Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Yorumlarınız benim için değerli.
Bu kitapta geçen kişiler ve kurumlar tamamen hayal ürünü olup kurgudan ibaretti
Keyifli okumalar!
Şarkılar: Sefo Veda saati.Ve belki de karanlık kalbe en yakın sırdaştı.
"Ve bu gerçek hiç unutulmayacak...
_Ne erkekler onları seven kadınları sevdi... Ne de kadınlar kendilerine layık erkeği seçebildi.
_Ne seven sevildi ne de vazgeçen yenildi🥀"
17 Ekim günlerden yalnızlık"Yüz dokuz, yüz on ... Yüz on yedi" görevlinin bana söylediği oda'nın karşısında öylece duruyordum. Beyaz kapının sol tarafında kartı okutabileceğim bir yer vardı. Bir elim valizi sıkıca tutarken bir şeyleri kabullenmem gerekiyordu. Buradaydım ve burada olmayada devam edecektim.
Hoş bulalım bakalım. Kartı okuttuktan sonra yeşil ışık yandı ve kapıyı ittirip açtım.
Duvarlar ve zeminler tamamıyla beyazdı. Oda'nın sağ ve sol tarafında iki kişilik ranza yataklar vardı. Ve her yatağın yanında komodin. Duvarla bir bütün duran tek kişilik dört gardrop aralıklı duruyordu.
Ve üç kız.
Biri kulaklıkla müzik dinliyordu ve gözleri kapalıydı omuzlarından sarkan siyah saçları beyaz tenini gözler önüne seriyordu kalın sim siyah kaşları ve uzun denilebilecek kirpikleri hafif kemerli bir burnu vardı ince dudakları kurumuş görünüyordu.
Diğerinin sırtı kapııya dönüktü ve jenin pozisyonu almıştı. Uyuyor olmalıydı. Kısa kestirdiği saçları alev kırmızısıydı.
Hemen yukarısındaki kız yatağa bağdaş kurup oturmuştu ve buz mavisi gözlerini telefona dikmiş çatık kaşlarla birşeyler okuyordu.
Kızın altın sarısı saçları gayet bakımlı görünüyordu. Kaşlarına kadar kestirdiği kahkül ona yakışmıştı kirpikleri fazla belirgin değildi hokka bir burnu vardı burnunun yanındaki çiller onu güzel gösteriyordu. Dudaklarına sürdüğü ruj dudaklarını dolgun gösteriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz
Romanceİçimizdekileri anlatsak bile anlayacak kimse yoktur aslında. Bu yüzden çoğumuz susar.Bu suskunlukların içinde bulmuştuk bir birimizi. Bu karanlığın, bu sahteliğin içinde. Ne kadar doğruydu bu yaşadıklarımız? Ya da yanlış denilebilecek birşey mi yapm...