İyi okumalar.*
Kamer : uyandın mıııı
Siz : sanada günaydın
Kamer : Ah, pardon günaydınnnn
|uyandın mıııı
Kamer : ?Siz : yok ruhum konuşuyor seninle uyanmadım 8899 rüyamı görüyorum
Kamer : lxlxlzzlslaoaoow
buluşuyor muyuzSiz : evet ben bir tane Cafe gibi bir yer gördüm orada bekliyorum seni sonra nereye gideceğimize karar veririz.
Kamer : tamamm kahvaltı yapma
Dışarıda yeriz ilk buluşmamız böyle olsunSiz : tamammmamama byy
Telefonu yatağa fırlatıp dün yerleştirmeye üşendiğim Bavulumu açtım. Kargo pantolon ve sıfır kol siyah crop giydim.
Teyzemlere yakındaki cafeye gittiğimi söyledim. Tabiki üvey kardeşim gelmek istedi ama ufak bir konser ( kıyamet) koparıp siyah converseleri
Ayağıma geçirdim.
Dışarıya fırladım ve iki sokak arkasındaki cafeye gittim.
Kaybolmadım hayret!Kamer : geldim.
Kamer in mesajını görmemle kafamı kaldırıp onunla göz göze gelmem bir oldu. Gülümseyip oturduğum masadan kalktım ve boynuna atladım.
Ufak çaplı sarılmamız bittiğinde konuşarak onun sarı motoruna ilerledik. Yine sarı kask ı başıma geçirecektim ki Kamer elimden alıp başıma geçirdi.Yine gülümseyip arkasına oturdum ve arkadaki demirleri tuttum.
- bana tutun hızlı gidicez
Kamer in uyarısıyla sımsıkı beline sarıldım.
Karın kaslarını hissedebiliyordum!
" bas gaza yakıcı" dedim bağırarak.
Motor hızlı gitmesiyle kahkaham bir oldu. Çok iyiydiiii
Bu sıcak havada birde motor favvv.Küçük tatlı bir kahvaltıcıya geldik.
İçeri girdik ve bir kaç kedi ve kuşlar bizi karşıladı. Kuşların tavanda tatlı küçük yuvaları vardı kedilerinki ise yerdeydi.
Her masada kocaman bir kuş kanadı
Ve kedi patisi vardı.
Sandalyelerin yaslanacak kısmı pati şeklindeydi.
Duvarlar kuş figürleri, kedi figürleri...
Ve daha ne tablolar vardı.
Bir masaya geçip oturduk.
Menüleri elimize aldık aslında normal kahvaltı söyleyecektik ama bu tatlı dükkan incelenmeye değerdi.
Menüler pati şeklinde içerisinde yemeklerin görseli verilmişti ondan önce bir kuş çizimi kanatlarıyla yandaki yemeği görtererek gülümsüyordu.
Her yemekten önce bu kuş çizimi vardı. Kahvaltı söyledik ve kahvaltılar
Gelince kuş şarkıları ve kedi miyavlamalarıyla birlikte sürekli gülerek konuştuk.Oradan ne kadar ayrılmak istemesemde hesabı ödeyip çıktık.
Bir sahile geldik şimdide.
Deniz yeşil ve mavi karışımı ydı.
Çok çok çok güzeldi.
Dalglar karalara çarpıyor çok güzel ses çıkarıyordu. Dingin...
Kumlara oturduk bir süre kimse konuşmadı.
Kamer boğazını temizleyince ona döndüm. Bir şeyler anlatacağını kestirmiştim zaten.Gözlerime korkarak baktı.
Dudakları aralandı " lia sen bana yazdığından beri içimde bir çekim gücü vardı. Gecenin ayı olur mu?
Derdi babaannem hep.
Olurmuş.
Sen brnim gecemin tek ışığı oldun. uzatmayacağım lia.
Seni seviyorum lia.
Benimle çıkarmısın" dedi.Duyduklarım karşısında şok olmuştum. Neden bu kadar şaşırdığımı bilmiyordum kendime itiraf etmesene bende onu...
Anladınız işte.
Düşünmeyi bir kenara bırakıp
32 diş sırıtarak " bende seni seviyorum" dedim.
Bunu dememle ne ara sarıldık anlamadım bile.Benim hayatımda hiç sevgilim olmamıştı şuan olmuştu.
Sevgilim...
Ona sevgilim demek bile garipti.
Söylediği şeyler büyülemişti Beni.
Şimdi dilediklerimin yanına bir şey daha eklenmişti.- ayrılmayalım.
10 bölüm değil 11 bölüm attım.
Hadi yine iyisiniz. ŞsflgtıjcnzsOy ve yorum lütfenn
Sizleri sonsuz seviyorummmm.
Eyvallah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Tek Işığı
Cerita PendekAşk nedir? Nedir herkesin mutlu olduğu ama bir o kadarda acı çektiği bu yabancı duygu...