Kígyó és a bűnbeesés

91 11 4
                                    

Hyun-su lakására érve megengedte nekem, miszerint kereshetek a szekrényében magamnak valami kényelmesebb göncöt, mert látta rajtam szerintem mennyire megfolyt az a nyakkendő.
Igaza is volt.

-Hyun-su, lefürödhetek mielőtt átváltanám a ruháimat?-kiáltottam ki a szobájából mire a földszintről hallottam amint felfelé kezd sétálni.

Elém érvén elmosolyodott, majd a szokásos laza stílusával megcsipkedte az arcomat.
Hyun-su mindig is olyan közvetlen volt velem.

-Érezd magad otthon picúr. Leveszek egy törölközőt mert biztos vagyok benne, nem érnéd fel azzal a kis termeteddel.-szúrkálódott én pedig vállon csaptam.

Ekkor eszembe jutott amikor Jungkook nekem ugyan ezt mondta az első ottalvásnál, ugyan ilyen helyzetben. Szomorúan felpillantottam Hyun-su kék kontaktlencsét viselő szemeibe. Mintha megérezte volna valami baj van, rám pillantott.

-Baj van?

-Tudod, Jungkook-al is volt hasonló szituációnk.-sóhajtottam.

-Így emlékszel rá?-kérdezte ám mint akiben megállt az ütő homlokon csapta magát.-Mármint ennyire hiányzik?

Furcsáltam a helyzetet ám betudtam annyival, biztos csak fáradt a Londoni útja végett.

-Persze, együtt voltunk több évig is. De most azt hiszem lefürödnék, ha nem baj.

-Persze picúr, szólj ha kell valami.-adta kezembe a törölközőt, elindult de aztán pontosan a küszöbön megtorpant, s válla felett vissza nézett rám.

-Csak még szebb lettél ettől a rózsaszín hajtól, férfi létedre gyönyörű vagy Jimin.-s ezzel a végszóval kiment.

-Köszönöm, azt hiszem...


Este az ölében ücsörögve bámultuk a tévét, nem tudom miért nem ellenkeztem a közvetlensége miatt, viszont jól esett az érintése. Ha Jungkook mással van, akkor én is mással leszek.

-Hyun-su?

-Igen, pici rózsaszín hajú babám?-ujjonan ez lett az új becenevem, amitől folyamatosan pirultam, testem pedig nem győzte váltogatni a reakcióit.

-Nem mehetnénk aludni? Nekem holnap iskola.-ásítottam a hatás kedvéért.

-Akkor megengeded, hogy kézben cipeljelek be az ágyamba?-Hyun-su bele szippantott a nyak hajlatomba, égtem tőle rendesen.

-Jól gondolom ez nálad azt jelenti, hogy meg akarsz fektetni?-kérdeztem izgatottan akaratom ellenére.

Felmordult és megharapott, én pedig belekapaszkodtam az alattam lévő combjába.

-Ne nevezd ilyen csúnyán a szeretkezést. Meg aztán kijár neked a mai nap után. Mit szólsz hozzá?

Ő egy kígyó volt, én pedig belesétáltam a csapdájába.

Shut Up And Kiss Me- JIKOOKTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang