⁵☼

693 59 34
                                    

Merhaba, geç oldu farkındayım. Kusura bakmayın lütfen.

⤷Vote ve yorumları unutmayalım⭒
Kendimi bu şekilde geliştirmeye çalışıyorum.

İyi eğlenceler ♡


"Pardon? Kimse sana takıntılı değil anla bunu artık." dedim onu süzerken. Üzerinde vücudunu saran lacivert bir tişört vardı. Altında ise bol ,siyah kumaş pantolon vardı. Gayet iyi görünüyordu ama bu ona takıntılı olduğum anlamına gelmiyordu. Onu yeni görüyordum.

"Tamam inandım." dedi beni süzerken.

"Ne var?"

"İyisin." dedi cevabımı beklerken.

"İyiyim." dedim kahve gözlerine bakarken.

Kafasını aşağı yukarı salladıktan sonra otelin kapasından içeriye geçti.

Burak "Geçmiş olsun. Yeşil çay içince geçiyormuş galiba, kırmızı da olabilir bilemiyorum. Ne farkeder sarı da var zaten." dedi.

"Yeşil çay iyi gelir genellikle." dedi Sanem, Burak'ı sakinlikle dinledikten sonra.

"Bilgilendim, teşekkür ederim. Yeşil iç o zaman." dedi yavaş yavaş Poyraz'ın arkasından giderken.

"Sağol, içerim." dedim gidişlerini izlerken.

Sanem Burak'ın gidişini izlerken gülümsüyordu "Ne şapşal çocuk."

"Aynen öyle." dedim koluna girerken. Sanem ile birlikte içeri girdik. Kıvırcık ve Burak resepsiyondaydı. Oraya doğru yürüdüğümüzde Sanem "Teşekkür etmeyecek misin?" dedi merakla. "Edeceğim tabii ki, ama o egosunu bıraktığında edeceğim."

Poyraz anahtarı alacağı sırada etrafımızı kız topluluğu sardı.

"Ne oluyor be?" dedim anlamaz gözlerle etrafa bakarken.

"Poyraz seni çok seviyorum."

"Bir fotoğraf çekinebilir miyiz?"

"Çok yakışıklısın."

"Instagram hesabımı takip eder misin?"

Hep bir ağızdan konuşan kız topluluğu içinde kalmıştık. Anladığım kadarıyla Poyraz'ın fanlarıydı. Telefonlarını gösteriyor, video çekiyorlardı.

Aralarından sıyrılmaya çalışırken Poyraz bizi zevkle izliyordu. Aralarından çıkamıyorduk.

Burak'ı iki yanını kadınlar sıkıyor, fotoğraf çekilmeye çalışıyorlardı. Burak dümdüz yere bakarken kadınlara değmemeye çalışıyor, gözlerini dekoltelerinden uzak tutmaya çalışıyordu.

Poyraz da gülümseyerek fanları ile fotoğraf çekiliyordu. Az çok belli olan gamzeleri ortaya çıkıyor, kahve gözleri kısıtlıyordu. Güzel gülüyordu. Bir kız gelip onu öpmeye çalışana kadar gülüşüne bakıp kalmıştım.

Siyah küt saçlı kız, Poyraz'ın yüzünü tutup kendine çekti. Poyraz'ın dudaklarına yapışacakken Poyraz kendini geri çekip kızı itti.

"Ne yapıyorsunuz!? Bir çekilin, uzaklaşın!" dedim etrafımda ki kızları iterken. Gerçekten bunalmıştım.

Poyraz'a yaklaşan kadını gördükten sonra korumalar etrafı sarıp, fanları uzaklaştırdı.

Sanem'i alıp uzaklaştım. Arkamda bana değen iki kahve olduğunu hissediyordum.

"O neydi ya?" dedi Sanem arkasına arada bir dönerken. "Onu bunu boşver. Geldik, neler olacak kim bilir?" dedim yürümeye devam ederken. Sanem amcam'ı arayıp nerede olduğunu öğrendi.

YAZ YAĞMURUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin