"Ipak je tata bio upravu, zabavna si."-kaže Josip."Drago mi je da ste se zabavili, i ja sam. Vidimo se opet uskoro. "-izgrlim ih sve te pozdravim.
Kako se udaljavaju od mene Elena se okrene te mi još jednom mahne na što i uzvratim.
"Djeca te baš vole."-začujem glas iza sebe.
"Izgleda."-nasmijem se.
"Zaželio sam te se."-kaže te prebaci ruku preko mene.
"Sad sam tu."
"Što želiš da radimo?"-upita me.
"Ne znam džentlmenu, smisli nešto."
"Hmm, što kažeš na to da ostanemo kući uz par čaša vina i neki dobar film."-kaže tiho točno pored mog uha.
"Mislim da to ne bih mogla odbiti."
Uđem u stan te odem oprati kosu dok Ante naruči hranu i izabere film.
Nakon što završim sa kupanjem, navučem na sebe širu majicu koja mi dođe malo ispod stražnjice.
Siđem u dnevni boravak te me tamo dočeka Ante sa svijećama, prigušenim svjetlom te bocom vina."Hrana uskoro stiže, nadam se da možeš sačekati."-kaže.
"Nikakv problem"
Donese dvije čaše za vina te ga otvori i počne sipati.
"A dok čekamo hranu, da nastavimo?"
"Za nas."-kažemo u glas te nazdravimo.
Ubrzo stigne i hrana.
"I koki film gledamo."-upitam ga kad se zavalim na kauč.
"Znam da ti je ovo najdraži film a i žanr, tako da bad boys."
"Iskreno prevolim taj film."-nasmijem se.
Ante pusti film te se zavali pored mene dok se oboje tušimo u hrani.
Uskoro sobu ispuni naš smijeh.
"Al je izdramio a metak ga jedva dotaknuo."-kaže Ante.
Naslonim glavu na Antino rame a njegova ruka pronađe put do mojih leđa te me počne češkati.
Ruka mu se konstantno spušta ispod mojih leđa na što se ja pomjerim bliže njemu.
"Što je?"-upita me.
Kakav glumac, zna on vrlo dobro što je.
"Ništa, neudobno mi je"-slažem.
Ruku stavim na njegov stomak te ga počnem češkati od vrha prsa pa sve do ruba šorca i samo kroz par sekundi njegovo tijelo mi daje reakcije.
"Dalija."
"Molim?"
"Morat ćeš prestati."-kaže.
"Sa čim?"
"Znaš ti sa čim."
"A ako ne prestanem?"
"Onda ćeš osjetiti posljedice."
Nastavim spuštati svoju ruku do ruba njegovog šorca i taman ju krenem povući nazad ali me preduhitri te uzme moju ruku i stavi na svoju izbočinu.
"Je l vidiš što mi radiš?"-upita me.
Ustanem te prebacim noge i sjednem na njega.
"A šta ti radim?"
"Izluđuješ me."
"Ali ništa nisam uradila."-kažem te se počnem sporo trljati od njega, uradim to par puta te stanem.
Ante spusti ruke na moje kukove te me počne pomijerati u ritmu svog tijela.
YOU ARE READING
Forbidden love
Fanfiction"Njenima nisam bio po volji Važno im bilo odakle su moji Zašto to smeta? Sa ovog su sveta Hlebotvorci, čestit soj Njen me je baba uzo na nišan Da l' sam od njinih il' baš i nisam? Sloven sam, belac, slobodni strelac Mani se, čiča, ja sam svoj."