LM 9

8 1 3
                                    

Erika yang sedang tidur lena itu terganggu apabila ada satu teriakan dari tingkat bawah.

"TENGKU ERIKA NATASHA!! WAKE UP NOW!!" kedengaran suara Fayyan menjerit dari tingkat bawah.

"ish memekak betul la Fayyan tu jerit-jerit" Erika menutup telinganya menggunakan bantal.

klak!

Erika terus memandang kearah pintu biliknya apabila terdengar pintu dibuka.

tubuh tegap milik Erik menjadi tumpuan Erika.

Erika menjeling malas apabila tidurnya diganggu.

"Adik, bangun lah" Erik menarik tubuh Erika dan meletakkan kepala Erika di ribanya.

"Ishh Erik! Kau pun nak jadi macan Fayyan ke? Aku nak tidur lah! " Erika merengus kasar.

"Hey! Are forget  something? " soal Erik.

Erika memandang wajah Erik dengan penuh kehairanan "what? I don't feel I'm forget something" balas Erika

"Ouh damn Erika! How can you forget about today? Today you're going to pick up your wedding dress with Lucas." Erik mengeluh perlahan.

Erika yang tadinya mamai terus segar apabila mendengar kata Erik.

dia mengambil handphone lalu melihat jam.

"ALAMAK! ERIK! NI DAH PUKUL 2:30 LAH! NI MESTI LUCAS MARAH AKU! " Erika yang gelabah itu dilihat tenang oleh Erik.

"Dah-dah lah tu gelabah nya. Itu salah kau sendiri. Sekarang ni pergi mandi" menggeleng perlahan Erik melihat sifat adiknya itu.

'Macam mana lah nanti kau jadi isteri orang dik. Nanti mesti Lucas sarapan pukul 1 petang' desis hati Erik.


           Selesai bersiap, Erika bergegas turun ke ruang tamu.

semua sudah berada di ruang tamu menanti dirinya.

"I'm sorry guys" Erika tersenyum kekok apabila semua memandang tajam kearah nya.

"Tengku Erika Natasha, i want ask you one question" Renna yang selalu main-main menjadi serius hari ini.

"What? " Erika memasang wajah hairan.

"How can you forget about this day?" Renna menggangkat kening nya.

"Ouh! To that question I will answer later. Now I want to go get my wedding dress with Lucas"

Erika berjalan kearah Lucas. Dengan selambanya dia merangkul tangan Lucas.

Lucas tersenyum sinis melihat kelakuan future wife dia

'Future wife siakk'

"You make me crazy dear" Lucas berbisik pada Erika.

"Tak payah lah nak main bisik-bisik" sindir deanna

"Alah kau deanna! Cakap je lah jealous! " usik Louis sambil tersenggih.

" Just shut your fucking mouth " Deanna menjeling wajah Louis

" Lo è stato. Mentre andavo a ritirare i vestiti con Erika, voi ci aspettavate al ristorante. Arriveremo lì quando avremo  finito" Lucas mula bersuara dan semua hanya menganggukan kepala.

"Tutti hanno una pistola, giusto?" soal Erika serius.

"È già una regina!" semua menjawab serentak.

"Va bene Quando è tutto finito, andiamo"

mendengar kata Zayn, semua berjalan kearah kenderaan masing-masing.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 12 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Lovely Mafia!!  [OG]Where stories live. Discover now