Το πρώτο γράμμα ήρθε λίγες εβδομάδες αφού είχε γυρίσει στη Γαλλία.
Της το έφερε η Αγορίτσα στο δωμάτιο της .
"Μην ανησυχείς, τα έχουμε κανονίσει όλα με τον Νικηφόρο. Εσύ απλά θα τα φέρνεις σε μένα και εγώ θα τα στέλνω."
Εκείνη καθόταν στο κρεβάτι της και τα διάβαζε σαν έφηβη, δαγκώνοντας τα χείλη της και κλωτσώντας τα πόδια της στον αέρα .
Θα σου άρεσε το Παρίσι. Είναι γεμάτο ζωή , μουσική και υπέροχες μυρωδιές παντού.
Η κυρίες εδώ είναι πιο αυτόνομες από ότι στην Ελλάδα .
Σε σκέφτομαι τα πρωινά να πίνεις τον καφέ σου στο Café de la Paix, που βρίσκετε κοντά στο διαμέρισμα μου.
Έπειτα θα σουλατσάριζες με τις ώρες στα παζάρια δίπλα από το σικουάνα .
Με το επόμενο γράμμα θα σου στείλω κάτι περιοδικά μόδας. Έβαλα μια φίλη να μου αγοράσει κάποια, δεν ήθελα να εκτεθώ στη θεία μου .
Μπορείς να τα δείξεις στη φίλη σου την Ουρανία, να ράψεις και κάποιο για σένα.
Η ζωή εδώ είναι πολύ πιο βαρετή από ότι στη Γαλλία.
Δεν κυκλοφορώ και πολύ όπως ξέρεις, όμως σήμερα η μητέρα σου με άφησε να πάω στης Ουρανίας.
Της είπα για τα περιοδικά και ενθουσιάστηκε.
Άρχισα να ασχολούμαι με την κηπουρική!
Θέλει πολύ υπομονή και φροντίδα, αλλά είναι ωραίο να έχω κάτι να ασχολούμαι.
Σε αυτό το σπίτι έτσι και αλλιώς δεν είμαι παρά διακοσμητική.
Είμαι σίγουρος πως θα φτιάξεις ένα πανέμορφο κήπο.
Στη πρεσβεία τα πράγματα δεν έχουν πάρει τα πάνω τους ακόμα.
Πολύς κόσμος ψάχνει ακόμα τις οικογένειες του.
Ώρες ώρες σκέφτομαι ότι είναι καλύτερα που δεν είσαι εδώ. Οι ώρες που λείπω από το σπίτι περισσότερες από αυτές που είμαι εκεί.
Από την άλλη μου λείπει το ντροπαλό σου χαμόγελο.
Σου έστειλα τις φωτογραφίες από το καινούριο μου φόρεμα.