☆18☆

1K 117 85
                                    


Ne kadar süredir buradaydım bilmiyordum fakat beni döven adamlar bir an bile yorulmamış, beni dövmekten vazgeçmemişlerdi. Karnıma da arada darbeler yiyordum bu yüzden şu an pek iyi olduğum söylenemezdi.

Deponun büyük kapısı açıldığında içeriye giren kişinin beni kaçıran kadın olduğunu farketmiştim. Kırmızı takımını çıkarmış onun yerine yeşil, parlayan taşlarla kaplanmış bir elbise giymişti.

"Ahh tatlım, yüzün mahvolmuş." Dedi bana acırmış gibi bakarken. Daha sonra ise kahkaha attı. "Mükemmel görünüyorsun."

"Minho birazdan gelecek. Buraya geleceğini düşünüyorsan eğer çok yanılıyorsun bebeğim. Ona tabii ki buranın adresini vermedim. Tatlı, küçük bir kafede buluşa-" Deponun kapısının sertçe açılmasıyla sözü kesilmişti.

"Eller havaya, herkes silahlarını yere bıraksın." Kapının önünde polis ekibini görmemle gözlerim sonuna kadar açılmıştı. Beni kurtarmaya gelmişlerdi!

Fakat ben daha ne olduğunu anlayamadan çatışma başlamıştı. Birkaç adamın vurulduğunu görmemle gözlerimi sıkıca kapattım.

Birden kolumda bir el hissetmemle gözlerimi tekrar açtığımda karşımda Minho'yu görmüştüm.

"Gözlerini kapat güzelim, bana güven." Dediğinde ona güvenip gözlerimi kapattım.

Ellerimi ve ayaklarımı çözdüğünü hissettim, daha sonra ise bedenim havalandı. Beni kucağına almıştı. Kolundan vurulmasına rağmen.

"Minho, kolun acır indirsene beni."

"Kolum acımıyor bebeğim sen merak etme."

Başımı göğsüne yasladım ve kokusunu içime çektim. Beni kurtarmıştı, ona bir can borcum vardı.

Arabaya bindiğimizi hissettiğimde gözlerimi açtım. Minho'nun kolunun sarılı olduğunu görmüştüm.

"Siktiğimin piçleri!" Dedi sinirle suratıma baktıktan sonra. Elini nazikçe yüzümde gezdirdikten sonra yaralarıma yumuşak öpücükler bıraktı.

"Ben dayanamayacağım, bu piçleri dövmem lazım. Sem arabada dur tamam mı? Burada güvendesin." Dediğinde başımı olumsuz anlamda iki yana salladım. "Gitme."

"Gideceğim Jisung, onlardan birini dövmezsem rahat edemem. Söz veriyorum bana veya sana bir şey olmayacak. Tamam mı?" Başımı olumlu anlamda salladığımda yanağıma bir öpücük bıraktı ve arabadan çıktı.

***

Arabaya elleri kan içinde dönmüştü.

"Minho, bu ne?" Diye sordum endişeli bir şekilde.

"Benim kanım değil. O piçlerin kanları. Dur ben ellerimi yıkayıp geleyim. Kirli bir şekilde seni sevemem." Dedi ve tekrar arabadan çıktı.

Daha temiz bir şekilde geri döndüğünde yanıma oturdu ve beni kucağına aldı. "Hastaneye gidelim, şu yaralarına baksınlar." Dediğinde üzgün bir şekilde başımı eğdim.

"Şey Minho."

"Efendim minik sincabım?"

"Onlar beni döverken biraz karnıma darbe aldım." Dediğimde gözümden yaşlar akmaya başlamıştı. "Ona bir şey olmamıştır değil mi?" Diye sordum hıçkırıklarımın arasından.

"Ağlama, eminim ki bir şey olmamıştır. Sen çok güçlüsün, bebeğimiz de öyle. Üzme kendini." Dediğinde onun da gözlerinin dolduğunu gördüm.

Daha sonra ise boynuna sokuldum ve orada uyuyakaldım.

***

"Bebeğe bir şey olmamış fakat bundan sonra yaptığı şeylere dikkat etmeli. Maalesef ki düşük yapabilme riski var." Gözlerimi araladığımda duyduğum ilk şey bu olmuştu.

"Bebeğim iyi mi?"

"Bebeğiniz de siz de iyisiniz Jisung bey. Bundan sonra yaptığınız hareketlere dikkat etseniz iyi olur. Kendinizi çok fazla yormamalısınız." Derin bir nefes verdim. Bebeğim iyiyse ben zaten iyi olurdum.

Bakışlarımı Minho'ya çevirdim ve uzun zamandır merak ettiğim soruyu sordum. "Minho, o kadın kimmiş?"

"Ünlü bir mafyanın kızıymış. Polisler zaten uzun zamandır bu çeteyi arıyorlarmış. Kadın beni arayınca ben de polislere haber verdiğim için hemen konumu tespit ettiler ve seni bulduk. Onlar da hapisi boyladı."

"Anladım. O kadın sana kocam diyordu, saçlarını yolmak istedim." Dediğimde kahkaha attı.

"Ben bir tek senin kocanım bebeğim merak etme. Bu arada, basına senin hamile olduğunu duyurmak istiyorum. Senin için uygun mudur?" Diye sorduğunda başımı olumlu anlamda salladım.

"Uygundur. Herkes senin benim kocam olacağını ve karnımda bizim bebeğimizi taşıdığımı bilmeli, ona göre hareket etmeli." Dediğimde dudağıma bir öpücük bıraktı. Fakat bu bana yeterli gelmediği için onun yakasından tuttum ve onu derin bir öpüşmenin içine çektim.


_________________________

Heellluuuuuu

Nasilsiniz

Ben cok iyiyim

Dogum gununuzde aldiginiz en buyuk hediye neydi

Taehyung bana dogum gunumde taekook momenti verdi hahahahah

Ben bu fic bittikten sonra angst bir fice baslamaya karar verdim

Asla angst yazmam demistim ama bu aralar canim angst yazmak cekiyo

Umarim okursunuz

Neyse irem kacarr

Kendinize iyi bakin sizi seviyorum

Baiii 💗💗💗

Baby | Minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin