6. Bölüm: Gezi"Tamam, her şey hazır görünüyor." Kim Namjoon öğrencileri servislere bindirmeden önce son kontrollerini yapmıştı. 7-8 tane servis ve düzinelerce öğrenci kamp kıyafetleri giymiş, sırt çantalarıyla okulun önünde bekliyordu.
Kim Namjoon'un her şeyin iyi olduğunu başka bir öğretmene söylemesiyle öğrenciler izin belgeleri kontrol edilerek servislere alınmaya başladı. Jimin, Taehyung, Seokjin, Hobi ve Hwasa yine ayrılmaz arkadaşlar olarak aynı servise binmeyi başarmışlardı.
İkili ikili oturmuşlardı ve birinin yalnız kalması gerekiyordu. Taehyung kendini feda eden kişi olmuştu. Şanslarına da bu servisin gözetmen öğretmeni Jeon Jungkook olmuştu. Herkes oturup sayım yapıldıktan sonra öğretmen boş bir yer aramış ve Tae ile göz göze gelmişti. Omega'nın kalbi ağzına gelmişti. Jimin ise gülmekten duramıyordu.
Alfa yavaşça boş koltuğa yaklaştı ve eğilerek sordu. "Burası boş mu?" Taehyung adama bakarak başıyla onayladı ve adam da gülümseyerek oturdu. Taehyung'un kızarmaya başladığını farkeden Jimin ona bir mesaj attı ve izlemeye devam etti.
Taehyung telefonuna baktığında Jimin'in mesajına gülümsedi. 'Bu bir fırsat taetae! Sana güveniyorum!"
Ardından servise biri aceleyle girmiş ve öğrencilere bakmaya başlamıştı. Birini arıyordu. Jimin dikkatini oraya verdiğinde bunun Min Yoongi olduğunu gördü. Her zaman gördüğü takım elbise yerine üzerinde bol siyah bir gömlek vardı. Üstteki iki düğmesi açılmıştı, gözlükleri yerindeydi. Saçının bir tarafı geriye taranmış diğer tarafı ise alnına düşüyordu.
Min Yoongi ile göz göze geldiklerinde rahat bir nefes vermişti adam. Ardından Jeon'u çağırarak servisten inmişti. Jeon da onun peşinden gitmişti. Jimin cam kenarında olduğundan onları izlemeye başladı.
İki öğretmen arasında konuşuyordu fakat Bay Min'in sırtı cama dönüktü. Çok bir şey göremeden konuşmaları bitmişti zaten.
Bir süre sonra bütün servisler kalkmış ve yolculuk başlamıştı. Jimin biraz suskundu ve kulaklıklarını takmıştı. En sevdiği şarkı kulaklarında dönerken etrafa bakındı. Öğrenciler sohbet ediyordu. Jeon ve Kim ise aynı kulaklıktan müzik dinliyorlardı. Hızlı kaynaymışlar diye düşündü Jimin.
Başını cama yasladı ve gözlerini kapattı. Diğer bir serviste Min Yoongi de cam kenarında bir yere oturmuş ve birini düşünüyordu.
Dudakları dolgundu, öpme hissini bastırmak zor oluyordu onun için. Saçları çok kısa değildi, yumuşak ve siyahlardı. Kokusu ise meyve kokusundan başka bir şey değildi. Kokuyu düşünürken aklına Omega'nın feromonları geldi. Kokusu nasıldır? Çilek mi? Çiçek mi? Bu Omega'ya kokusunu bile duymadan ilgi besliyordu, duysaydı neler olurdu? Gözlerini kapattı ve başını cama yasladı Alfa.
Bu arada Taehyung Ve Jungkook'un keyfi yerindeydi. Başta biraz soğuk olsalar da Jungkook müzik dinlemeyi teklif etmiş, sonucunda ikili beraber müzik dinlemeye başlamışlardı. İlk Taehyung açmış bitince de Jungkook açmıştı. Zevkleri benzerdi.
-
Jeju adasına gitmek için denizden geçeceklerdi. Herkes servisten inmişti. Jimin soğuk esen yelle Tae'nin koluna girmişti. Jeon Jungkook ise öğrencileri kaybolmamaları için sürekli uyarıyor ve peşlerinde dolanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min's pet. | ym
Fanfiction(DEVAM EDİYOR) Park Jimin, Fizik öğretmeni Bay Min'in en sevdiği öğrencisiydi. Fakat Min Yoongi'nin karanlık sırları vardı. - Omegaverse konulu Teacher's pet kitabıdır. - Taekook yan çift. - Bütün karakterler reşittir.