Őt keresem de...

262 26 4
                                    

Feltéve ha mondták már valaha rám, hogy valamilyen szinten sötét vagyon mint az éjszaka, igazuk volt. Kezet ráznék az illetővel, mert ő megmondta.
A nyakkendő folytogat, és ha most nem lennének körülöttem a fivéreim, simán megfojtom magamat. e
Elrángatnak erre a szarra, és még a ruha méreteket sem tudják. Talán Henry meg bosszúja hogy fejbe rúgtam suliba, amikor meccs volt.
Vagy talán Landon az aki pipa rám?
Folytonos szivatások eredménye a tulajdon halálom lett.
Landon és Henry tudják pontosan mi a helyzet velem, és így, nyugodt szívvel kisírhatom a lelkemet is a vállukon.
Általában csokival tömnek,amíg be nem fogom a számat, és igen, nagyon effektív mód.
Magamat ismervén, az esküvőn is ugyanezt fogom tenni, csokit zabálok és könnyezve nézem ahogy Jeon Jungkook, akit szeretek, mást csókol helyettem. Hát bassza meg!

Az út számomra siralmasan telt, szomorkás zenéket hallgattam, felidéztem az összes nyomorult emléket vele kapcsolatban, helyes arca folyton a szemem elé kúszott.
Egyedül maradtam, nélküle.
Nem volt csúnya szakításunk, de mégis a legdurvább amit átélhet az ember, még aznap reggel mikor felkeltem, ő már nem volt mellettem, naívan azt hittem, hogy csak pékségben ment, vagy mit tudom én...
Aztán órák után sem jött vissza, így arra gondoltam valami történt vele, talán elütötték, vagy rosszabb.
És az a nyomorult csak annyit írt meg telefonon:
-"sajnálom hogy így alakult."
Na itt gondolhatjátok, hogy az önbecsülésem a béka segge alá csúszott.
Még annyi bátorsága sem volt miszerint a szemembe mondja.

Megérkezésünk első percében megittam egy üveg szeszes italt, nyugalom csak egy kicsivel. Talán ez is ürügy volt arra, mindazonáltal megmutassam másnak, igenis jól bírom a helyzet magaslatán.
De ez korántsem volt így, kívül magabiztos, belül összetört.
Legszívesebben földhöz vágtam volna a bent lévő összes szépen összeszedett virágcsokrokat, utálom ezt az egészet, utálom ezeket a színeket, utálom a feleségét, utálok mindent és őt is!
Én úgy tudtam, hogy csőbuzi az a gyerek, most meg kiderül hogy amúgy a nőket szereti.

-Minden oké tesó?- Landon magára vonta figyelmem.
-Persze minden a legnagyobb rendben van, ha véletlenül megtalálom az ablakot, és azt nincs le lakatolva, akkor ne próbálj meg megállítani.-motyogtam szarkasztikusan.
Landon biccentett egyet, úticélja egyenesen a piás asztalhoz vezetett, töltött magának és nekem is.
Tudja mi a jó nekem.
Az a szerencse, hogy itt van mindkét testvérem aki felkarol ha én földre esek, persze nem szó szerint.
  Vagy ezer vendég volt akit Nem is ismertem, én csak a piára koncentráltam, a szemeimmel mégis őt kerestem, de sehol se leltem.

Shut Up And Kiss Me- JIKOOKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora