-11-

65 10 0
                                    


11. Bölüm: Zevkler

Yetişkin içerik uyarısı

Jimin duyduğuyla kaşlarını çattı. Bir Alfa'dan ne bekleyebilirdi ki. Yoongi ise duyduklarıyla yüzünün değişmesini zevkle izledi.

Fakat Jimin yüksek notu almak konusunda kararlıydı. Adama baktı bir süre sadece. Yapacaktı, yapmalıydı.

"Arkaya geç Yoongi. Burada rahat edemem." Yoongi gülmüş ve çocuğun saçlarından elini çekmişti.

"Siz nasıl isterseniz, güzellik." Yoongi hızla arabadan çıkmıştı. Jimin de onun gibi arabadan çıkıp arka koltuğa geçti.

Yoongi koltuğa normal bir şekilde oturmuş çocuğu izliyordu. Jimin ise üzerindeki ceketi çıkarttı ve pantolonunun kemerini gevşetti. Eğileceği için rahat etmesi gerekiyordu.

Arabanın konsoluna uzandı ve klimayı kapattı. İçerisi yeterince sıcaktı zaten. Gerisini onlar hallederdi.

Yoongi sessizce çocuğu izledi ve yerinde biraz kaydı. Jimin, Yoongi'nin üzerine eğildiğinde Yoongi onu ensesinden tuttu ve dudaklarını birleştirdi. Büyüğün gözleri kapalıydı ancak küçüğün gözleri kocaman açılmıştı. Karşılık vermediğinde Yoongi kaşlarını çatarak geriye çekildi.

"Benim ilk öpücüğüm Alfa'ma gitmeliydi." Çocuk içli içli konuşmuştu. Yoongi güldü ve çocuğun dudaklarını okşadı.

"Alfa'n olacağım Jimin. Er ya da geç." Çocuğun konuşmasına izin vermeden dudaklarını tekrar birleştirdi. Jimin bu sefer ona karşılık vermeye çalıştı. Daha önce öpüşmediği çok mu belliydi?

Yoongi ise dudaklarını ayırması için diliyle dudaklarına baskı yaptı. Ne istediğini anlayan Jimin dudaklarını ayırmış ve Yoongi'yi ağzının içine davet etmişti. Yoongi ise daveti kabul etti.

Arabayı şimdi ikisinin dudaklarından gelen ıslak sesler dolduruyordu. Yoongi bir elini çocuğu kendisine bastırmak için ensesine, diğer elini de beline indirip gömleğinin altından içeriye soktu ve yumuşak tenini okşamaya başladı. Jimin'in elleri ise adamın göğsünde, yavaşça okşuyordu.

Büyük olan sonunda nefes almaları için öpücüğü bozduğunda sabırsızca küçüğünün boynuna yapıştı. Dudaklarıyla öpüyor, diliyle ıslatıyor ve emiyordu. Ardından kızaran tenine küçük öpücükler kondurmaya devam ediyordu.

Jimin'in tek eli adamın saçlarına yapışmıştı. Ensesindeki saç tellerini usulca çekiştiriyordu. Şişmiş ve kızarmış dudakları birbirinden ayrılmış ve Yoongi'ye bir inleme bahşetmişti. Yoongi ise bu inlemeyle cennete olduğunu düşündü.

Jimin'i belinden tuttuğu gibi kucağına çekti. Küçük olan başını arabanın tavanına çarpmamak için adama eğildi. Çok yakınlardı.

Yoongi küçüğünün gözlerine baktı. Dolu doluydu sanki. Hoşlanmıyor muydu?

"Jimin istemiyorsan duralım. Rahatsız olmanı istemiyorum." Yoongi eliyle yanağını okşadı çocuğun. Jimin de Yoongi'nin eline yaslandı ve avuç içini öptü.

"Durmak istemiyorum Yoongi. İstemeseydim şu anda beni evime bırakıyor olurdun." Yoongi büyülenmişti sanki. Utangaç ve bir o kadar da asi çocuğun içinde bir de arsızlık varmış diye düşündü. O benim Omega'm sonuçta.

Min's pet. | ymHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin