VI თავი

11 1 0
                                    

ნიკის პოვ:
არ ვიცოდი რა გამეკეთებინა.. როცა კაი ასეთ მდგომარეობაში ვნახე...ყველაფერი ერთად მომაწვა ყელში ბურთი გამეჩხირა, არ ვიცოდი რა მექნა... უცბად თავის კონტროლი დავკარგე მივედი და იმ ბიჭს სახეში მუშტი ვთხლიშე...
★★★

კაი:რა ჯანდაბას აკეთებ?
ნიკი: ეგ მე უნდა გკითხო დროზე წამოეთრიე
ხელი მაჯაზე დაბავლო და იმ ადგილს გავეცალეთ...
კაი:გამიშვი მტკივა
ᲙᲐᲘ ჩემი ხელიდან დაღწევას ცდილობდა მაგრამ უშედეგოდ..

ავტორის პოვ:★
კაის მაჯა საშინლად სტკიოდა ნიკის მოჭერის გამო...
ნიკი: არ გაგიშვებ
კაი:გთხოვ
ნიკი:ეხლა მთხოვ არა?
ნიკიმ კაი მანქანაში ჩააგდო და სახლში წაიყვანა..

სახლში შევიდნენ ნიკი კი სავარძელში ჩაეშვა...

კაი:რა გჭირს?
ნიკი:შენ არ უნდა მისვამდე ახლა კითხვებს..
კაი მივიდა ნიკისთან ახლოს და მის გვერდით დაჯდა
ნიკი:რას აკეთებ
კაი:მინდა ასეთს არ გხედავდე
ნიკი:ხოოო? მე კიდევ არ მინდა ვიღაცას კოცნიდე
და მიაყოლა ჩურჩულით
(ჩემს გარდა)
კაი:რა?
ნიკი:რა რა?
კაი: არაფერი რამე თქვი?
ნიკი:არა არა

კაი მიხვდა რომ საქმე მოგვარებული ქონდა ამიტომ თავი ოთახში ავიდა და გადაწყვიტა შხაპი მიეღო და დაესვენა.. შხაპის მიღების შემდეგ გამოვიდა...ტილო შემოხვეული..ტანზე შიშველი და ოფლი ასხამდა სიცხისგან...

კაის დაავიწყდა ტელეფონის ამიტანა რომელიც ჩანთაში იდო და ჩანთა კი ქვემოთ იდო სავარძელში... იქ მაშინ დატოვა როცა ნიკს ელაპარაკებოდა...

ფიქრები: ეხლა ეძინება ნიკს 1:07 საათია და ეძინება.. ასე ჩავალ რა უჭირს...

ჩავიდა დაბლა... სავარძელთან მივიდა ჩანთა აიღო ის იყო უნდა წასულიყო რომ სასტუმრო ოთახის სააბაზანოდან გამოვიდა ნიკი...

ნიკიმ რომ დაინახა კაი ასეთი ჩაცმულობით გაიყინა იდგა და ათვალიერებდა მის ტანს, მის კუნთებს,პრესს და თავის გაკონტროლება უჭირდა...

🔞მტრობიდან სიყვარულამდე🔞(დასრულებული)Where stories live. Discover now