კაის პოვ:
საღამოს სავახშმოდ ჩავედი დაბლა..
დედა:კაი წადი ნიკის დაუძახე
ისევ მეე აუ რა დავაშავე...
კაი:კარგი დედა
ავედი ზემოთ და დავაკაკუნე...არ მინდოდა მაგრამ დედას თხოვნას ვასრულებდი... გამიღო კარები..
კაი:ჩამოდი დედამ თქვა ვახშ.....
ეს ეს იყო უნდა დამესრულებინა წინადადება რომ ნიკიმ მაჯაზე ხელი მომკიდა ოთახში შემათრია კარი დახურა და კარზე მიმაყუდა და მაჯები ხელებით დამიჭირა რომ არ გავქცეულიყავი და ამასთან ერთად ეს ისე სწრაფად გააკეთა რომ როცა გავაანალიზე რა გააკეთა გვიანი იყო...
კაი: რას აკეთებ ნაბიჭვარო
ნიკი: რასაც ხედავ
კაი: რა ჯანდაბა გინდა
ნიკი: მე უკვე გითხარი შენ მინდიხართქო...
ანუუუ ნახევარძმა როგორც ასეთიი...საშინელებაა
მან კოცნა დააპირა მაგრამ ვეწინააღმდეგებოდი და ვლოცულობდი ოღონდ დედას ისევ ხმაური გამოეწვია... მაგრამ ჩემ ბედს შევ*ცი...დედამ როგორც ჩანს ნათესავები დაპატიჟა რომ "მამა" და ყლინჩო გაეცნოთ მაგრამ მამამ ვერ მოუსწრო დედას კი დაავიწყდა რომ ჩემთვის ეთქვა... ჩემ ნათესავს შვილი ყავდა გოგო.. სახელად მარია ძაან საყვარელია სულ აქეთიქით დარბის...ამიტომ ამოვიდა და ჩემ ოთახში შევარდა ჩემი ნახვა უნდოდა მაგრამ იქ რომ არ დავხვდი სხვა ოთახში გადაწყვიტა მოძებნა მეორე ოთახში რომ შედიდოდა კარები არ იღებოდა ამიტომ დედაჩემს დაუძახა..
დედა ნიკის ოთახთან მივიდა კარს ძლიერად მიაწვა.. ამ დროს დავკარგე კონტროლი და ჩემ წინ მდგომი ნიკი თან გადავიყოლე დავეცით ძირს და ამავდროულად ჩვენი ტუჩები ერთმანეთს შეეხო...
დამენძრა ჩემი პირველი კოცნა მომპარა ამ ნაბიჭვარმადედამ დაიძახა გარედან
დედა: ნიკ, კაი მანდ ხართ?
კაი.ნიკი: კი დედა კარგად ვვართ
კაი:მალე ჩამოვალთ რაღაცაზე ვლაპარაკობდით
დედა:კარგი მალე ვახშამი მზადაა
კაი: კარგიიდედა გავიდა მე კიდევ უცებ გავვარდი ნიკის ოთახიდან და შევვარდი ჩემ ოთახში და ღრმად ჩავისუნთქე...
უკვე ისე მქონდა ნერვები შემეძლო ვიღაც მიმეხრჩო...
YOU ARE READING
🔞მტრობიდან სიყვარულამდე🔞(დასრულებული)
Romanceსახელად ბიჭს, კაის გარდაეცვალა მამა, დედამისი დიდი სტრესის ქვეშ იყო.კაის დედა ხვდება კაცს რომელიც უყვარდება მაგრამ კაის არ მოსწონს ის ფაქტი რომ ნახევარძმა ეყოლება. ვნახოთ როგორ განვითარდება მოვლენები:)