Uno

71 8 37
                                    




🎀🎀

"Lanet olsun! Hyung neden yanlış yapmaya devam ediyorsun?"

Mingyu sinirle konuştu, gerçekten fazlasıyla sinirlenmişti ve kendini tutamayıp en sonunda bağırmıştı hyung'unun bunu bilerek yanlış yaptığını biliyordu çünkü daha dün aynı hareketi mükemmel yapıyordu ayrıca bu kadar kolay bir hareketi yanlış yapması imkansızdı birkere ve davranışlarıda dahildi buna.

Bugün çok çalışmış yorulmuşlardı ve hemen eve gidip dinlenmek istiyorlardı fakat Jeonghan'ın bitmek bilmeyen gereksiz hataları yüzünden gidemiyorlardı ve bu hepsinin canını sıkıyordu ondan küçük oldukları için birşey demek istemiyor sabrediyorlardı ancak bu sabır bir yere kadardı, en sonunda sabrı taşan Mingyu bağırmış elleriyle yüzünü avuçlayıp iç çekmişti, kendini atmak istiyordu şuan.

"Bana bağırma!"

Jeonghan sinirli ama hafif bir sesle tısladı Mingyu'ya. Elinde değildi yanlış yapıyordu ve nasıl düzelteceğini bilmiyordu. Lanet olsun o aptal nasıl yapıyordu!

Mingyu, Jeonghan'ın sadece bağırmasına takılması onu şoka sokmuştu, hyung'unun bu tavrı yüzünden derince oflayıp çantasına ilerleyip eşyalarını toplamış kapıyı çarpıp gitmişti. Odayı bürüyen sessizliğin ardından Hoshi ve Dino'da eşyalarını toplamış Mingyu'nun ardından çıkmıştı.

Geriye odada sadece Joshua ve Jeonghan kaldığında Joshua'da ayaklanmış eşyalarını toplamaya başlamıştı. Jeonghan histerik bir şekilde gülmeye başladığında Joshua'yı bir ürperti sarmıştı.

" ayyhhh aptal veletler! Onları bir gün öldüreceğim!!!"

Jeonghan son cümlesini kısık sesle söylemişti fakat Joshua azda olsa duymuştu. Ne duyduğunu idrak edemeyen Joshua yavaşça Jeonghan'a dönüp inanamayan gözlerle ona baktı. Bunu nasıl söylerdi ?

Jeonghan, Joshua'nın bakışından rahatsız olmuştu. Neden öyle bakıyordu? Söylediği şey yüzündenmi?

" Bana öyle bakmayı kes, bakışların sinirimi bozuyor "

Joshua arkadaşının söylediği şeyle dahada şaşırıp sinirlenmişti. Onu tanıyamıyordu artık. Karşısındaki sanki başka biriydi.

"Jeonghan gerçekten bu senmisin? Neden böyle davranıyorsun, neler oluyor? Ben... ben seni anlayamıyorum sen çok farklısın, farklı davranıyorsun. Lütfen böyle davranma ve ne olduysa bana anlat lütfen"

Jeonghan arkadaşının bu duygusal haline dayanamayıp kahkahayı patlatmıştı, Joshua arkadaşını bu kahkahasıyla başka bir şok daha yaşamıştı. Jeonghan'a ne oluyordu? Gözlerinin dolduğunu hissettiğinde gözlerini sıkıca kapatı geri açtı şimdilik göz yaşlarını geriye yollamıştı.

Jeonghan'ın Bakış Açısı

Oda neydi öyle? Ciddimiydi?Ne demek farklı davranıyorum, benmi faklı davranıyordum aksine oldukça normal davranıyorum hemfe fazlasıyla. Aptalca hareketlerine dayanamamıştım artık ayrıca ona ne anlatacaktımki? Aslında Jeonghan olmadığımımı, işte bu asla olmazdı bunu anlatamazdım ki zaten anlamazlardı"





Ölmek istiyorum atın beni!

Öncelikle hepinize merhabaaaa yeni bir fic yazıyorum bu fic de önemli bir nokta varki buda baştaki küçük tartışmayı bir kitaptan esinlenerek aldım onun dışında diğer şeyler benim uydurmam bunu söylemek istedim biraz değişik saçma yalanlı uydurmalı gerçekte olmayan şeyler felan var yani gerçekte var ama yok onu ilerleyen bölümlerde anlayacağız.

Umarım hoşunuza gider belki gitmez bilemiyorum neyse uzatmayacağım hepinize iyi okumalar 🎀


Umarım hoşunuza gider belki gitmez bilemiyorum neyse uzatmayacağım hepinize iyi okumalar 🎀

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir adet yakuşukluuuu






~

UNREAL ERRORS // JİHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin