VIII თავი

9 1 0
                                    

მზე ამოვიდა, კაის პირდაპირ თვალებში ანათებდა რამაც ის გააღვიძა, ყურში ჩაესმის ჩიტების გალობა და ჭიკჭიკი...
გრძნობს მუცელზე ხელი როგორ ეხება და აბრუნებს..
ნიკი: გაიღვიძე პატარავ
კაის გაეღიმა და მისმა გულმა სიჩქარეს უმატა,
კაი: დილამშვიდობისა
ნიკი: დილამშვიდობისა
კაი წამოჯდა და სახე მოღუშა
ნიკი: რახდება? რამე მოხდა?
კაი: არაფერი უბრალოდ....
ასე არ უნდა ვიყოთ ერთმანეთთან ეს არასწორია
ნიკის თითქოსდა გულში ისარი ჩაარტყეს ასეთი შეგრძნება დაეუფლა
ნიკი: ვიცი,
დააპაუზა და გააგრძელა
:ვიცი ასე რომ არ შეიძლება და ეს არასწორია შენ ჩემი ნახევარძმა ხარ და ეს არასწორია ვიცი....
მაგრამ გიფიქრია ჩემს გრძნობებზე,...გიფიქრია თუ რას ვგრძნობ?
კაის სახეზე ცოტა გაკვირვება დაეტყო
ნიკი: ჩემი გრძნობები შენდამი არ ვიცი რა არის, არ ვიცი მომწონხარ თუ არა არ ვიცი რა ვგრძნობ მაგრამ შენთან თავს მშვიდად ვგრძნობ, შენთან ერთად მინდა ყველაფერი გავაკეთო მინდა ის გავაკეთო რაც მარტო არასდროს გამიკეთებია და რომ გავიღვიძებ დილით შენს სახეს ვხედავდე, არ მინდა სხვასთან გხედავდე მინდა ჩემი იყო მხოლოდ ჩემი, მინდა ყოველი დღე ყოველი წამი შენთან ვიყო რომ გხედავ სხვასთან ერთად ეს..ეს მანადგურებს... იცი? ბევჯერ წარმომიდგენია ჩვენი ქორწილი, როგორ გთხოვ ხელს, და შენც თანახმა ხარ მერე კი ერთმანეთს ვეხუტებით...

კაი ნიკს ყურადღებით უსმენდა და გააანალიზა რომ თვითონაც ზუსტად ასე იყო..
უსმენდა და თან ფიქრობდა

ეს სიყვარულია?

★★★
კაი უყურებდა მის სახეს, მის ტუჩებს, წითელ ტუჩებს, უნდოდა ეხლა ეკოცნა მისთვის, ეხლა, ზუსტად ამ  დროს ისე ძალიან უნდოდა..
უცებ კი კაის და ნიკის ტუჩები ერთმანეთს შეეხო...

ნიკი:რ-რისთვის?
კაი:მიყვარხარ
ნიკის თვალები სიხარულით აივსო, მას თავი სიზმარში ეგონა, ძალიან გაუხარდა მისგან ეს სიტყვა...
ნიკიმ ხელზე იმწკინა (როგორც არის)
სიზმარში ხომ არ ვარო?!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 11 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

🔞მტრობიდან სიყვარულამდე🔞(დასრულებული)Where stories live. Discover now