-10-

59 10 2
                                    


10. Bölüm: Teklif

Sınavın üzerinden 3 gün geçmişti. O sırada diğer derslerin sınavları gelip geçiyor, bütün öğrenciler koşuşturuyordu. Bu sırada Taehyung ve Jimin de fazla konuşamamış ikisi de derslerine gömülmüştü.

Günlerden cumaydı. Klasik bir cuma günü. Fizik dersi ve yüzüne bile bakamadığınız öğretmeniniz. Jimin dersi dinlemiyor sadece dışarıyı izliyordu. Normalde Yoongi müdahale eder ve dikkatini vermesini isterdi ama olanlardan sonra onu rahat bırakmaya karar vermişti.

Jimin'in dikkatini çeken öğretmenin sınav sonuçlarını panoya astığını söylemesi olmuştu. Sessizce adamı izledi. Öğretmeni olmasaydı, ona bu kadar ters ve yasaklı gelmeseydi ona bir şans kesinlikle verirdi.

Min Yoongi harika bir alfaydı sonuçta. Yetenekli, zeki ve kibar. Üstelik diş görünüşüne önem veriyor, her gün giydiği o siyah takımlar birer görsel şölen oluşturuyordu.

Jimin derin bir iç çekti ve sırasında yaslandı. Kalemiyle oynamaya başladı. Bay Min ona kaçamak bakışlar atıyor, dikkatini tamamıyla ders anlatmaya veremiyordu. Jimin'e duyduğu ilgi performansını düşürüyordu.

Dersin bitiş zili çaldığında Jimin ve Taehyung sonuçlar için okul panosuna gitmişlerdi. Bir kaç öğrenci onlar gibi sonucunu öğrenmeye çalışıyordu. Jimin parmak uçlarında yükselerek listelerde ismini aradı. En sonunda bulduğunda parmağıyla takip ederek sonucuna baktı.

'Park Jimin - 43'

Jimin olduğu yerde kaldı. Böyle olacağını biliyordu. Min Yoongi kendisinden kopmaması için sınavdan geçememesini sağlamıştı. Aşağılık herif.

Taehyung da ismini bulmasıyla Jimin'e haber verdi. İkili beraber onun sonucuna da baktılar.

'Kim Taehyung - 39'

Taehyung önce üzülse de sonra gülmüştü. Jimin onun bu kadar umursamaz olmasını kıskanıyordu.

"Neyse zaten sınav zordu Jiminie. Herkes bizim gibi yapmış baksana." Jimin başıyla onaylayarak listelerde göz gezdirdi.

'Kim Seokjin - 82'

'Jung Hoseok - 47'

'Ahn Hye Jin - 39'

Liste böyle uzayıp gidiyordu. Seokjin kendisinden beklenenden düşük almıştı. Jimin oradan uzaklaşırken Taehyung da peşinden geldi.

"Endişelenme Jiminie. Bay Min'in sana berbat bir ceza verecek hâli yok ya. Büyük ihtimalle bu sefer 20 sayfalık bir özür yazısı yazacaksın çünkü o kadar özel ders almıştın." Jimin ona göz devirmişti. Özel derslerden anladığını düşünüyordu. Sadece sınavdaki sorular karışıktı.

"Sadece eve gidip dinlenmek istiyorum taetae. Çok yorgunum." Taehyung dudaklarını birbirine bastırmış ve arkadaşının omzuna kolunu sarmıştı.

-

Pazar günü akşamı klasikti. Jimin biraz dışarıda arkadaşlarıyla vakit geçirmiş ve eve gelmişti. Sınav haftası nihayet bitmişti. Rahat bir nefes almanın vaktiydi.

Kendisine hazır ramen yapmış, yanında çeşitli marketten alınma yiyeceklerle bir akşam yemeği hazırlamıştı. Mutlu bir şekilde salondaki televizyonun karşısına oturdu. En sevdiği diziyi açtı ve usulca yemeğini yedi.

Min's pet. | ymHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin