Dzisiaj chłopacy mieli w planie wybrać na grilla do przyjaciela TaeHyun'a.
— Kiedy idziemy? — spytał się Beomgyu.
— Yeonjun mówił, że ta impreza zaczyna się o szesnastej — oznajmił Tae.
Gdy była u nich już piętnasta trzydzieści postanowili wyruszyć. Nie spieszyli się, woleli dotrzeć tam spacerkiem.
🌻
Impreza już się rozkręcała, wszyscy siedzieli w okręgu. Smarzeniem jedzenia zajmował się Soobin.
Wszyscy rozmawiali i śmiali się w najlepsze, postanowili włączyć muzykę, żeby trochę potańczyć.
Na sam początek uzgodnili, że włączą Kiss Me Baby od E'LAST.
Wszczyscy bawili się, tańczyli i śmiali.
— Jedzenie gotowe!!— wykrzyczał Soobin dając gotowe jedzenie na stół.
Gyu usiadł obok TaeHyun'a, Jeongin obok Seungmin'a i tak dalej.
— Smacznego, życzy wam firma nie udławcie się — zaśmiał się Beomgyu.
— Jakie suchary — skomentował Minho.
— Zajebiste — odpowiedział zajmując się jedzeniem.
Wszyscy już zjedli.
— A może pójdziemy nad jezioro?— zaproponował Huening.
— Dobry plan — wszyscy pozostali odpowiedzieli zgodnie.
Poszli nad jezioro nie daleko domu TaeHyun'a. (Ps: wszyscy wzięli ze sobą kompielówki)
🌻
Gdy już doszli nad jeziorko, Beomgyu bez wachania wskoczył do niego.
— Tylko się nie utop! — wykrzyczał Jeongin do swojego przyjaciela, siadając na kocu.
— Co najwyżej będę rybą!!— odkrzyczał, wszyscy momentalnie wybuchli śmiechem.
Wszyscy kompali się oprócz Jeongin'a.
— Ej, Innie!— krzyknął Seungmin.
— No, co tam?!
— Chodź do nas!
— Nie!
— Dlaczego!?
— Nie chce!
POV: Jeongin
Odkrzyczałem odpowiedź. Po chwili Min wyszedł z wody kierując się w moją stronę. Nie powiem jeszcze przystojniej wygląda kiedy mokra koszulka przykleja mu się do mięśni.
Boże Jeongin o czym ty myślisz?! Ogarnij dupe!
Tak zatapiałem się we własnych myślach, że nie zauważyłem kiedy Kim wziął mnie na ręce w stylu panny młodej. Momentalnie zacząłem się wieżgać na wszystkie strony, lecz to nic nie dawało.
— Nie kręć się tak — powiedział.
— Odstaw mnie!!!
— Jak tam wolisz — po wypowiedzieniu tych słów, odstawił mnie, lecz nie tam gdzie chciałem.
Z piskiem poleciałem do wody, na szczęście zdążyłem wstrzymać oddech.
Wynurzając się słyszałem śmiechy, popatrzyłem wrogo na Min'a, po chwili rzucając się na niego a że nie spodziewał się tego poleciał z impetem do tyłu lądując pod wodą.
*~*
Tak moi drodzy Seungmin jest topem. We wszystkich ff które czytam Seungmin jest bottomem, czas to zmienić !
Słuchaliście nowy comeback skz? Zajebisty jest, no ja pozdrawiam bywajcie ♡
CZYTASZ
I can't stop thinking about you || TaeGyu & Seungin
RandomDwójka chłopaków przyjaźnią się, jeden z nich zabiera ich pewnego dnia na wieś do swojego kuzyna i dziadków. Tak rozpoczyna się... ** W TRAKCIE ** NIE SHIPUJE KIDOLI I NIE MA SKZ ,TXT I INNYCH GRUP CHYBA, ŻE SA WYMIENIONE JAKO GRUPY KPOPOWE! Główne...