𝑻𝒓𝒂𝒄𝒌 𝒑𝒍𝒂𝒚𝒊𝒏𝒈: 𝑪𝒉𝒂𝒎𝒑𝒂𝒈𝒏𝒆 𝒄𝒐𝒂𝒔𝒕 𝒃𝒚 𝑩𝒍𝒐𝒐𝒅 𝑶𝒓𝒂𝒏𝒈𝒆
𝑬𝒍𝒐𝒓𝒂 𝒘𝒐𝒌𝒆 𝒖𝒑 𝒊𝒏 𝒂 𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒂𝒘𝒌𝒘𝒂𝒓𝒅 𝒑𝒐𝒔𝒊𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒐𝒏𝒄𝒆 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏 𝒃𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒂𝒖𝒍𝒕 𝒔𝒊𝒏𝒄𝒆 𝒔𝒉𝒆 𝒄𝒖𝒓𝒓𝒆𝒏𝒕𝒍𝒚 𝒉𝒂𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒓𝒆𝒔𝒕𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝑸𝒊𝒎𝒊𝒓𝒔 𝒄𝒉𝒆𝒔𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒉𝒆 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒐 𝒅𝒐, 𝒂𝒔 𝑬𝒍𝒐𝒓𝒂 𝒕𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒎𝒐𝒗𝒆 𝒔𝒍𝒐𝒘𝒍𝒚 𝒐𝒇𝒇 𝒐𝒇 𝒉𝒊𝒎 𝒉𝒆 𝒘𝒓𝒂𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒂𝒓𝒎 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒘𝒂𝒊𝒔𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒖𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒓 𝒊𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑 𝒕𝒐 𝒘𝒉𝒊𝒄𝒉 𝑬𝒍𝒐𝒓𝒂 𝒘𝒊𝒅𝒆𝒏𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒐𝒎𝒆𝒏𝒕 𝒘𝒊𝒔𝒉𝒆𝒅 𝒔𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒅 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒔𝒍𝒆𝒑𝒕 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒍𝒐𝒐𝒓, 𝑬𝒍𝒐𝒓𝒂 𝒎𝒐𝒗𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒖𝒑𝒘𝒂𝒓𝒅𝒔 𝒔𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕𝒍𝒚 𝒕𝒐 𝒍𝒐𝒐𝒌 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒄𝒆, 𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒔𝒐 𝒑𝒆𝒂𝒄𝒆𝒇𝒖𝒍 𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒂𝒍𝒎, "𝒀𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒑𝒓𝒐𝒃𝒍𝒆𝒎." 𝑸𝒊𝒎𝒊𝒓 𝒔𝒂𝒚𝒔 𝒑𝒍𝒂𝒚𝒇𝒖𝒍𝒍𝒚, 𝒉𝒊𝒔 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆 𝒅𝒆𝒆𝒑𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒖𝒔𝒖𝒂𝒍 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑, 𝑬𝒍𝒐𝒓𝒂 𝒈𝒂𝒔𝒑𝒆𝒅 𝒒𝒖𝒊𝒆𝒕𝒍𝒚 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒔𝒑𝒆𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈, "𝑪𝒂𝒏 𝑰 𝒈𝒆𝒕 𝒖𝒑 𝒑𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆?" 𝑺𝒉𝒆 𝒂𝒔𝒌𝒔 𝒔𝒐𝒇𝒕𝒍𝒚, 𝒓𝒆𝒇𝒆𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒉𝒊𝒔 𝒂𝒓𝒎 𝒘𝒓𝒂𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒘𝒂𝒊𝒔𝒕 𝒓𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒊𝒈𝒉𝒕𝒍𝒚, 𝑸𝒊𝒎𝒊𝒓 𝒎𝒐𝒗𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒂𝒓𝒎 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒍𝒐𝒘𝒍𝒚, 𝒂𝒍𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒂𝒔 𝒊𝒇 𝒉𝒆 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒆𝒂𝒔𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒇𝒊𝒏𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒓𝒆𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆𝒅 𝑬𝒍𝒐𝒓𝒂 𝒒𝒖𝒊𝒄𝒌𝒍𝒚 𝒈𝒐𝒕 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂 𝒓𝒆𝒍𝒊𝒆𝒗𝒆𝒅 𝒔𝒊𝒈𝒉, "𝑪𝒂𝒏 𝒘𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕 𝒕𝒓𝒂𝒊𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒏𝒐𝒘?"
𝑬𝒍𝒐𝒓𝒂 𝒘𝒂𝒔 𝒃𝒍𝒊𝒏𝒅𝒇𝒐𝒍𝒅𝒆𝒅 𝒐𝒏𝒄𝒆 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒌𝒆𝒆𝒑𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒍𝒊𝒔𝒕𝒆𝒏 𝒇𝒐𝒓 𝑸𝒊𝒎𝒊𝒓 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒂𝒍𝒍 𝒐𝒇 𝒂 𝒔𝒖𝒅𝒅𝒆𝒏 𝒔𝒉𝒆 𝒈𝒆𝒕𝒔 𝒌𝒊𝒄𝒌𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒆𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝒇𝒂𝒍𝒍𝒔 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒓 𝒌𝒏𝒆𝒆𝒔, "𝑾𝒂𝒓𝒏 𝒎𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒈𝒐𝒐𝒅𝒏𝒆𝒔𝒔 𝒔𝒂𝒌𝒆." 𝑬𝒍𝒐𝒓𝒂 𝒔𝒂𝒚𝒔 𝒇𝒓𝒖𝒔𝒕𝒓𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒍𝒊𝒏𝒅𝒇𝒐𝒍𝒅 𝒐𝒇𝒇, "𝑻𝒉𝒆 𝒘𝒉𝒐𝒍𝒆 𝒑𝒐𝒊𝒏𝒕 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐 𝒏𝒐𝒕 𝒔𝒆𝒆 𝒎𝒆 𝒃𝒖𝒕 𝒕𝒐 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒎𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒂𝒓 𝒎𝒆 𝒄𝒐𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒍𝒐𝒄𝒌 𝒎𝒚 𝒂𝒕𝒕𝒂𝒄𝒌𝒔." 𝑸𝒊𝒎𝒊𝒓 𝒔𝒂𝒚𝒔 𝒂𝒎𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒓𝒆𝒂𝒄𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒐𝒖𝒕 𝒇𝒐𝒓 𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒘𝒉𝒊𝒄𝒉 𝒔𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒆𝒔 𝒈𝒆𝒏𝒕𝒍𝒚 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒑𝒖𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒍𝒊𝒏𝒅𝒇𝒐𝒍𝒅 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒐𝒏 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂 𝒔𝒊𝒈𝒉, 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒂 𝒇𝒆𝒘 𝒎𝒐𝒎𝒆𝒏𝒕𝒔 𝒔𝒉𝒆 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒉𝒊𝒎 𝒄𝒐𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐𝒘𝒂𝒓𝒅𝒔 𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒍𝒐𝒄𝒌𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒊𝒔𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒄𝒐𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒆𝒓 𝒘𝒂𝒚, "𝑮𝒐𝒐𝒅 𝒃𝒖𝒕 𝒃𝒆 𝒇𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓." 𝑸𝒊𝒎𝒊𝒓 𝒐𝒓𝒅𝒆𝒓𝒔 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒅𝒊𝒔𝒔𝒂𝒑𝒆𝒂𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏, 𝑬𝒍𝒐𝒓𝒂 𝒔𝒕𝒐𝒐𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒍𝒊𝒔𝒕𝒆𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒐𝒓 𝒉𝒊𝒎 𝒇𝒐𝒓 𝒒𝒖𝒊𝒕𝒆 𝒂 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒎 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒓, 𝒔𝒉𝒆 𝒕𝒖𝒓𝒏𝒆𝒅 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒒𝒖𝒊𝒄𝒌𝒍𝒚 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒃𝒍𝒐𝒄𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒌𝒊𝒄𝒌 𝒉𝒆 𝒔𝒆𝒏𝒕 𝒉𝒆𝒓 𝒘𝒂𝒚 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒃𝒐𝒕𝒉 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒓𝒎𝒔 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒉𝒆 𝒍𝒆𝒇𝒕 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏, 𝒔𝒉𝒆 𝒕𝒊𝒍𝒕𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒔𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕𝒍𝒚 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒈𝒓𝒂𝒃𝒃𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒂𝒓𝒎 𝒔𝒉𝒆 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝒄𝒐𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒆𝒓 𝒘𝒂𝒚, 𝒕𝒘𝒊𝒔𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒔𝒉𝒐𝒓𝒕𝒍𝒚 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒍𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒈𝒐, 𝒔𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒐𝒐𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒉𝒐𝒖𝒓𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒔𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕 𝒉𝒆𝒂𝒓 𝒉𝒊𝒎 𝒔𝒉𝒘 𝒔𝒑𝒐𝒌𝒆 𝒖𝒑, "𝑸𝒊𝒎𝒊𝒓?" 𝑺𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒐𝒖𝒕 𝒄𝒖𝒓𝒊𝒐𝒖𝒔𝒍𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒔𝒉𝒆 𝒈𝒐𝒕 𝒏𝒐 𝒂𝒏𝒔𝒘𝒆𝒓 𝒔𝒉𝒆 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒍𝒊𝒏𝒅𝒇𝒐𝒍𝒅 𝒐𝒇𝒇 𝒒𝒖𝒊𝒄𝒌𝒍𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒂𝒔𝒑𝒆𝒅 𝒒𝒖𝒊𝒆𝒕𝒍𝒚 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒔𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒘 𝑸𝒊𝒎𝒊𝒓 𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆𝒍𝒚 𝒊𝒏𝒇𝒓𝒐𝒏𝒕 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒍𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒂𝒕 𝒉𝒆𝒓, "𝑨𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒍𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕?, 𝒅𝒊𝒅 𝑰 𝒉𝒖𝒓𝒕 𝒚𝒐𝒖?" 𝑺𝒉𝒆 𝒂𝒔𝒌𝒔 𝒘𝒐𝒓𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒉𝒆𝒓 𝒍𝒐𝒏𝒈𝒊𝒏𝒍𝒚, 𝒉𝒆 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒌𝒏𝒆𝒘 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒊𝒇𝒖𝒍, 𝒂 𝒃𝒍𝒊𝒏𝒅 𝒎𝒂𝒏 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒃𝒆 𝒂𝒃𝒍𝒆 𝒕𝒐 𝒕𝒆𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒂 𝒎𝒊𝒍𝒆 𝒂𝒘𝒂𝒚 𝒃𝒖𝒕 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒂𝒔𝒕 𝒇𝒆𝒘 𝒅𝒂𝒚𝒔 𝒈𝒐𝒐𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒂𝒅, 𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒃𝒆𝒍𝒊𝒆𝒗𝒆 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕, 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒎𝒂𝒅𝒆 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒄𝒐𝒏𝒗𝒊𝒏𝒄𝒆𝒅 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕𝒆𝒔𝒕 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒉𝒐𝒍𝒆 𝒈𝒂𝒍𝒂𝒙𝒚, 𝑬𝒍𝒐𝒓𝒂 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒎 𝒘𝒐𝒓𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒘𝒉𝒚 𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒐 𝒒𝒖𝒊𝒕𝒆 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝑸𝒊𝒎𝒊𝒓 𝒄𝒖𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒂𝒄𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒃𝒐𝒕𝒉 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒂 𝒈𝒆𝒏𝒕𝒍𝒚, 𝑬𝒍𝒐𝒓𝒂 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒎 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝑸𝒊𝒎𝒊𝒓 𝒎𝒐𝒗𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒂𝒄𝒆 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒓𝒔 𝒔𝒍𝒐𝒘𝒍𝒚 𝒂𝒔 𝒊𝒇 𝒏𝒐𝒕 𝒕𝒐 𝒔𝒄𝒂𝒓𝒆 𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒔𝒉𝒆 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒂𝒘𝒂𝒚 𝒉𝒆 𝒑𝒖𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒍𝒊𝒑𝒔 𝒐𝒏 𝒉𝒆𝒓𝒔 𝒑𝒂𝒔𝒔𝒊𝒐𝒏𝒂𝒕𝒆𝒍𝒚, 𝑬𝒍𝒐𝒓𝒂 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒌𝒊𝒔𝒔 𝒉𝒊𝒎 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒇𝒐𝒓 𝒂 𝒎𝒐𝒎𝒆𝒏𝒕 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒅𝒆𝒄𝒊𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔𝒏'𝒕 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒇𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘 𝒉𝒆𝒓 𝒎𝒊𝒏𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒐𝒏𝒄𝒆 𝒃𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕, 𝒔𝒉𝒆 𝒌𝒊𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒔𝒐𝒇𝒕𝒍𝒚 𝒂𝒔 𝑸𝒊𝒎𝒊𝒓 𝒓𝒖𝒃𝒃𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒄𝒉𝒆𝒆𝒌𝒃𝒐𝒏𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒖𝒎𝒃 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒑𝒖𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒘𝒂𝒚 𝒔𝒍𝒐𝒘𝒍𝒚, 𝑬𝒍𝒐𝒓𝒂 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒎 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒖𝒔𝒆𝒅, 𝑸𝒊𝒎𝒊𝒓 𝒍𝒊𝒄𝒌𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒍𝒊𝒑𝒔 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒔𝒑𝒆𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈, "𝒀𝒐𝒖 𝒅𝒊𝒅 𝒈𝒐𝒐𝒅 𝒕𝒐𝒅𝒂𝒚." 𝑯𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒑𝒓𝒐𝒖𝒅𝒍𝒚 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒓𝒆𝒎𝒐𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒔 𝒂𝒘𝒂𝒚 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒂𝒄𝒆, 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒍𝒊𝒏𝒅𝒇𝒐𝒍𝒅 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒊𝒍𝒍.
YOU ARE READING
𝑨𝒏𝒈𝒆𝒍 𝑶𝒇 𝑺𝒎𝒂𝒍𝒍 𝑫𝒆𝒂𝒕𝒉 ~ 𝑸𝒊𝒎𝒊𝒓 𝑿 𝑶𝒄
Fanfic"𝑾𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒘𝒆𝒆𝒕𝒆𝒏𝒆𝒅 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒕𝒉 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒐𝒏𝒈𝒖𝒆 𝒔𝒐 𝒎𝒆𝒂𝒏, 𝒔𝒉𝒆'𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒂𝒏𝒈𝒆𝒍 𝒐𝒇 𝒔𝒎𝒂𝒍𝒍 𝒅𝒆𝒂𝒕𝒉 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒅𝒆𝒊𝒏𝒆 𝒔𝒄𝒆𝒏𝒆." "𝑰𝒇 𝒚𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒏𝒐𝒕 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒋𝒐𝒊𝒏 𝒎𝒆 𝑰'𝒅...