ავტორის პოვ:
შაბათ დღეს ნიკიმ და კაიმ გადაწყვიტეს საყიდლებზე წასვლა რადგან სახლში არაფერი დარჩათ...
იმის მერე რაც კაიმ ნახა ნიკის ტელეფონში...კაი ცდილობს ნიკისთან დაიცვას დისტანცია რადგან იცის რომ სხვა ყავს და არ უნდა მურმანის ეკლად გამოჩნდეს... ან ურთიერთობა გააფუჭოს..
ნიკი და კაი მანქანაში ჩაჯდნენ და მთელი გზა არცერთს ხმა არ ამოუღია...
ნიკი:შედი მაღაზიაში და მე აქ დაგელოდები
კაი: კარგი მალე გამოვალ
ნიკი:მიდი არ მალოდინო
ნიკი მანქანას მიეყუდა და კაის უყურებდა როგორ შევიდა ის მაღაზიაში და თვალს მიეფარანახევარ საათში გამოდის კაი და ნიკის მანქანასთან რას ხედავს
ნიკი ელაპარაკება ვიღაც გოგოს და ის გოგო ძალიან ეტყლარწება და ეწებება ნიკის ტანზე
კაის ყველაფერი ერთად მოაწვა...ყელში ბურთი გაეჩხირა არ მოსწონდა როცა სხვა მიდიოდა ნიკისთან არ უნდოდა რომ ნიკის ვინმე ყოლოდა, კაის უნდა მარტო მისი იყოს და სხვისი არავისი...
კაი მივიდა საბარგული გახსნა და ნივთების ჩალაგება დაიწყო
ნიკი: აბა წავიდეთ?
კაიმ დააიგნორა ის და გააგრძელა ნივთების ჩალაგება მანქანაში...
ნიკი მიხვდა რაღაც ვერ იყო რიგზე ამიტომ კიდევ ერთხელ უნდოდა ეკითხანიკი: არ წავედით? თუ..კიდე რამე გინდა
კაი:არაფერი წავიდეთ
კაიმ ისე ცივად უთხრა რომ ნიკი გაშეშდა მას კაი ასეთი არასდროს უნახავს მან გაიფიქრა ყველა ცუდი რამ რაც მან კაის გაუკეთა მაგრამ ამ ამბავთან არც ერთი იყო შუაში......: უკვე მიდიხარ? ნიკუ?
ნიკი:ხო გამიშვი
...:ცოტახანი რომ დარჩე?
ნიკი:არა საკმარისად დავრჩი უკვე!!
...:კარგი რა, ასეთი არ იყავი ხოლმე და რაც აქეთ ხარ ძალიან გაცივდი...
ნიკი:ეგ უკვე შენი საქმე აღარაა..
...: კარგი რააგოგო ნიკის მიუახლოვდა და სახე ნიკისთან ახლოს მიიტანა.. ზუსტად მაგ დროს გამოიხედა კაიმ და ეგონა რომ ისინი ზასაობდნენ ამიტომ კაიმ უცებ მიიხედა და პირზე ხელი იტაცა იმის ნიშნად რომ რაც ნახა გულის ამრევი იყო.. დიახ ასეც იყო მაგრამ უფრო მეტად კაიში ასეთმა გრძნობებმა მოიყარა თავი როგორიცაა ეჭვიანობა, გაბრაზება, ტირილის მუზა, გულის რევა, (მაგრამ ძალიან არა) , უჰაერობა... ეს ყველაფერი კი ერთად მოაწვა...
YOU ARE READING
🔞მტრობიდან სიყვარულამდე🔞(დასრულებული)
Romanceსახელად ბიჭს, კაის გარდაეცვალა მამა, დედამისი დიდი სტრესის ქვეშ იყო.კაის დედა ხვდება კაცს რომელიც უყვარდება მაგრამ კაის არ მოსწონს ის ფაქტი რომ ნახევარძმა ეყოლება. ვნახოთ როგორ განვითარდება მოვლენები:)