☆10☆

1.8K 192 118
                                    


*mal minho salak minho*

Chan
Ne yaptın minho

Minho
SARILDIK

İNANABİLİYOR MUSUNUZ

SARILDIK

Hyun
Oooo hyung

Chang
Nasıl oldu bu

Minho
Dinleyin

Anlatıyorum

...

Öyle işte

Ha bir de akşam mesaj attım konuştuk biraz

*ss*

Chan
Her bebeğim dediğinde aklına kim geldiğini merak ettim

Minho
Ben de merak ettim

Söylemedi ama

Chang
Neyse

Bence barışırsınız siz

Hyun
Biraz zor ama

Minho
Zoru severim

Bana ne yaparsa hepsini hak ediyorum zaten

Chan
Umarım sürünürsün minho

Minho
İnsan kardeşinin iyiliğini ister

Ama

Sorgulamıyorum artık
Görüldü...

Jisung'un anlatımıyla...

Uyandığımda garip bir şekilde mutlu uyanmıştım. Uzun zaman sonra mutlu uyanmanın enerjisiyle hızla yatağımdan kalktım ve lavabodaki işlerimi halledip mutfağa indim. Kendime güzel bir kahvaltı hazırlayacaktım.

Normalde sabahları kahvaltı yapmazdım fakat bebeğimin sağlığı için bu aralar düzenli beslenmeye özen gösteriyordum.

Mutfağa girdiğimde ilk işim patates soymak oldu. Kendime yetecek kadar patates soyduktan sonra patatesleri küçük küpler halinde doğradım ve daha sonrasında patatesleri iyice yıkadım.

Patatesli yumurta yapmaya karar vermiştim. Küçüklüğümden beri yumurtayla yapılan en sevdiğim yemek yumurtalı patatesti. Annem yapardı önceden, şimdi ise kendime yapıyordum.

Yaklaşık yirmi dakika sonra kahvaltım tamamen hazır olduğunda dolaptan labneyi de çıkardım ve masaya koydum.

Bir lokma yiyecektim ki o sırada zil çaldı. Lokmayı geri koydum ve kapıyı açmaya gittim. Kapıyı açtığımda Felix'i görmemle kocaman gülümsedim.

"Hoş geldin. İçeriye gelsene."

"Geliyorum." Dedi ve ayakkabısını çıkardı. Evime ayakkabı ile girilmesinden nefret ederim.

Felix içeriye girdikten sonra kapıyı kapattım ve mutfağa geri döndüm.  Felix de arkamdan gelmişti.

"Yemek ister misin?" Diyerek önümdeki tabağı gösterdiğimde başını olumsuz anlamda iki yana salladı.

Baby | Minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin