Bir Kral'ın Doğuşu (Takas AU 4)
Wukong: İltifat için teşekkür ederim ^^
Ve tabii ki bunun sebebi harika bir akıl hocam ve arkadaşlarım olduğu için :DBir Leydinin Doğuşu (Takas AU 3)
Aslında tıpkı MK'inki gibi. Bai He, Ne Zha'nın verdiği siparişleri götürürken Mei ve ailesinin Bay Dragon'u serbest bırakmaya çalıştığını görüyor. (Dağda bir kemik asası var) İşte Mei asayı falan çıkarıyor ve Bay Dragon serbest kalıyor. Bai He de yukarıda bunları izlerken mavi bir sis onu yere düşüyor. Gerisi yine canondaki gibi oluyor.
Aslında Bai He'nin gücü Lady Bone Demon ile aynı ve akıl hocası Lady Bone Demon'dur.
Bir Leydi Doğuyor (Takas AU 3)
Wukong: Bak MK beni dinle, o kız asayı saklıyor ve bana göstermiyor, yani bunun anlamı...
MK: Ummmmm....
Wukong: Kaderimizi tamamlayamayiz onu bulamazsak evlat.
MK: Ya hayır ya!
Wukong: Evet, getirmen lazım MK. O kız bu asa karşılığında kesinlikle pasta falan isteyecektir.
MK: (Hazır ola geçer) Ben elimden geleni yaparım beyefendi. (Ordan ayrılır)
Wukong: Beyefe- WATTPAD OKUMAYI KES EVLAT AKLINI KARIŞTIRIYORLAR!
Bir Prens Doğuyor (Takas AU) (S5 B2 bunlar sorgudayken)
Ne Zha: Bu işte baya kötüsünüz o arada. Bu sorgu taktiği korkmuş hisseden kişilerde işe yarardı. Ama ben korkmuyorum. Bunun benim için korkunç olduğunu düşünüyorsunuz.
Nuwa Ne Zha'nın boynuna boyunluğu oluşturur.
Nuwa: Al sana korku!
Bir Kral'ın Doğuşu (Takas AU 4) (S3 Özel Bölüm)
Wukong: Macaque? Mesajını aldım. Şu anda neredesin?
Macaque: (gölge klonu ile iletişimde) Wukong! Y-Yardim et! Chaos Mech'in içindeki bir kristalde hapis kaldım!
Wukong: Chaos Mech'in içindeki bir kristal mi?
Macaque: Gel de yardım et... Ölücem yoksa!
Wukong: T-Tamam Macaque endişelenme. Gelip seni kurtaracağım.
Kaos Daha Yeni Başlıyor AU
Xiangliu: Hadi herkes en sevdiği kanalı söylesin. Tabii ki silah zoruyla söyletmiyorum :D
MK ve Bai He: At kafası!
Yin ve Jin: At Kafası!
Şeytan Muhasebeci, SSO ve Ne Zha: At Kafası!
Li Jing: Enes Batur.
Ve o günden sonra Li Jing'in bedenini kimse bulamadı.
Eğer AU'larımdan aklınıza takılan veya merak ettiğiniz şeyler varsa sorabilirsiniz. İyi günler ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Monkie Kid AU Anları
FanfictionYani burada yazdığım ve yazmadığım AU'ların komik ve bazen üzücü anlarını paylaşacağım. Darkhorseduo'dan ilham aldım