𝚃𝚑𝚎 𝙵𝚒𝚛𝚜𝚝 𝙴𝚗𝚌𝚘𝚞𝚗𝚝𝚎𝚛 ♡'・ᴗ・'♡

1 0 0
                                    


Noor aur Ali ka pehli baar milna ek yaadgaar lamha ban gaya tha. Dono ke dilon mein ek doosre ke liye kuch ajeeb si feelings thi jo unhe khud bhi samajh nahi aa rahi thi. Us din ke baad, dono apne apne ghar wapas chale gaye, magar unke dilon mein ek doosre ke liye kuch sawal chhode gaye.

Ek din, Noor apni ammi ke saath bazaar gayi. Waha uski nazar Ali par padi jo apne walid ke saath apni dukaan par tha. Ali ne bhi Noor ko dekha aur dono ke chehre par ek halki si muskurahat aa gayi. Noor ne apni ammi ko kaha, "Ammi, mujhe wo dukaan se kuch saman lena hai."

Salma khala ne haan mein sir hilaya aur dono waha chale gaye. Ali ne Noor ko dekhte hi muskurate hue kaha, "Assalamu Alaikum, aap kaise hain?"

Noor ne halka sa sharma kar jawab diya, "Wa Alaikum Assalam, main theek hoon. Aap kaise hain?"

Ali ne kaha, "Alhamdulillah, main bhi theek hoon. Aapko kya chahiye?"

Noor ne thoda sharmate hue kaha, "Mujhe kuch stationery items chahiye."

Ali ne muskurate hue kaha, "Bilkul, aapko jo chahiye wo bataiye."

Noor ne apni list di aur Ali ne jaldi se saman ikattha kar diya. Jab Noor saman lene lagi, Ali ne dheere se kaha, "Aapki muskurahat bohot pyaari hai."

Noor ne halki si muskurahat ke saath jawab diya, "Shukriya."

Salma khala ne sab kuch dekhte hue kaha, "Ali beta, tumhare walid kahan hain?"

Ali ne jawab diya, "Abbu abhi thodi der mein aate hi honge."

Us din ke baad, Noor aur Ali ki nazar aksar bazaar mein milti thi. Noor apne dil ki baat apni chhoti behan Aisha se karti thi. Ek din, Aisha ne Noor se kaha, "Appi, aapko Ali bhaiya pasand hain kya?"

Noor ne sharmaate hue kaha, "Aisha, aisa kuch nahi hai."

Aisha ne muskura kar kaha, "Appi, main aapko dekh kar sab samajh gayi hoon."

Noor ne apni behan ko ghoor kar dekha aur dono behne hansne lagi. Dussri taraf, Ali bhi apni behan Sana se apni dil ki baat kar raha tha. Sana ne kaha, "Bhai, aapko Noor appi bohot pasand hain na?"

Ali ne dheere se jawab diya, "Haan Sana, mujhe wo bohot pasand hain."

Sana ne apne bhai ko tasalli dete hue kaha, "Toh phir apni feelings unhe bata dijiye."

Ali ne kaha, "Abhi nahi Sana, pehle mujhe unke walid se baat karni hogi."

Noor aur Ali dono ke dilon mein ek doosre ke liye jazbaat badhte ja rahe the. Ek din, Ali ne himmat karke Noor ko bazaar mein bulaya aur kaha, "Noor, mujhe tumse kuch zaruri baat karni hai."

Noor ne hairan hote hue kaha, "Kya baat hai Ali?"

Ali ne halka sa muskurate hue kaha, "Tumhe shayri pasand hai na?"

Noor ne sir hilate hue kaha, "Haan, mujhe shayri bohot pasand hai."

Ali ne apni diary se ek nazm padhi:

"Dil se nikli hai ye guzarish,
Tumhara saath ho toh zindagi hai khushnawazish."

Noor ne shayri sun kar muskurate hue kaha, "Bohot khoob Ali. Mujhe bhi ek nazm yaad aa gayi."

Noor ne apni nazm padhi:

"Har ik mulaqat ka hai asar dil pe kuch is tarah,
Jaise khushboo phoolon mein ghul jati hai."

Ali ne shayri sun kar kaha, "Noor, tumhe sun kar dil ko tasalli milti hai."

Us din ke baad, Noor aur Ali ki dosti aur gehri ho gayi. Dono ke dil ek doosre ke liye dhadakne lage. Magar unhe pata tha ke ye rishte ko ek naam dena asaan nahi hoga. Kya dono ke parivaar unki is dosti ko pyaar mein badalte dekh kar khush honge? Ye sawal unke dilon mein chubhne laga.

"Noor and Ali: A Journey of Faith and Love"Where stories live. Discover now