Розділ 3

3 2 0
                                    


В ув'язненні тирану було нелегко. Вдень і вночі в його голові виникав той образ прекрасної дівчини, що посміхалася в останню мить. Він усе глибше занурювався в безодню безумства, прагнучи якнайшвидше померти, ось тільки дехто невблаганно відмовляв йому в цьому. Жнець, що спостерігав за останніми миттю Неліси, нещадно мучив його в снах. Він став його невсипущим кошмаром, його нескінченним жахом, безжально граючи розумом тирана, але, не дозволяючи йому перетнути межу.

Монстр у розпачі благав про смерть, але йому завзято відмовляли, доки не закінчиться відпущений йому термін. Його доля була давно вирішена згори, але тільки не тендітної леді. Їй залишалося зробити лише один останній крок - крок до свободи, коли вона віддала все, щоб вирватися від нього. Не шкодуючи знівечених рук, поранених ніг, ні свого змученого тіла, вона звільнилася, вона зуміла вибратися, зуміла написати відчайдушне послання для поліції, не сподіваючись при цьому залишитися живою.

Неліса колись мріяла стати лікарем, адже вона так хотіла допомагати людям та полегшувати їхні страждання. Але тепер, з кожним болючим вдихом, вона відчувала, як її життя покидає. Кривавий кашель тряс її тендітне тіло, а кожен рух давався їй з неймовірною працею. І незважаючи на всю цю агонію, у її серці не було місця для жалю до себе, лише жага до справедливості.

Озираючись на пройдений життєвий шлях, Неліса нарешті досягла того місця, яке було так необхідно. Вона не розраховувала на милосердя, адже сама зважилася перервати своє земне існування, про що не шкодувала. І все ж, вищі сили відкрили, їй, світлу сторону, дозволивши набути довгоочікуваного спокою і впевненості в тому, що в наступному житті вона здобуде довгоочікуване щастя. А її мучитель буде приречений на довге викуплення свого тяжкого гріха, доки не очиститься душа його.

🎉 You've finished reading Справедливість 🎉
СправедливістьWhere stories live. Discover now