Erika terus brek mengejut di hadapan pagar mansion mereka.
Erika hanya membuat muka kosong.
"So guys, i win. Leora second and renna third" Erika memandang Rayn sambil tersenyum sinis.
" YEAYY! jimat duit aku macam ni" Renna bersorak sambil terlompat-lompat.
"So Rayn, jangan lupa belanja MCD tau" Leora terus masuk ke mansion.
Mereka berempat teruk masuk ke garaj untuk meletakkan kenderaan.
Renna menendang kuat pintu mansion yang tertutup rapat. Pintu mansion terus terbuka dan mengejutkan makhluk-makhluk yang ada di situ.
"HELLO GUYS! I'M COMEBACK! " terdengar nyaring apabila Renna menjerit.
"Sakit sial telinga aku. Kau sehari tak menjerit tak boleh ke Tengku Farah Qayrenna? " Fionna memandang tajam wajah Renna yang tersenggih tidak bersalah.
"Erm tak boleh la Tengku Fionna Aqisya, sebab tak syok dowh" dengan selamba Renna menjawab.
"Dah-dah, korang tak payah nak bergaduh kat sini. Queen baru je sampai dah dengar korang bergaduh" kedengaran suara Tengku Fayyan Denish mula menyampuk.
"Biasalah yan, macam kau tak kenal diorang ni. Selalu bergaduh" Tiba-tiba tangan Tengku Deanna Farisya menepuk bahu Fayyan dari belakang.
"Hy korang! Dah lama tak jumpa! Miss me?! " Erika senyum manis ke arah mereka.
"Of coure i miss my lovely cousion. But bukan ke baru seminggu lalu kita dah jumpa? Apa yang kau kata lama tak jumpa? " Fayyan blur kejap.
"Alah biasalah Erika, penuh dengan drama tak berbayar dia. Nama pun Queen, Queen of drama" Renna membuat muka meluat melihat drama Erika.
"Oh ya Erika, abang Erik mana? Kau kata dia nak duduk sini jugak kan" Deanna mencari-cari kelibat Erik.
"Oh tadi dia kat-" tidak sempat Erika menyambung ayat nya, tiba-tiba suara garau mencelah.
"I'm here Deanna" semua yang di situ terus memandang ke arah suara itu.
"ARHH! ABANG ERIK!! I MISS YOU SO MUCH! " Deanna berlari kearah Erik dan terus memeluk tubuh tegap jejaka itu.
"Ouh really? My little nana miss me? " Erik pura-pura tidak percaya.
"Of course lah! Nana rindu abang Erik sangat-sangat" Deanna makin mengeratkan lagi pelukkan nya.
"Ngada-ngada sangat" Leora menjeling tajam Deanna yang masih memeluk Erik.
"Tu lah tu. Dah lah peluk abang aku! Sebok je" Erika mula mencebik.
"Erika come, abang sayang semua adik-adik abang" Erik memanggil adiknya dengan suara yang lembut.
Erika tersenyum lalu berlari masuk dalam dangkapan Erik.
"Hehe sayang abang Erik" Erika tersenggih lalu mencium pipi abangnya.
"Haish, aku ingat deanna je manja. Rupanya Erika pun sama" Fionna mengeluh melihat drama percuma.
"SUKA HATI LAH! " serentak Deanna dan Erika memekik.
Yang lain sudah menutup telinga apabila suara Deanna dan Erika sangat kuat.
"Okay-okay, jangan gaduh dah. Erika pergi masuk bilik rehat. Baru sampai kan? " Erik mengarah adiknya.
"Okay! Bye guys, aku nak rehat dulu" Erika membuka langkah masuk ke lift menuju tingkat 2.
"Erik, kau pergi lah naik. Yang lain pun sama" Rayn memandang wajah sepupunya satu-satu.
"Kenapa kitorang kena sekali? Kitorang tak penat pun! " Renna mula membantah.
YOU ARE READING
Lovely Mafia!! [OG]
RomanceTENGKU LUCAS ALEXANDOR -Seorang lelaki yang dingin dan cool. Dia merupakan leader mafia dalam sebuah kumpulan 'BLACK DRAGON'. Dia sangat mengerunkan apabila sedang marah. Namun ade satu wanita yang dapat membuat hati bekunya cair TENGKU ERIKA NATASH...