part 10

17 1 0
                                    

"Ma da, odjednom je ona zainteresirana za mene, a nije bila prije par godina."-kaže Joško dok šetamo Splitom.

Priča mi o djevojci u koju je bio zaljubljen, ali dok nije bio popularan nije ga primjećivala ali zato mu se sad javlja.

"Nije te vrijedna."

"Ali teško je naći nekoga u ovo vrijeme, uvijek mislim da je sa mnom zbog slave i novca a ne zbog mene samog."-kaže.

"Sigurna sam da ćeš osjetiti kad dođe prava, opusti se Jole. Hajde da prošetamo pored onih kuća blizu mora."-predložim.

"Ma da, pa da vidim onaj plac iz mojih snova a i kuću, tačno me duša boli."-nasmije se.

Dođemo blizu te kuće te ju Joško stane posmatrati.

"Ko li je ovo napravio? Ovo je baš ono što sam ja htio."-kaže.

"Joško."-dozovem ga na što me on pogleda te mu pružim ključ kuće.

"Ha ha, samo ti mene zezaj."

"Ozbiljna sam, ovo je tvoje."-kažem.

"Dalija, ne igraj se sa mojim osjećanjima."

"Tako mi svega, ovo je tvoje, ajde dođi."-kažem te krenem prema kući.

"Ali, kako? Ništa mi nije jasno."-kaže penjajući se uz stepenice.

"Čekaj ti se fakat ne zezaš?"

"Ma jok, pozajmila sam ključeve od ograde kao i kuće samo da bih tebe zezala."-prevrnem očima.

Prileti mi u zagrljaj te me podigne i jako stisne.
Nakon par sekundi osjetim tople kapi na svom ramenu.

"Halo, nema suza."-kažem te i ja počnem plakati.

"Nemaš pojma koliko te volim."-kaže.

"Rekli smo zauvijek, zar ne? Ne mogu ti nazahvaljivati koliko si bio tu za mene, kad god je trebalo a i kad nije."

"Ali ovo je previše."

"Ajde šuti samo i pregledaj kuću."

----------------------------------------------------------

"Znači oduševio se?"-upita me Ante dok mu prepričavam Joškovu reakciju vezanu za kuću.

"Da, a isto tako me smara danima evo da on ipak plati sve, pa kada vidi da to ne dolazi u obzir onda se nudi da plati pola itako dalje."

"Kuća je fenomenalna, kao i lokacija, sigurna nije jeftino bilo."-kaže.

"Tačno, zato su moje kartice puste kao sahara, ali ne žalim. Joško je to zaslužio, i najbitnije mi je da je on sretan."

"Ako trebaš novca reci, nemoj da ti je glupo."-sjedne pored mene.

"Kako misliš?"-upitam ga.

"Pa kažeš kartice ti puste."

"Aaa, ne brini za to. Ja sam naporno radila i preuzimala posao umjesto oca kako bih uštedila za tu kuću.
Imam novca ne brini se, hvala ti svakako.
Taj novac je bio na posebnom računu i iskreno na tom računu imam još tačno 105 eura, ali ima i svoj račun koji sam čuvala za sebe."

"Ozbiljno, tu sam što god treba."

"Znam Ante i neizmjerno sam ti zahvalna na tome."-poljubim ga.

"Hoćeš da odemo na večeru? Što kažeš da odemo malo do Imtoskog, da ti pokažem mjesto i da večeramo?"upita me.

"Vrlo rado."-nasmijem se.

----------------------------------------------------------

"Iskreno divno je."-kažem šetajući po Imotskom.

Forbidden loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora