Lanetli Kral AU
Azure: Evet arkadaşlar. Hepimiz burada bugün hayırlı bir iş için toplanmış bulunmaktayız. Mesneviden ders alan oğlnanımız Sun Wukong ve acaba yol yakınken dönsem mi diye düşünen kızımız Altı Kulaklı Macaque bir yuva kurmak için belediyemize müracaat ettiler. Ben de Kardeşliğin bana vermiş olduğu yetkiye dayanarak sizleri ✨Maşa ile Koca Ayı✨ ilan ediyorum.
Yozlaşmış Kral AU
Macaque: Arkadaşlar ışıklar gidip geliyor!
Wukong: Sen yapıyorsun.
Macaque: Evet >:)
Tüm Possesed Wukong ve Villian Wukong AU'larım
Wukong: Ya bana ne oldu ya?! Yazar yine benimle dalga geçiyor! Yazar üzerime binmiş vuruyor kırbacı vuruyor kırbacı!
Ay'ın Buzlu Hakimiyeti AU
Wukong gölge klonlari tarafından tutulur (2. Bölümde)
Wukong: Kardeş bıraksan beniiii! Yoksa öperim ebeniii! Halanı kızını dayını yeğenini!! Kardeş çağırırım acunuuu! Sonra yersin macunuuuu!!
Garip Macaque bakışları and crown is coming
Swap AU
Lady Bone Demon: Hiç arkadaşlarınızı bir kuleden veya merdivenlerden ya da Samanyolu galaksisinden fırlatmanın nasıl bir şey olduğunu merak ettiniz mi?
Ao Bing: Yooo etmedim! Hangi manyak eder ki?
Ne Zha'nın piç sırıtışı anlık.
Ne Zha: Ben ettim :D
Ao Bing: Kime ettin kardeşim?!
Mızrak Ao Bing'in sol gözüne güzelce girer.
Ao Bing: Seni küçük kaka boku seni-
Güneş ve Ay AU
Azure: Wukong'u senin öldürdüğünü biliyoruz Macaque. Demek sendin ha?
Macaque: Saçmalıyorsunuz! Wukong benim kardeşim gibiydi! Neden onu öldüreyim ha?!
Azure: (Peng'e) Ne dersin Mestan, sence doğruyu mu söylüyor?
Macaque: Mestan mı? Sen dizinle ebenle mi izliyorsun? Mestan öleli 30 bölüm oldu.
Yellowtusk: Peki yolculuğun geçtiği yerdeki ormanda ne işin vardı?
Macaque: Avradına şırdan yatırıyordum. Başka ne yapacağım ormanda ha?
Azure: Bizimle dalga geçiyor.
Peng: Pekala bunu sen istedin.
Bir şok cihazı çıkarır.
Macaque: Hey, sakinleşin. Kaç volt o-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Monkie Kid AU Anları
FanficYani burada yazdığım ve yazmadığım AU'ların komik ve bazen üzücü anlarını paylaşacağım. Darkhorseduo'dan ilham aldım