6. Bölüm

15 3 22
                                    

Lanetli Kral AU

Iron Fan: (DBK'e) Güle güle tatlım ^^ (Onun burnundan öper)

Macaque: (hüzünle gülümser) Ah, ben ve Wukong da bir zamanlar boyleydik.

Peng: Ben değildim. Onları sevdim, terk ettim, donlarina kadar aldım. Prensip meselesi U.U

Possessed AU'larım (Yozlaşmış Kral, Yozlaşmış Savaşçı, Hastalık Zihin ve Yozlaşmış Ejderha AU)

Possesed Mei: Cümleten mekanınız cennet olsun.

Possesed MK: Sağolasın. Senin nasıl oldu?

Possesed Mei: Ya dedim biz Samadhi Ateşini alıp Lady Bone Demon'u yenelim derken halka benim içindeymiş, ardından bizim ekipten kaçınca ele geçirdim. Sen?

Possesed MK: Ben de Spider Queen'den kaçarken küçük bir kız buldum ama o aslında Lady Bone Demon'muş. Tabii o kız Lady Bone Demon olunca...

Possesed Mei: Bok yoluna gittin yani. (Macaque'a döner) Sen?

Possesed Macaque: Şimdi ben eskiden Lady Bone Demon ile bir anlaşma yapıp hayata geri dönmüştüm, ben de istediğini pek anlamadım. Beni bulduğunda da işte şimdi bu haldeyim.

Possesed Mei: Yok mu lan doğru düzgün ele geçirilen?! Amca! Sen huzurla ele geçirildin değil mi?

Possesed Wukong: Yok benim 23 yaşında bir halef var. Lady Bone Demon ile savaşırken onu oradan kurtardım ama kafandaki zehir beni bu hale soktu.

Possesed Mei: Ne tür zehir Amca?

Possesed Wukong: Burdan izlettiler, başlıkta yazıyordu. "Kahramanın Beynini Öldürme Challenge" yapmışlar.

Possesed Wukong: Amca nasıl bir olay bu?

Possesed Wukong: Öyle deme 10 milyon izlenmiş.

Possesed Mei: Hassiktir iyi izlenmiş.

Kral 1: ELE GEÇİRİLENLER CEHENNEME!!

Possesed Mei: Benim yer belli oldu :)

Ateş ve Buz İmparatorluğu

Tang Sanzang: Ölmüş mü?!

Lady Bone Demon, yerde yatan ele geçirilmiş Sun Wukong'un bedenine bakar.

Lady Bone Demon: Ölmüş.

Ao Lie: Şaka yapıyorsun!

Lady Bone Demon: Şaka tabii! Yaşıyor şerefsiz.

Lanetli Kral AU

Peng: Bu gece kopmam lazım~

Macaque: Kafan kopsun inşallah.

Kusursuz Kaos AU

Wukong: Evet kaşınıyorum, gel de kaşı!

Tang Sanzang ona taç takar

Wukong: AAAAAAAAAAA!!!

Monkie Kid AU AnlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin