Noor ne muskurate hue kaha, "Haan, zaroor."

Ali ne apni diary se ek nazm padhi:

"Tumhare saath zindagi ka har pal suhana hai,
Tumhare bina har raah anjaana hai."

Noor ne shayri sun kar muskurate hue kaha, "Ali, tumhari shayri dil ko chhoo jati hai."

Ali ne kaha, "Noor, tumse milkar lagta hai ke zindagi mein ek naya rang aa gaya hai."

Noor ne halka sa sharma kar jawab diya, "Mujhe bhi aisa hi lagta hai Ali."

Us din ke baad, Noor aur Ali ne faisla kiya ke wo apne parivaar se apne jazbaat ke baare mein baat karenge. Magar kya unke parivaar unhe samajh payenge? Ye toh aane wala waqt hi bata payega.

"Noor and Ali: A Journey of Faith and Love"Where stories live. Discover now